Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #961 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja det var som jeg tvang kroppen min til å ikke spy Jettes Orka det bare ikke.. Snille sambo er så skjønn, holdt rundt meg når jeg frøys så mye igår. Han hadde vondt i magen på jobb, fikk sms nå, stakkars, så han er vel hjemme om ikke sålenge.. Vi snakket om å gå litt turer av og til, kanskje to ganger i uka. Føler kroppen min forfaller av røyk & såmye sofalivv. Så nå MÅ vi skjerpe oss! Kjenner meg litt varm. Må prøve å få i meg noe mat snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 #962 Del Skrevet 7. februar 2006 Mart'n Ble smitta men slapp å kaste opp heldigvis, så jeg kan ikke klage Har du en fin dag? Er sol og helt tørt ute, deilig vær. ← Huff da Bra du slipper spyinga da hvertfall.... Du får bare slappe av å kose deg. Ta deg en laaaang dusj, og lag deg en kopp te!! Ta vare på deg selv da. Håper din kjære duller litt med deg i dag da Jeg har en strålende da..har fri Good bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 #963 Del Skrevet 7. februar 2006 Fin ny avatar du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #964 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) God du er Mart`n Ja, skal slappe av, og en dusj hadde nok gjort godt senere. Deilig med fri da, kose deg masse!! Planer? Din avatar er suuupersøt! Endret 7. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 7. februar 2006 #965 Del Skrevet 7. februar 2006 God bedrings sendes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #966 Del Skrevet 7. februar 2006 Snart ferdig på jobb God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #967 Del Skrevet 7. februar 2006 Takk! Ha en fin kveld Maibrud'06 & Jettes! Har sovet litt.. Var så trøtt. Kjennes ut litt som influensa.. Lurer på om jeg kommer meg på jobb imorgen. Jeg og sambo skal ha litt mat før han drar til en kompis. Har ikke matlyst egentlig, bare spist en skive idag. Gleder meg til Frustrerte. Håper ikke sporten skviser den ut ikveld også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #968 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Nettopp tatt et bad.. Og satt på en klesvask. Ikke i toppform akkuratt, men var deilig med et bad. Ser på TV og surfer på nettet litt. Fikk en pudderbørste i posten. Håper sminken kommer snart. Er så sløv.. Klarer såvidt å skrive Gleder meg til Frustrerte Fruer! Endret 7. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #969 Del Skrevet 7. februar 2006 Uffda God bedrings til deg Du?!....Hvordan legger jeg inn nedtelling i signaturen min nå når jeg har blitt supermedlem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 #970 Del Skrevet 7. februar 2006 Tror kanskje du skal være hjemme fra jobben i morgen *sitte med hvit frakk å lyse med lommelykt nedi halsen på Epica* Lurt å bli heeeelt frisk da Sitter vel og koser deg med frutrerte du nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #971 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Ja det tror jeg også *kikker over skuldren til mart`n og hjelper til litt* Endret 7. februar 2006 av Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #972 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Dere er søte Jettes & Mart'n Du setter Jettes Uffja, jeg tror jeg blir hjemme imorgen. Er ganske varm & redusert.. Har sett Frustrerte, glad hun gjorde det slutt med han psyko apotekeren. Blir nok ikke så lenge til jeg legger meg, hvis jeg får sove. Må ha meg to paracet.. Natti Endret 7. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #973 Del Skrevet 7. februar 2006 God bedring kjære!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #974 Del Skrevet 7. februar 2006 Takk veslo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. februar 2006 #975 Del Skrevet 8. februar 2006 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. februar 2006 #976 Del Skrevet 8. februar 2006 Håper du er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. februar 2006 #977 Del Skrevet 8. februar 2006 *inne for å kikke etter sykingen* :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2006 #978 Del Skrevet 8. februar 2006 IdaH, Jettes & Mart'n Er bedre idag, bare litt ør i hodet. Var godt å få sove ut idag... Skal snart på butikken å kjøpe ob, fikk tanta imorges. Ellers skal jeg bare slappe av idag, vaske litt klær. Skal se Idol senere. Har sett litt Dr.Phil nå, om gambling. En som trodde han skulle klare å forsørge familien ved å gamble vekk alle pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. februar 2006 #979 Del Skrevet 8. februar 2006 det var lurt tenkt av han..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2006 #980 Del Skrevet 8. februar 2006 Ja, Jettes Endte med at svigermor måtte betale huset for at de ikke skulle miste det.. Spillegalskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg