Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #621 Del Skrevet 19. januar 2006 *knis* Eg er redd vi kjem til å sovne frå heile greia eg forresten.. Hehe... Når vi kjem heim halvfulle og slitne i 5-tida på natta.....?!?!?!?! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. januar 2006 #622 Del Skrevet 19. januar 2006 fiiiiiiiiiiiiiiiine biiiiiiiiiiiiiiiiiilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #623 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Men brudeparet pleier jo gå endel tidligere enn gjestene da... Vi skal uansett ta et fly tiiidlig neste morgen. Så jeg får kanskje ta den frekke biten i Alicante.. Ja BB!! Endret 19. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #624 Del Skrevet 19. januar 2006 Men brudeparet pleier jo gå endel tidligere uansett... ← Ikkje vi, aldri i verden!! Har vi først samla alle vi er glade i til ein heidundranes fest, så skal vi da nyte godt av det også!!! Blir nok herleg å reise på bryllups-reise med ein gong!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #625 Del Skrevet 19. januar 2006 Skal selfølgelig nyyyte den vi også, men tror som du sa, at etter en laaang dag blir man sliten at man nok ikke orker å feste frem til kl 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #626 Del Skrevet 19. januar 2006 Skal selfølgelig nyyyte den vi også, men tror som du sa, at etter en laaang dag blir man sliten at man nok ikke orker å feste frem til kl 5 ← Vi får sjå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #627 Del Skrevet 19. januar 2006 Vi får sjå... ← Kanskje du har rett.. Men.. Vi har fri bar frem til 3, så da må vi nok gå rundt den tid uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #628 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Neste uke Se på ringer (gravere "Din XX For Alltid") Februar Lag ferdig bordkort - navn Brudebukett (hvilken passer til kjolen) Knapphullsblomst til mannen og forlover. Dress til sambo Lage sanghefte og meny Ring lokale ang hvilken meny, om vin er inkl. til maten, hva som må tas med. Sette opp ønskeliste Mars Avtale tid med prest, høre om vi kan bruke salmer & marsjer. Print kirkeprogram Blomsterdekorasjoner i lokale og kirke (4 store vaser/buketter?) Kjøpe smykke og korsett Spør Xxx om han kan filme og ta bilder i kirke/lokalet -> andre ta bilder? Prøve kjole igjen, sy inn på siden April Selvbruning/Solarium Notis i avis Kjøp LoveHearts (til bordkort) Kjøp inn kaffe Etter bryllupet Forlovergave (Hans. Min fikk sminke) Takkekort Morgengave (Bilder) Endret 19. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #629 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Kjole, tiara & bil .. Endret 6. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 19. januar 2006 #630 Del Skrevet 19. januar 2006 Flott bil, fremdeles flott kjole, og enkel og fin tiara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 19. januar 2006 #631 Del Skrevet 19. januar 2006 For min egen del, så ga vi oss når baren stengte kl 2. Da hadde jeg masse energi og følte at jeg kunne fortsatt hele natten. Det er jo en spesiell dag, og jeg tror at man går på så mye adrenalin og spenning at man ikke kjenner helt at man er sliten. I alle fall gjorde ikke jeg det. Men når det ble stille rundt oss og jeg slappet av var jeg egentlig utslitt. Vi hadde masse opplegg søndagen også, så jeg er glad det ikke ble mye senere på lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. januar 2006 #632 Del Skrevet 19. januar 2006 Spør Xxx om han kan filme Hihihhi, lage Xxx-film?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #633 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Markblomsten Tror vi skal stenge baren kl. 2 vi også Gika. Så kan vi stenge lokale kl. 3 .. Holder nok det! Skal heller feste hele natta på utdrikningslaget. Frisøren kl. 12? Vielsen kl. 14 Fotograf kl. 15 Mottakelse kl.16 Middag kl. 17 Kake & Kaffe kl. 22? Fri bar frem til 02 Slutt kl. 03 Endret 19. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #634 Del Skrevet 19. januar 2006 BecomingBride Der ga du meg en ide... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. januar 2006 #635 Del Skrevet 19. januar 2006 Du tror ikke det kan bli knapt med tid før mottakelsen? Går vel fort en time hos fotografen, og så skal dere kjøre til mottakelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #636 Del Skrevet 19. januar 2006 At de i lokale har mottakelse for gjestene tenkte jeg på BecomingBride.. Så kommer vi litt senere. Er ikke det vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. januar 2006 #637 Del Skrevet 19. januar 2006 aaah Jeg trodde det var DERES kjøreplan! Joda, er vanlig at brudeparet kommer etter at gjestene er kommet (etter det jeg vet i alle fall.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #638 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvordan ser en kjøreplan ut egentlig? Har hørt gjestene skal få den i lokale, men da er de jo allerede fremme.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. januar 2006 #639 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg kommer til å lage en kjøreplan for vår del, som gjelder fra morgenen av. I tillegg har jeg laget et program som gjestene får til vielsen, og der står det bl.a at etter vielsen drar vi til fotograf, at det blir velkomstdrink når vi kommer tilbake, når bordsettingen er, når baren åpnes, når kakene kommer frem, når dansen dras igang.. I samme hefte (der er det også program over vielsen), blir det en menyoversikt over hvilke retter som befinner seg på koldtbordet. Og helt bakerst er det presentert hvem som er vigsler, forlovere og brudepike. Jeg kan ta bilde senere i dag av programmet vårt og legge ut. (vi har valgt å kjøre alt i ett hefte siden vi ikke har kirkeprogram (vies av HEF) og fordi vielsen foregår på samme sted som festen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #640 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Takk for info BecomingBride! Ja, hvis du gidder å legge den ut her, hadde det vært TOPPERS! Hmm.. Kanskje jeg skal legge ved et ekstra hefte med kjøreplan og forskjellig.. Men alle vet når & hvor, så det er kanskje ikke nødvendig Endret 19. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg