Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #861 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Bitt av basillen du også Jettes? Panduro har jo såååå mye digg!! Uff, der gjorde jeg det igjen.. Se om jeg kan friste noen... http://www.pureluxecosmetics.com En stund til før du får vite kjønnet *MissS* ..? Håååper formen holder seg bra! Endret 1. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #862 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg etter jobb idag, det trengte jeg.. Nå skal vi se en episode av 24 og film. Sofaliv er dæææilig! Endret 1. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 1. februar 2006 #863 Del Skrevet 1. februar 2006 Ha en sofarik kveld Sove godt ,Epica og drøm søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #864 Del Skrevet 2. februar 2006 Lenge siden høstdamen! Har du sovet godt? Ikveld skal vi ta noen øl, igjen.. nyte mens jeg kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. februar 2006 #865 Del Skrevet 2. februar 2006 øl ja.. du er glad i det skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #866 Del Skrevet 2. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #867 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå har jeg kjøpt blant annet kajal og mascara her https://www.yves-rocher.no/ NÅ må jeg slutte! Men var billig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 2. februar 2006 #868 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei Epica Håper du får en fin fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #869 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Ha en fin dag Mart`n Sola skinner, deilig! Endret 2. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #870 Del Skrevet 2. februar 2006 da fikk jeg kjøpt Powder Brush Giordani.. nå mååå jeg slutte.. er bankerott neste mnd.. garantert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. februar 2006 #871 Del Skrevet 2. februar 2006 Deiligt med sol da Her regner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #872 Del Skrevet 2. februar 2006 Skal sende over noen solstråler Jettes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. februar 2006 #873 Del Skrevet 2. februar 2006 Tuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. februar 2006 #874 Del Skrevet 2. februar 2006 Moro med internettshopping. Men skummelt også, så utrolig lettvindt å bruke masse penger. Skrev i boka mi at den siden jeg bestillte undertøy fra måtte ha telefonbekreftelse, det har jeg ikke opplevd før. Kan det ha noe med at jeg bestillte for ganske mye penger? Send gjerne noen solstråler hitover også, har bare kjipt og overskyet her i dag. Nå skal jeg gå og leke husmor en stund, det trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #875 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Telefonbekreftelse Lisee? Hm.. Kanskje bare noe den nettsiden vil ha. Men litt stress da, mener jeg.. Uff ja.. Har brukt altfor mye penger på nettbutikker nå! Men sikkert verd det når alt har kommet... Uff ja, må leke husmor jeg også.. Men venter til helga Koooos deg! Solstråler ********************* Endret 2. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #876 Del Skrevet 2. februar 2006 Det jeg har bestillt nå... Øyenskygger Maskara Eyeliner Dekkstift Kajal + Gratis prøver Pudder Foundation Pudderbørste Bluse & jakke-genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. februar 2006 #877 Del Skrevet 2. februar 2006 Oj,ble det dyrt eller? Skulle ha hatt meg ny maskara jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. februar 2006 #878 Del Skrevet 2. februar 2006 Jada, telefonbekreftelse skulle de ha ja. Fikk mail : Thank you for placing an order with figleaves.com. As part of our policy of protecting against fraudulent use of credit cards, we have tried to call you to complete our standard security checks. Unfortunately, we were unable to get through to you on the number(s) given. We’d therefore be grateful if you could call us as soon as possible so we can proceed with your order. We realise that this might be inconvenient, but hope you appreciate that it is a necessary precaution. Unfortunately, your order will be held up until we are able to speak to you, and we will need to receive a response within 48 hours, otherwise your order will be automatically declined. Ringte dem, oppga bestillingsnummer navn og adresse og sånn til en veeeldig sukkersøt dame som snakket sånn engelsk fine damer gjør på engelske filmer, hihi. Hun kalte meg miss opptil flere ganger Og da var visst alt i orden. Ser du har shoppet masse, så moro da. Blir på en måte dobbelt så gøy med shopping på nett, først når man bestiller og så når man får pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #879 Del Skrevet 2. februar 2006 Begynner ting å falle på plass til bryllupet!??!? Ikkje lenge igjen no!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #880 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) https://www.yves-rocher.no/shop_app/app_NO/...eNo=56650&cross Mascara link Jettes, billig! Gøy å få pakke i posten Lisee Ikke så veldig mye igjen nå veslo! Skal se etter blomster etterhvert, og besøke lokale igjen Hjem om ti minutter!! Har lyst på noe Gooooodt til middag!!! HA EN FIN KVELD! Endret 2. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg