Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2006 #541 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Fikk postet skjemaer idag, godt å få det gjort! Jeg og sambo skal til et vennepar på middag imorgen. Så skal jeg se på slør og veske hun skal selge billig. Håper de passer til, og faller i smak. På onsdag drar jeg entur til (forlover)venninna mi og ser på den nye leiligheten igjen. Nå har de fått møbler og alt på plass. Ikveld blir det sikkert bare avslappning i sofaen igjen , og kanskje se resten av ROME sesongen. Må huske å teste for EL denne uken.. Så jeg har oversikten.. Endret 16. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. januar 2006 #542 Del Skrevet 16. januar 2006 Ha en fin kveld Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 16. januar 2006 #543 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei vennen! Ser ut som at du har ei fin helg!? Blir spennende å prøve veske og slør da!! Håper du liker det! Har du fått tiaraen da?? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #544 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Mart`n Håper du får en super tirsdag! Mottok tiaraen igår Litjtuppa, den var nydelig.. Du kan se bilde av den her, den er mer som en hårbøyle. Hva med deg, har du funnet noe? Håper sløret passer til, her er bilde av kjolen.. *FLYTTET* Endret 19. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #545 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Stjal tips fra Litjtuppa... Hvis vi må ha lys & lysestaker (kanskje det er i lokale allerede, må høre med de), men vet ikke helt hvilke.. Lokale er i mye mørkerødt, litt "kongelig", gammel luksus-stil.. eller hva jeg skal kalle det, litt usikker på hva som passer best.. *bilder slettet da de nok har lysestaker i lokale fra før* Endret 17. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. januar 2006 #546 Del Skrevet 17. januar 2006 Nydelig kjole! Likte tiaraen godt også, fin uten å være for "kongelig". Og så fint lokale dere skal ha, og stort! Blir dere mange? Likte veldig godt den første lysestaken, den var mer klassisk i formen. Blir sikkert kjempeflott der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #547 Del Skrevet 17. januar 2006 Vi blir 48 stk hvis alle kommer Lisee Ja, jeg falt PLADASK for lokale Nyyydelig der! Tror du har rett, ang lysestake, den er nok finest - klassisk, det passer inn over alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #548 Del Skrevet 17. januar 2006 Blir ikke noe av middagen hos venneparet, for hun ble syk idag. Istedenfor kommer ei venninne på besøk, det har blitt en tradisjon med skravling & Frustrerte fruer hver tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 17. januar 2006 #549 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg vil tro at de har lysestaker på stedet, så hvis du ikke har mye mot stilen på dem så er det sikkert den enkleste og billigste løsningen. Hvis du skal kjøpe er det nok lurt å tenke på hva du kan bruke andre steder senere, for det blir fort noen kroner... Vi har nå 50 dekorerte kubbelys med brenntid mellom 10 og 40 timer hjemme. Tar nok noen år å komme gjennom de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #550 Del Skrevet 17. januar 2006 Det var det søsteren min trodde Gika Men servietter, har de det også tro? Så jeg trenger kanskje bare blomster? Varer en stund de kubbelysene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #551 Del Skrevet 17. januar 2006 Ahhh.. Så rastløs på jobb... Lat... Gidder ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #552 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) *redigert liste lenger nede* Endret 17. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #553 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) *skiftet mening* Vil ha mørkerøde roser istedenfor liljer. Passer bedre til kjolen *usikker,,usikker* Endret 17. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 17. januar 2006 #554 Del Skrevet 17. januar 2006 Har sendt deg bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #555 Del Skrevet 17. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #556 Del Skrevet 17. januar 2006 Hmmm.. Ikke lett å vite hvilken bukett som passer til kjolen. Tror jeg må spørre i butikken, og ta med et bilde av kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #557 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Ring ang. bil Lag ferdig bordkort - navn Finne ringer (gravere "Din XX For Alltid") Februar Brudebukett (hvilken passer til kjolen) Knapphullsblomst til mannen og forlover. Dress til sambo Lage sanghefte og meny Ring lokale ang hvilken meny, om vin er inkl. til maten, hva som må tas med. Mottakelse kl.?. Middag kl. ? Sette opp ønskeliste Mars Avtale tid med prest, høre om vi kan bruke salmer & marsjer. Print kirkeprogram Blomsterdekorasjoner i lokale og kirke (4 store vaser/buketter?) Kjøpe smykke og korsett Spør Xxx om han kan filme og ta bilder i kirke/lokalet -> andre ta bilder? Prøve kjole igjen, sy inn på siden April Notis i avis Kjøp LoveHearts (til bordkort) Kjøp inn kaffe Etter bryllupet Forlovergave (Hans. Min fikk sminke) Takkekort Morgengave? Endret 18. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. januar 2006 #558 Del Skrevet 17. januar 2006 servietter må dere nok fikse på egen hånd ville jeg tru Hør med et renseri Har hørt om mange som låner stoffservietter fra dem.. og når de er ferdige med de så kan dere bare putte dem i en sekk og levere dem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #559 Del Skrevet 17. januar 2006 Ja det er jo mye penere IdaH. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 17. januar 2006 #560 Del Skrevet 17. januar 2006 Nyyyydelig kjole epica...tiaraen også. Jeg husker når jeg var å prøvde min kjole var det en brud som hadde på seg akkurat den kjolen der i butikken. Kjempe fin, og spesiell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg