Gå til innhold

Spiser dere godteri kun på lørdager?


Embla Othea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så ofte. Jeg spiser vel helst godteri (mest i form av kake) på bursdager, i høytider eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg sliter veldig med å begrense mengdene når jeg først har fått en søtsak, da blir søtsuget så vannvittig trigget at jeg skjelver omtrent. Så jeg begrenser heller hvor ofte jeg spiser det - og da er lørdagsgodt en god regel for meg. 

Anonymkode: f090b...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har vel ingen «regler» egentlig.. Men om jeg først spiser mer enn bare litt, så går jeg å fyser på snop i dagevis. Har blitt alt for mye de siste 4-5 dagene. Spesielt etter et par glass vin i helga, da gav jeg plutselig blaffen. Etter mange måneder uten noe særlig 🙄 Så nå blir det uten en lang periode igjen. Er planen.. Er så deilig å slippe det evinnelige suget.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for jeg ser at om jeg har "regler" på mat, så gjør jeg helst mottsatt.

Så jeg har ikke nei-mat, jeg har ikke begrensninger på når jeg spiser godteri. Og da kjøper jeg det sjeldent :)

Anonymkode: 9015a...a11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Stort sett er helga mi fra tors til lør når det kommer til godteri. På torsdager er jeg helt på felgen etter jobb og er meget svak for utskeielser. Fredag er cheat-day, da serveres det alltid godteri på pauserommet også så da havner jeg helt ut av telling.

Anonymkode: 98f0b...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har to dager i uka jeg spiser godteri. Får jeg lyst på en tirsdag er det greit, da er en av dagene brukt.

Og iblant spiser jeg mer også, kommer helt an på. 

Anonymkode: f9bdd...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ikke godteri fast. Kan ta litt når det står fremme i påske eller jul. 

Før spiste jeg en del. Men opplevde at jeg hadde lyst på mer når jeg hadde spist litt. At jeg også hadde lyst på noe dagen etterpå. At jeg så planla innkjøp, og gledet meg til "kos". Kuttet derfor helt, for å slippe å ha lyst på slikt. 

Anonymkode: 070bc...730

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten hver dag, men ikke så mye. 2-3 biter kanskje. Logger det i lifesum, så holder meg innafor kaloriene mine.

Anonymkode: ccefe...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spiser når det passer meg. Er ikke så opptatt av regler på sånt og er ikke vokst opp med det heller. Ingen av oss søsknene var ekstremt glad i godteri og snacks, så om vi ville ha noe si en onsdag fikk vi det. Min mor var mer godtemoms og kunne lete på mitt rom for å finne seg noe 😂 

 

Vi var heller ikke glad i nugatti og lignende. Jeg spiser mer godteri nå enn som barn, men går litt i rykk og napp. Mest glad i surt, gummi, og lakris, og er lite på chips, og mer middels på sjokolade, men da bare noen biter av gangen av sjokoladen så er jeg fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sikkert hver 5 ganger i uka, men bare små doser utenom helgene, og medium doser i helgen

Anonymkode: fc3a1...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er en av de barndomsreglene som har satt seg. Har det helt fint med det så kommer ikke til å prøve å gjøre noe med det. 

Anonymkode: 9eb23...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...