Litjtuppa Skrevet 13. januar 2006 #521 Del Skrevet 13. januar 2006 Høres ut som en herlig plan Epica Er spent på å høre om tiaraen blir godkjent! Hvordan ser den ut forresten? Sølv, gull, perler, strass, høy, lav? Er på utkikk etter det jeg også skjønnerù.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #522 Del Skrevet 13. januar 2006 Hva med deg, Litjtuppa? Gjøre noe spesielt i helga? Tiara i sølv.. Litt vanskelig å se på bildet. Hun sendte meg den idag, så kan jeg sende den tilbake om jeg ikke er fornøyd. Men den ser nydelig ut da, ganske lav og enkel. Har du sett på noen? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 13. januar 2006 #523 Del Skrevet 13. januar 2006 Hehe, har svart deg om min planer i dagboka mi Jeg tenker også på en i sølv, enkel og med litt strass på..vet ikke om jeg skal ha sånn som står opp på midten eller en som er like lav rundt hele..fins så mange fine! Skal se litt på finn.no, kanskje jeg finner noe fint der! Men skal vente med å kjøpe til jeg har fått kjolen min, må se hva som er finest til Oki doki, da hopper jeg i dusjen! GOOOOOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 13. januar 2006 #524 Del Skrevet 13. januar 2006 Bare innom med en god helg til deg Epica Kos deg med et glass rødvin...eller to!! Det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. januar 2006 #525 Del Skrevet 13. januar 2006 *labber innom med støvler med masssse gjørme på for å legge igjen schwææære spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. januar 2006 #526 Del Skrevet 14. januar 2006 lapper etter å lager enda mere søl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2006 #527 Del Skrevet 14. januar 2006 GOD HELG! Koselig me besøk! Igår vaska & rydda vi litt i huset. Tok et par øl og litt vin mens vi så litt tv, hørte musikk & slappet av.. Skal ut entur nå, få tak i endel vinglass så folka ikveld får seg en champis velkomsdrink. På mandag skal jeg poste skjemaer til folkeregisteret. Hvis printeren hjemme blir iorden idag (sambo skal skifte ut en del), så skal jeg få printa kirkeprogrammene snart. Skal ha Alltid Freidig Når du Går & Gje meg Handa di, Ven, som salmer. Så er det opp til presten om han godtar musikken, ettersom vi skal ha en solist også. Ikveld blir de fest, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 14. januar 2006 #528 Del Skrevet 14. januar 2006 Tror nok vi også velger "Gje meg handa di ven" som salme, den er så fin!! Jeg ser etter tiara som går i gull med perler og stener. Er mye på finn og ser etter tilbehør, håper jeg finner slør og tiara som jeg vil jeg ha! Kjekt å spare litt peng Må dere ha en festlig kveld Epica, og kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. januar 2006 #529 Del Skrevet 14. januar 2006 kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 14. januar 2006 #530 Del Skrevet 14. januar 2006 HEI Epica Håper alt er bra hos deg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #531 Del Skrevet 14. januar 2006 Har de snakka med presten om salmeval? Det kan kanskje vere litt lurt å gjere før de printar kyrkjeprogramma, er ikkje alle prestar som godkjenn salmar som ikkje står i salmeboka.. Kjekt at de skal ha "Gje meg handa di" forresten, sant den er nydeleg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. januar 2006 #532 Del Skrevet 14. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. januar 2006 #533 Del Skrevet 14. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. januar 2006 #534 Del Skrevet 14. januar 2006 kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2006 #535 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Sambo er ute å handler digg.. Skal se ROME serien snart. Lage middag etterhvert & bare slappe av... Ja veslo, burde snakket med presten først.. Skal dere snakke med han snart? Ja, den salmen er fin! Kjempesøt tekst. Håper de godtar marsjene også, vil ha Gabriels Obo & Theme fra Romeo & Julie.. Igår ble det full fest. Typen ble ganske full Masse folk, veldig gøy! Snakka med ei venninne, hun hadde slør til 500,- & en søt liten håndlagt veske. Skal besøke henne en dag, så får jeg håpe det passer til kjolen. Så mangler jeg bare undertøyet.. Må finne korsett. Hun sa jeg burde høre med forskjellige blomsterbutikker, om bukett. Kunne variere endel i pris. Har lyst på en enkel med bare noen få liljer. Kanskje dekorere kirken med enkle liljer, evt to store vaser med langstilkete liljer framme ved alteret. Håper du finner slør og tiara billig Maibrud`06 Glad jeg sparer penger, hvis sløret & vesken faller i smak da. Hatt en fin lørdag? Kost dere i helgen IdaH, Mrs. Potter, Cr@sh, blondinen & Jettes? Endret 15. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. januar 2006 #536 Del Skrevet 15. januar 2006 Så bra du har funner billigt slør og veske da Men passer dei til kjolen nå da? Jeg har hatt en fin helg Slappet av og laddet opp til en ny uke. Var avsted og shoppet litt på lørdag,kjøpte meg en jakke Nei nå får jeg gå og rydde siste rest av det jeg holdt på med I morgen skal jeg prøve brudekjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2006 #537 Del Skrevet 16. januar 2006 Lykke til på kjoleprøving Jettes! Vet ikke om de passer til kjolen enda, men skal innom henne en dag å se. Godt å høre du har kost deg i helgen. Jeg og sambo så 7 episoder av ny serie igår Hekta? Ååå, for et SLIT det var å stå opp idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. januar 2006 #538 Del Skrevet 16. januar 2006 7 episoder??? Dæven, hva slags serie var det? Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2006 #539 Del Skrevet 16. januar 2006 *MissS* Det var denne.. http://www.canaldigital.no/templates/gener...le____7678.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2006 #540 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Ordnet: Alkohol (10.000,-?) Bestille bryllupskaken (1400,-) Kaker (bakes av foreldre) Tiara - Mottar i posten idag? Slør og veske - Se på hos venninne snart Frisør og sminke & sminke til forlover (ca. 3400,-) Bryllupsreise 2 uker i Alicante dagen etter bryllupet (8000,-) Musikk i kirke+lokale (ca. 5000,-) - dekkes? - Sende inn skjemaer Salmer og marsj bestemt Må ordnes Bil fra kirken (1.500,-) Dress til mannen (5-10.000,-) Brudebukett (1000-2000,-) Blomsterdekorasjoner i lokale og kirke (1-2000,-) Prøve kjole igjen, sy inn på siden (500,-?) Lage sanghefte og meny Ring lokale ang hvilken meny, om vin er inkl. til maten, .. Sette opp ønskeliste Kjøpe smykke og undertøy Finne hvem som kan filme og ta bilder i kirke/lokalet Kjøp LoveHearts (til bordkort) Avtale tid med prest, høre om vi kan bruke de salmene og marsj'ene. Endret 17. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg