Pasha Skrevet 11. januar 2006 #461 Del Skrevet 11. januar 2006 her begynner ting å ordne seg ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #462 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Ja IdaH, god følelse å få mer og mer ting unnagjort! Og greitt å ha en oversikt over alt som må ordnes. Endret 11. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #463 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) nei... nei... ser deg ikke.. Endret 11. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #464 Del Skrevet 11. januar 2006 Oj, her går det unna!!! Salmetips: "Blott en dag" eller "Gje meg handa di ven" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #465 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan jeg høre lydklipp av de noested veslo? Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #466 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan jeg høre lydklipp av de noested veslo? Takk for tips! ← Tja, det skal vere mulig å laste ned begge to frå vanlege musikk-nedlastingsstader tenker eg. Om du ikkje finn dei kan eg sende dei til deg på MSN når eg kjem heim ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #467 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Jeg kan hente de ned i Limewire hjemme, så det går fint veslo! Kunne jeg brukt denne?... Kjærlighetsvisa -Halvdan Sivertsen Når sommerdagen ligg utover landet, Og du og æ har funne oss ei strand. Og fire kalde pils ligg nedi vannet, Og vi e brun og fin og hand i hand. Når vi har prata om ei bok vi lika, Og alt e bra og ikke te å tru. Ingen e så go' som du da, ingen e så go' som du Deler av sitat slettet, i henhold til Kvinneguidens Regler om kopirett. Vimselims -moderator- Endret 27. februar 2006 av vimselims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #468 Del Skrevet 11. januar 2006 Hør med presten! Nokon vil nok godkjenne den, andre kan nok meine at det ikkje passar seg å synge om pils i kyrkja, td. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #469 Del Skrevet 11. januar 2006 Tenkte på det med pils ja.. Syns sangen er veldig søt da! Skal vertfall sjekke de sangene du tipsa meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #470 Del Skrevet 11. januar 2006 Tenkte på det med pils ja.. Syns sangen er veldig søt da! Skal vertfall sjekke de sangene du tipsa meg om ← Veldig søt song ja! Vi skal ha dei to eg tipsa deg om. Dei er nyyydelege syns vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #471 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Likte veldig godt teksten på denne vertfall.... Gje meg handa di, ven, når det kveldar Det blir mørkt og me treng ei hand La dei ljose og benlege tankar fylgje oss inn i draumars land Refr Deler av sitat slettet, i henhold til Kvinneguidens Regler om kopirett. Vimselims -moderator- Endret 27. februar 2006 av vimselims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #472 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Likte veldig godt teksten på denne vertfall.... Gje meg handa di, ven, når det kveldar Det blir mørkt og me treng ei hand La dei ljose og benlege tankar fylgje oss inn i draumars land Refr ← AAaah, den er nydeleg!!! *sitre* Og passar perfekt til bryllup!!!! Er Sondre Bratland som har skrive den. Endret 27. februar 2006 av vimselims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #473 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Når jeg kommer hjem skal jeg sette den nye serien "ROME" på nedlastning.. http://www.canalplus.no/minisite/rome_NO/om.html Endret 11. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 11. januar 2006 #474 Del Skrevet 11. januar 2006 Rome??? Den har jeg ikke hørt om.... Er det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #475 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Den begynner på Canal+ neste uke Bethina. Så siden vi ikke har kanalen skal jeg laste ned Tror den er bra ja, det er de som har laget "Sopranos" & "Six Feet Under" som står bak denne! Gleder deg til å flytte? Ååå, det må være vanskelig å vente 3 uker! .. Guuud, jeg gleder meg til å komme hjem, kanskje sove litt.. Bare slappe av, laste ned noen filmer & musikk.. Kanskje spille litt mer av sims-spillet The Movies. Uff, jeg er lat.. Pøsregner ute, blir daff av det gitt.. Endret 11. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 11. januar 2006 #476 Del Skrevet 11. januar 2006 Ok! Har hatt lyst til å kjøpe Sopranos boksen flere ganger, men har aldri gjort det. Har en følelse av at det er en serie som MÅ sees. Har faktisk aldri sett noe av det... Vi driver å ser på serien MILLENIUM om dagen vi (kjøpt boksene) det er veldig bra! Må inrømme at jeg er litt seriefreak...LOST (juhu, inatt kommer det ut en ny episode!)24, Taken,Twin Peaks, Friends, Joey,Band of Brothers,Krøniken ,Matador osv...Er noen av favorittene! Er veldig spent på den nye serien som heter *Carnival* som kommer nå, den virker creepy og spennende! Helt enig...Soving er digg når det er slikt vær, man BLIR slapp!!!! Har lyst til å sove, men vi skal i kontraktsmøte å skrive under på papirene på huset om en halv time... Moro det og da! Så blir det vårt. Ha en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #477 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Deilig å få skrevet under, så det blir deres Bethina!! MILLENIUM og Carnival..? Hm, må sjekke de! Jeg er også SKIKKELIG (med stooore bokstaver) serie-frik, blir så hekta! Vi ser Invasion & Prison Break (har sett sesong 1 som går på TV3 nå.) Syns Rome så kul ut. Og fra den tiden. Har vært hekta på LOST & sæææærlig 24.. !! Ellers digger jeg Frustrerte Fruer Kooose deg ikveld Endret 11. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 11. januar 2006 #478 Del Skrevet 11. januar 2006 hmm..må få lastet ned noen flere serier merker jeg.. Er jo veldig greit å kunne se det når man vil da! Det er jo så typisk at når jeg først har tid til å se tv, så er det ingenting bra som sendes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #479 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Jeg finner hverken Millenium eller Carnival Bethina.... Er det nye serier, og går de på TV? Gleder meg til å se hvordan Rome er.. Og håper 24 kommer med ny sesong.. Lite tid cons? Hmm, vi ser masse på film og serier, særlig om høsten og vinteren, da gidder vi ikke bevege oss ut særlig mye.. Man blir hekta på serier... Leste at nikotinen er ute av kroppen etter 48 timer.. Har ikke røykt siden igår kveld.. PUh, sliter litt... Endret 11. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. januar 2006 #480 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei snuppa! Driver du å slutter å røyke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg