Grace Skrevet 9. desember 2005 #141 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei snuppa. vlle bare si hei fra Tenerife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2005 #142 Del Skrevet 9. desember 2005 Goooooood heeeeelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. desember 2005 #143 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei snuppa! Håper du storkoser deg i hovedstaden i helgen! Ellers alt bra? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. desember 2005 #144 Del Skrevet 11. desember 2005 Håper helgen har vært fin vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 11. desember 2005 #145 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei og hopp. Da var jeg tilbake fra min lille reise og ville bare stikke innom deg og ønske deg en super kveld,kanskje du er i Oslo nå eller nettopp reist? Ja- ja ,pytt pytt ligger nå igjen en god jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 11. desember 2005 #146 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei vennen! Har du hatt ei fin helg? Fikk du shoppa noe fint i tigerstaden? Invitasjonene høres så fine ut, gleder meg til å se bilde av dem! Godt å høre at du og Epicamannen har det bra sammen, herlig å ha kjæreste!! Ha ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 11. desember 2005 #147 Del Skrevet 11. desember 2005 Nok en gang en hilsen fra Tenerife... Her er alt bra, oever masse paa det du vet ha ha ha.. Hils kjente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2005 #148 Del Skrevet 12. desember 2005 Håper dere har hatt en suuuper helg Skytte ~Alwa~ & Charmina Koser deg i Tenerife Grace? Øver dere ja.. Ha en fortsatt suuuperduuuper ferie vennen Har kost meg masse Bethina Og var godt å komme hjem til sambo igår kveld også. Hva med deg, hva har du gjort i helgen? Hatt en fin reise høstdamen? Jeg har fått shoppa litt julegaver, ikke så mange men, godt å få begynt. Håper å få printa de snart Litjtuppa. Litt usikker på om jeg skal vente til nyåret, med å sende de ut, for jeg er redd de skal bli borte eller ødelagte sammen med all juleposten. Kanskje jeg skal få printa de i romjulen.. For da pleier det visst ikke være så travelt på jobb. Hatt en fin helg? Kost meg masse i Oslo, var i byen på lørdag, shoppa litt. Ellers har det blitt mye koselige stunder med lille niesen. Og kjempekos å ha tid med søsteren min igjen. Har blitt noen kafeturer, en kinotur og avslappning hjemme hos de. Ellers har vi spist ute, og bare kost oss, og endelig komt litt i stemning av snø i gatene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2005 #149 Del Skrevet 12. desember 2005 Vi skal se King Kong denne uken, det blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #150 Del Skrevet 12. desember 2005 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. desember 2005 #151 Del Skrevet 13. desember 2005 bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2005 #152 Del Skrevet 13. desember 2005 veslo IdaH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 13. desember 2005 #153 Del Skrevet 13. desember 2005 Hallais! Håper du koser deg med bryllupsforbredelsene! Det virker jo som om du har full kontroll. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2005 #154 Del Skrevet 13. desember 2005 Mer kontroll nå ja Cymbidium God følelse! Ringte fotograf idag, og bestillte tid. Gleder meg allerede å få bildene, han er en av de beste. Hvordan går det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 13. desember 2005 #155 Del Skrevet 13. desember 2005 Takk, bare bra! Er litt i uvisse om EL var veldig tidlig eller bare ikke har kommet ennå, men jeg tror den var tidlig denne gangen. I så fall har jeg IKM rundt 21 desember. ( bare babysnakk på meg!) Ellers har jeg god julestemning. Lagde julekort i går, og i dag var barnehagen like borti gata innom på jobben og gikk i Luciatog. Søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2005 #156 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Ordnet Fotograf Lokale Kirke Design av invitasjoner Denne mnd Printe og få ferdig invitasjoner Kanskje ringer.. til jul? Etter nyttår Sende ut invitasjoner Bestem meny, og gi beskjed til cateringselskapet Februar Fylle ut og sende alle skjema (egen,- forlovererklæring og navneskifte) Etterhvert Blomster Bil Endret 14. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. desember 2005 #157 Del Skrevet 13. desember 2005 Ordnet Fotograf Lokale Kirke Design av invitasjoner Denne mnd Printe og få ferdig invitasjoner Kanskje ringer.. til jul? Etter nyttår Sende ut invitasjoner Fylle ut og sende alle skjema (egen,- forlovererklæring og navneskifte) Bestem meny, og gi beskjed til cateringselskapet Etterhvert Blomster Bil ← Etter bryllupet: Baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2005 #158 Del Skrevet 13. desember 2005 Du er søt IdaH Gleder meg masse til baby ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #159 Del Skrevet 13. desember 2005 Innom med en bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2005 #160 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) ~Alwa~ Hatt en fin tirsdag? Igår var jeg på besøk hos ei venninne, kjempekoselig. Koste oss med en ny sesong av Frustrerte Fruer.. Idag skal jeg og sambo se premieren til King Kong. Jeg skal prøve å få vaskt og støvsugd huset etter jobb.. Endret 14. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg