Gå til innhold

My Universe

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

BecomingBride sendte meg bilde av brudebukett..

Tenker å kanskje ha denne, bare med mørke røde roser istedenfor..

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk!!! :)

Veit ikkje heilt om eg tør bestille då.. Kan du ikkje fortelle om korsettet ditt var bra når du får det, og så kan eg heller vurdere noko då?

(no må eg tilbake til lesninga, matpausen min er over... hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det veslo!

Jeg bestillte kun korsettet. De hadde ikke push up BH ;)

Skulle hatt 75B, men de hadde bare 80B, får håpe det ikke blir for stort - er visst mindre i størrelsen sa hun. ;)

Får se om det passer.. De skulle sende det denne uken.

Kos deg med lesing! :klem:

Ang brudebuketten..

Søstra mi tror røde roser vil stjele oppmerksomheten fra kjolen min.

Jeg drar ned på butikker en dag snart, å hører hvilke blomster jeg bør velge.

Vil uansett ha denne formen på buketten tror jeg. ;)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, så lekkert undertøy du har funnet! ;) Høres praktisk ut med en god stroppeløs bh om dagen og full pakke med korsett om kvelden/natta, men er det ikke litt stress å må skifte?

Tenker dere å skifte i god tid før dere skal hoppe til køys slik at korsttet er på under kjolen når den tas av, eller går man på badet og tar av kjolen, skifter og kommer ut igjen i bare undertøyet?

Ble teite spørsmål det her, men lurer litt på hvordan det gjøres i praksis.. :sjenert::ler:

Har aldri tenkt på at man kan bytte iløpet av dagen, blir litt stress for min del siden det er knyting i ryggen på kjolen som tar 10 min for å få den fin.. Hvordan tenker du Epica og dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Skal bli godt når arbeidsdagen er over.. :sjarmor:

Skal til ei venninne etter jobb, se den nye leiligheten igjen.

Nå har de fått alt av møbler og hvitevarer.

Blir vel der til Idol begynner, så drar jeg hjem til sambo for å se alle som driter seg ut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også snøring,men tenkte og få hjelp til akkuratt det da,men tar ikke av kjolen før jeg kommer inn på badet og der skifter jeg bare :)

Har du tenkt på morgengave da Epica?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lyst å ta bilder hos fotograf Jettes, i undertøyet ;)

Men tror ikke jeg vil føle meg helt vel + det blir så dyrt, at jeg lurer på om jeg skal ta bilder selv eller få en venninne til å gjøre det.

Så lage et lite album, skrive litt til kanskje, gjøre det litt stilig..

Tror han blir veldig glad for en sånn gave ;)

Hva med deg? Tenkt på noe?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal ta bilder med digitalkameraet, og printe på fotopapir i svart hvitt..

Så sparer jeg litt penger der! ;)

(Kanskje ta noen utskrifter på jobben en helg når det er tomt her..

Så jeg får noen i farge)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal ta bilder med digitalkameraet, og printe på fotopapir i svart hvitt..

Så sparer jeg litt penger der! ;)

(Kanskje ta noen utskrifter på jobben en helg når det er tomt her..

Så jeg får noen i farge)

Til kva!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bare raser sidene av gårde mens jeg er på jobb jo!

Undertøy ja.

Enten må jeg nok ha stroppeløst korsett siden jeg har snøring bak (kan ikke ha hare bh da.. da det vil synes) eller har jeg sett på sånne cuper som man nærmest bare klistrer på huden.. (akkkruatt som en bh,, bare at man har kuttet ut stroppene og "ryggen"bak) men de koster 600 kr da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tenker dere å skifte i god tid før dere skal hoppe til køys slik at korsttet er på under kjolen når den tas av, eller går man på badet og tar av kjolen, skifter og kommer ut igjen i bare undertøyet?

Ble teite spørsmål det her, men lurer litt på hvordan det gjøres i praksis..  :sjenert:  :ler:

Har aldri tenkt på at man kan bytte iløpet av dagen, blir litt stress for min del siden det er knyting i ryggen på kjolen som tar 10 min for å få den fin.. Hvordan tenker du Epica og dere andre?

Jeg klarte å skifte på en liten do om bord i en båt, så da bør de aller fleste klare å skifte uten problemer! :ler: Nei altså, jeg tok ikke på meg kjolen igjen da.. den hadde jo mannen sett hele dagen..så jeg bare tuslet ut til mannen med korsett, strømpeholdere og det hele.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertøy ja.

Enten må jeg nok ha stroppeløst korsett siden jeg har snøring bak (kan ikke ha hare bh da.. da det vil synes) eller har jeg sett på sånne cuper som man nærmest bare klistrer på huden.. (akkkruatt som en bh,, bare at man har kuttet ut stroppene og "ryggen"bak) men de koster 600 kr da

Jeg har kjøpt meg sånn "klistreBH" i silikon trur jeg det var. Merket heter Nu-bra eller noe sånt, og det er på en måte to skåler med en hekte i mellom. Den var over all forventning for min del. Ikke altfor klamt og ekkelt på heller. Selv om jeg måtte øve meg litt noen ganger foran speilet for å få den på riktig. Kan anbefales, for den synes ikke gjennom noenting på meg i hvertfall. Men samboeren syns ikke den var særlig sexy da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok noe ala den jeg tenker på ja

var en liten sak mellom cupene (slik det er på vanlige bh`er også)

sexy... vel.. det er vel neppe det riktige ordet..

men jeg drøyer med å kjøpe den inn...

kan jo hende at puppa er større innen den tid (og magen... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...