Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #22 Skrevet 1. desember 2005 Ja, overskriften sier vel sitt? Jeg lurer på hvordan dere pakker og oppbevarer brød... Tenker da ikke på i fryseren, men sånn mens det ligger i skuffen eller skapet eller brødboksen... Skjønner? ← i plastpose på kjøkkenbenken. Et godt tips om du vil ha ferskt brød hver dag. pakk det inn i al.folie og ha det i ovnen på 150 g i ti min. Er som nystekt. Denne prosessen kan gjentas flere gamger på samme brød. var en periode ungene ville kun ha ferskt brød...jada sa jeg. Putta i ovnen. De var storfornøyd
Kvist Skrevet 1. desember 2005 #24 Skrevet 1. desember 2005 Plastposer stort sett, kjøper brød og deler dem i to, halvparten går i fryseren og resten blir liggende på benken, det er min måte å slippe unna veldig tørt brød på Går nesten et halvt om dagen...
Grooo Skrevet 3. desember 2005 #25 Skrevet 3. desember 2005 Skjærer alltid i skiver og putter i fryseren, tar opp hver kveld det vi trenger til neste dags frokost og matpakke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå