Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #561 Del Skrevet 17. januar 2006 Hmmm.. Ikke lett å vite hvilken bukett som passer til kjolen. Tror jeg må spørre i butikken, og ta med et bilde av kjolen. ← God ide!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #562 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Bare litt dumt veslo, for ei venninne sa jeg kunne få en bukett ganske rimelig. Men når jeg sier det er brudebukett legger de ofte på en 1000-lapp mer.. Endret 18. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #563 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja jeg falt for den kjolen Mart`n og liker at den skiller seg ut Håper sløret venninna mi har passer til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. januar 2006 #564 Del Skrevet 18. januar 2006 Kjempe fin kjole ja Hvordan ser sløret ut? GLEDER meg til og se deg med alt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #565 Del Skrevet 18. januar 2006 Sløret er langt, og helt enkelt Jettes. Venninna mi sa det gikk litt over kjolekanten bak, men har ikke fått sett det enda. Hun hadde også en liten, søt veske. Så har jeg fått tiaraen og skoene (gratis) i boks. Mangler bare å se på korsett. Lurer på om noen selger det, utenom salongene.. Skal sende deg bilder når den tid kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #566 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Nå har jeg bestillt korsett.... Tenkte å bytte til korsett på bryllupsnatten Og heller ha vanlig undertøy på dagen. 827,-.............. Endret 19. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. januar 2006 #567 Del Skrevet 18. januar 2006 Stilig undertøy! Jeg også byttet undertøy til bryllupsnatten.. passet liksom best med enkel stroppløs bh under kjolen (den satt som en korsett i seg selv..), men mannen måtte jo få se meg i fullt utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. januar 2006 #568 Del Skrevet 18. januar 2006 Nydelig kjole!!!!! Skikkelig prinsessekjole med et snev av hollywood krydret med litt alvestøv og engledryss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #569 Del Skrevet 18. januar 2006 Tror han vil like korsettet cons Håper bare de har str. min, 36-38 er jo ganske vanlig, venter på mail nå.. For en BRA beskrivelse av kjolen! Har du fått tanta? Er så nysjerrig.. Hadde vært så gøy om vi begynte prøvinga begge to snart! Jeg fikk positiv EL test idag, så da blir el dag 15/16. Så nå må vi være forsiktige de neste dagene.. Blir deilig i april, slippe å passe på.. Har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. januar 2006 #570 Del Skrevet 18. januar 2006 Tror han vil like korsettet cons Håper bare de har str. min, 36-38 er jo ganske vanlig, venter på mail nå.. For en BRA beskrivelse av kjolen! Har du fått tanta? Er så nysjerrig.. Hadde vært så gøy om vi begynte prøvinga begge to snart! Jeg fikk positiv EL test idag, så da blir el dag 15/16. Så nå må vi være forsiktige de neste dagene.. Blir deilig i april, slippe å passe på.. Har du en fin dag? ← Ikke noe tante enda nei.. men når jeg får lønning skal jeg kjøpe sånn hormonkrem som visstnok skal hjelpe. Kjedelig å vente for lenge. For selv om vi ikke skal prøve riktig enda, så er det jo dumt om det tar veldig lang tid før mensen er regelmessig og slikt også... Hadde vært morro om vi ble naboer i prøve eller graviddagbøkene etterhvert ja! Har en fin dag vet du.. vært hos dyrlegen med Ninja, og skal snart legge meg på sofaen og snorke litt..skal jobbe i natt, så jeg må spare opp litt energi. Håper de har str din og at du blir fornøyd med korsetten! Den ser jo ganske så sexy ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #571 Del Skrevet 18. januar 2006 Yes, blir sexy det cons... Godt det gikk bra med Ninja Sooooove godt & kooose deg på jobb! Vet du om noen butikker som har bra undertøy, trenger å pushe opp brystpartiet litt.. Tenker da på bryllupsdagen. Håper kremen funker bra! Når har dere tenkt å begynne prøvinga da? Snart lunsj her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. januar 2006 #572 Del Skrevet 18. januar 2006 Prøver å komme på navnet på butikken jeg kjøpte undertøy i.. begynner på F tror jeg..Men vet jo ikke om dette er en kjede, eller bare en liten sarpsborg-butikk da.. Men nå har jeg sett det har kommet flere undertøysbutikker på kjøpesenterene i det siste, kanskje du kan titte i noen slike? Jeg prøvde noen på Lindex og H&M husker jeg også, men syns liksom ikke de satt så godt, og noen hadde litt rar form.. Vet ikke helt når vi skal begynne å prøve. Har snakket litt om å begynne til høsten, men så spørs det jo litt på kroppen min da.. Så det er nok mulig at du får babymage før meg.. Kose deg resten av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 18. januar 2006 #573 Del Skrevet 18. januar 2006 Prøver å komme på navnet på butikken jeg kjøpte undertøy i.. begynner på F tror jeg..Men vet jo ikke om dette er en kjede, eller bare en liten sarpsborg-butikk da.. Men nå har jeg sett det har kommet flere undertøysbutikker på kjøpesenterene i det siste, kanskje du kan titte i noen slike? Jeg prøvde noen på Lindex og H&M husker jeg også, men syns liksom ikke de satt så godt, og noen hadde litt rar form.. Vet ikke helt når vi skal begynne å prøve. Har snakket litt om å begynne til høsten, men så spørs det jo litt på kroppen min da.. Så det er nok mulig at du får babymage før meg.. Kose deg resten av dagen! ← kanksje du får babymage samtidig med meg da, cons. Epica regner jeg med laaangt på vei innen vi kommer etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #574 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Ikke før til høsten cons? Ok. Da satser vi på at tanta kommer før den tid! Godt dere ikke hadde lyst på nå, og ble frustrerte av all ventinga. Ja, håper på babymage i mai... Jeg får se etter litt mer eksklusive butikker i byen tror jeg.. Finner nok noe tilslutt. Men siden jeg må ha stroppeløs (som jeg har lett etter før) blir det nok litt vanskeligere.. Markblomsten. Tviler på det! Jeg er nok typisk en av de som må prøve leeenge.. Neida, skal tenke positivt! Kryss fingrene for spire i mai! Blir spennende, når dere begynner prøvinga.. Mulig jeg bestiller denne, bare BH og string i hvit, å ha på dagen... Endret 18. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. januar 2006 #575 Del Skrevet 18. januar 2006 Gleder meg til bilder Tror jeg også vil finne meg noe undertøy jeg kan skifte til på natta KJEMPE sexy det du fant der da!!!!! Staks lunsj ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #576 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja sant det var Jettes! Jeg har sett på flere korsett på nettet, men veldig få som er SeXy.. Du kan bestille på Zophia, så kan du returnere om det ikke passer. Venter på svar nå, om de har inne stroppeløs BH på den siste der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. januar 2006 #577 Del Skrevet 18. januar 2006 Fint undertøyssett der ja!! Men er du sikker på du tør å bestille stroppløs uten å ha prøvd den først? Mulig det er jeg som har rar kropp eller no, men syns det var veeldig vanskelig å finne en god stroppløs. Dro med meg svigermor rundt hele byen jeg.. Man vil jo helst ikke gå å dra opp bhn hele den store dagen eller ha 4 pupper for den saks skyld! (syns noen bhr har en tendens til å dele puppene.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. januar 2006 #578 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja sant det var Jettes! Jeg har sett på flere korsett på nettet, men veldig få som er SeXy.. Du kan bestille på Zophia, så kan du returnere om det ikke passer. Venter på svar nå, om de har inne stroppeløs BH på den siste der.. ← Ja..okey..nå leste jeg jo at du kan returnere den... da er det jo greit å bestille uprøvde ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #579 Del Skrevet 18. januar 2006 Enig cons, veeeldig vanskelig å finne en som ikke glir.. Og vanskelig å finne en uten stropper i det hele tatt. Så engang på HM & Kapp Ahl & Lindex.. men nei.. Jeg tør kun å bestille, siden man kan returnere om det ikke passer. Får håpe korsettet og undertøyet passer som støpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. januar 2006 #580 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei hei! Takk for hilsen i husboka mi! Bor dere sentralt i by eller noe, siden det er mest vanlig med leiligheter? Nesten alle vennnene våre har hus, men bor jo på landet så og si vi da. Hadde leilighet i byen før, var fint det, men gleeeeeder meg til å få meg et eget hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg