AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Lurer på om det finnes gratis parkering ved t-baner på Oslo Vest☺️Skal leie i tre år, men de aktuelle stedene har 15-20 min å gå fra t-bane. Jeg går på krykker og klarer ikke gå så langt. Spes ikke når jeg bærer på matvarer etc. Smestad, Ullern og Vindern området☺️ Anonymkode: c9a82...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Del Skrevet 26. september 2022 Du må nok belage deg på å kjøpe eller leie en plass. Det er/var? Gratis langs med veien ned til Blindern t-banestasjon(rett ved Vinderen), men lykke til med å alltid finne plass der 🤣🤣🤣 Anonymkode: cc55e...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Del Skrevet 26. september 2022 Eventuelt flytt til Lillevann. Nært t-bane og masse plass! En "liten" tbanetur ned til byen bare… Anonymkode: cc55e...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må nok belage deg på å kjøpe eller leie en plass. Det er/var? Gratis langs med veien ned til Blindern t-banestasjon(rett ved Vinderen), men lykke til med å alltid finne plass der 🤣🤣🤣 Anonymkode: cc55e...eac Haha ja det med gateparkering er ikke rett frem🥴😂 Anonymkode: c9a82...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 26. september 2022 #5 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer på om det finnes gratis parkering ved t-baner på Oslo Vest☺️Skal leie i tre år, men de aktuelle stedene har 15-20 min å gå fra t-bane. Jeg går på krykker og klarer ikke gå så langt. Spes ikke når jeg bærer på matvarer etc. Smestad, Ullern og Vindern området☺️ Anonymkode: c9a82...b2a Det er store innfartsparkeringer som er gratis å stå på ved Gjønnes og Avløs og noe mindre ved Jar og Ringstabekk stasjoner. Alle på Kolsås banen. I tillegg er det en del parkeringsplasser ved Eiksmarka og Østerås stasjoner på Røa banen. Men dette er steder som kun er beregnet å stå på dagtid eller maks 24 timer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå