Gå til innhold

Kroppslyder hos daten = no way?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg møtte også en slik. Han kunne lukte sterk svette og kunne grave seg i nesen. Han kunne også blåse snørr ut av nesen med den ene fingeren. Jeg syntes han ble ekkel grunnet dette. Jeg avsluttet og er glad for det. Manerer må en kunne forvente. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (9 timer siden):

Sånn oppførsel er litt morsom da :) løfter han på beinet også når han fiser ? :) 

Du MÅ være mann 🤣

Nei det er IKKE morsomt, det er ekkelt, barnslig, kvalmt og turnoff

Anonymkode: 770f8...05e

• Liker 3
Skrevet

Å prompe i søvne er jo ikke noe en kan noe for. Raping synes jeg også er ok, det er jo ubehagelig å ikke gjøre det. Det jeg reagerer mest på er inndragningen av snørr og å spytte store slimklumper. Det er heslig det. Da kan man gå på badet for å snyte seg og spytte. 

Anonymkode: 6e0fc...499

• Liker 1
Skrevet
On 9/26/2022 at 12:40 AM, AnonymBruker said:

Har datet en mann i fire måneder, men ikke møttes så ofte siden vi bor i forskjellige byer. Masse meldinger hver dag. I helgen var vi sammen for første gang over lengre tid (bare sovet sammen en gang før), og nå greier jeg ikke mer. Han rapet høyt flere ganger, sa unnskyld et par ganger, men lot også være å si noe. Lagde ekle snøftelyder og dro inn snørr som han spyttet ut da vi gikk tur. Om natten prompet han MYE! Jeg vet man ikke har kontroll når man sover, men allikevel! Det var høye prompelyder og jeg er overrasket over at han ikke vekket seg selv. I tillegg slurpet han masse når han drakk kaffe og slukte i seg maten i rasende fart. 
Kan hende jeg er fisefin, men jeg må bare gjøre det slutt, for sånt greier jeg ikke! Utrolig synd, for han er en fin mann ellers.

Er dette vanlig? Har vært gift tidligere i 18 år, og eksmannen min holdt aldri på sånn! 

Anonymkode: b3f8c...212

Vet ikke hvor vanlig det er, men har også opplevd det. 🤢

Skrevet
Meadow skrev (På 26.9.2022 den 1.57):

"Fisekammer" 😅 

Tror nesten det verste jeg vet er spytting. Og sånn blåse-ut-snørr ved å putte en finger foran ene neseboret. Grøss. 

Det er forferdelig, også når folk jogger forbi meg og plutselig blåser ut snørr rett foran meg...så ekkelt

Anonymkode: 1d350...624

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde også reagert på dette, det er rett og slett respektløst å ha så dårlige manerer sammen med andre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg irriterer meg mye over slike ting, og noe må man selvsagt bare prøve å svelge. Personen i dette eksempelet hadde jeg rømt fra, det er så ekstremt motbydelig alt sammen!!! 

Skrevet

Heheh ja menn er ekkle, og det er noe vi ikke tenker over, noen kan sikkert forandres hvis de blir bevisstgjort på oppførselen sin

Skrevet

Samboer gjorde det ikke i starten, men nå som vi bor sammen raper og fiser han. Men vi snakket om det først hva begge tenkte om sånt. Nå har jeg ingenting imot at han raper og fiser, men hadde vært turnoff hvis han gjorde det i startfasen de første mnd.

Anonymkode: 876b4...b32

Skrevet

Jeg er mann, og synes dette høres utrolig uappetittelig ut.. husker var på date med en jente første gang og vi fant tonen noenlunde og så klarte hun og si 'jeg gleder meg til du begynner og fise!' med ett stort glis, det ble en rar situasjon og ikke noe jeg foretrekker og høre så tidlig og det dabbet av til ingenting

• Liker 2
Skrevet

Man kan prompe på do. Men sover man så er det noe annet. 

Skrevet

Ikke bra. En mann må vente med å slippe kroppslyder inntil damen er fanget av kjærleik. Da først kan en slippe løs kanonadene.
Funket for meg. Jeg får skikkelig kjeft hver gang bombene slippes, men får også rask tilgivelse da hun elsker meg.

Anonymkode: 8db33...7e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 1.32):

Jepp. De finnes. Jeg kjenner flere. Min eks blant annet. Det værste var prompinga. Lukta jo død.

Anonymkode: 1a49c...df6

Da var han mest sannsynlig syk av noe som påvirker mage-tarm. Det er jo ikke som man lager sin egen lukt.

Anonymkode: 9ef5d...4df

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke bra. En mann må vente med å slippe kroppslyder inntil damen er fanget av kjærleik. Da først kan en slippe løs kanonadene.
Funket for meg. Jeg får skikkelig kjeft hver gang bombene slippes, men får også rask tilgivelse da hun elsker meg.

Anonymkode: 8db33...7e5

Men hun får mindre og mindre lyst på deg. Det regner jeg med at du skjønner. 
Det skjer i underbevisstheten. 

Anonymkode: f5bb9...c83

• Nyttig 1
Skrevet

Dårlige manerer gidder jeg ikke, dvs. raper og promper høyt og ofte uten noe forsøk på å holde igjen, blåser ren nesa eller harke store spyttklyser når jeg er i nærheten (den siste har jeg nesten fobi mot, rett og slett skilsmissegrunn for min del), klør seg på ballene i tid og utide osv. Spiller ingen rolle hvor lenge han har oppført seg, om han innbiller seg at jeg er «fanget av kjærleik» og nå er det bare er å kjøre på så får han en kjip overraskelse. 

Lyder om natta kan man jo ikke alltid så mye for, men jeg sover så lett at jeg ikke kan være sammen med en som snorker kronisk, skjærer tenner, kaver rundt, eller snakker, i søvne. Datet en som hadde alt på en gang, dumpet ham etter første overnatting, sov ikke ett sekund (jeg sover dårlig under de beste omstendigheter). Av og til kommer det en promp, det må man nesten bare leve med, skjer selvfølgelig meg også.

Anonymkode: f5e9c...dc5

Skrevet (endret)

Måtte le av det du skrev. Men fysj. Enig med deg.

Nesten ingen unntak har menn som jeg har datet spist i full fart. Det er så utrolig lite hyggelig. Har tenkt tanken på at om jeg noen ganger finner meg en mann som spiser rolig og nyter maten, så tar jeg ham 😄

F.eks har jeg opplevd å forberede i lang tid noe godt og spise, og vi har vin, og stearinlys på bordet. Så nesten før jeg får spist tre bit, har mannen spist opp sin andre porsjon 🙈

Skal vi ut og spise for første gang og bli kjent. Jeg har lyst til å sitte lenge og nyte, men så har mannen spist opp for lenge og sitter og ser på meg spise alene. Ikke noe hyggelig. Det har resultert i at jeg og har spist ferdig fort, og synes ikke det har vært noe stressende over det hele.

Endret av exictence
Skrevet

Jeg har hele livet trodd at menn kan deles inn i tre grupper:

(1) De som raper og/eller fiser høyt

(2) De som fokuserer på snør og spytt

(3) De som driver med spise- og drikkelyder

Her har jo TS funnet et eksemplar som checker alle 3 kategorier 🤯 Du har funnet selve urmannen, TS, og du må løpe, fort!

Anonymkode: 3f6a6...795

• Liker 1
Skrevet

Det der er no go for min del.

En ting er om man hører noe fra badet eller daten blir syk/det kommer noe luft på natt.

Men han her høres generelt udelikat ut. 

Anonymkode: 9b314...6d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...