Gå til innhold

Kroppslyder hos daten = no way?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann i fire måneder, men ikke møttes så ofte siden vi bor i forskjellige byer. Masse meldinger hver dag. I helgen var vi sammen for første gang over lengre tid (bare sovet sammen en gang før), og nå greier jeg ikke mer. Han rapet høyt flere ganger, sa unnskyld et par ganger, men lot også være å si noe. Lagde ekle snøftelyder og dro inn snørr som han spyttet ut da vi gikk tur. Om natten prompet han MYE! Jeg vet man ikke har kontroll når man sover, men allikevel! Det var høye prompelyder og jeg er overrasket over at han ikke vekket seg selv. I tillegg slurpet han masse når han drakk kaffe og slukte i seg maten i rasende fart. 
Kan hende jeg er fisefin, men jeg må bare gjøre det slutt, for sånt greier jeg ikke! Utrolig synd, for han er en fin mann ellers.

Er dette vanlig? Har vært gift tidligere i 18 år, og eksmannen min holdt aldri på sånn! 

Anonymkode: b3f8c...212

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Enkelte menn er sånn! Mangler manerer og tar ikke hensyn til at det fins andre i verden enn dem! 

DEALBREAKER 

Anonymkode: 770f8...05e

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Finn en mann som har litt andre holdninger. Ingen av mine tidligere samboere har rapet høyt! 😂 Føler at de som går rundt og raper høyt er litt rølpete generelt. Nei takk!

• Liker 4
Skrevet

Alder? 19 eller 29? Fiser han mye også? Rart å være så frisinnet når dere nettopp møttes. 

Anonymkode: 7d455...dc4

• Liker 1
Skrevet

Menn er generelt veldig opptatt av å prompe, men om han ikke klarer å spise ordentlig og drar in snørr i kjeften og spytter på bakken så høres ikke det normalt ut nei. Æsj, hvorfor er menn sånn?? Ble de aldri fortalt at man skal spise pent som barn?

Anonymkode: 1e66d...61d

• Liker 4
Skrevet

Var sexen bra?

Skrevet

Jepp. De finnes. Jeg kjenner flere. Min eks blant annet. Det værste var prompinga. Lukta jo død. Og når vi sov i samme seng så kunne jeg ikke rømme. Jeg ble en fange i hans fisekammer.

Etter han var jeg sammen med en renslig gentleman og det var en herlig opplevelse. Skal aldri date sånne nasty menn igjen. 😆

Anonymkode: 1a49c...df6

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp. De finnes. Jeg kjenner flere. Min eks blant annet. Det værste var prompinga. Lukta jo død. Og når vi sov i samme seng så kunne jeg ikke rømme. Jeg ble en fange i hans fisekammer.

Etter han var jeg sammen med en renslig gentleman og det var en herlig opplevelse. Skal aldri date sånne nasty menn igjen. 😆

Kunne du ikke bare gå ut av rommet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anonymkode: 

Det var ikke alltid så hyggelig når jeg lå varm og trøtt under dyna og det var iskaldt i soverommet. Men jo, det hendte. Og jeg kunne kjefte og bli skikkelig sint. Noen ganger lukta det såpass jævlig at hele stua var et gasskammer i flere timer. 

Gud jeg er glad det forholdet er over. Tror ikke han var frisk.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det var ikke alltid så hyggelig når jeg lå varm og trøtt under dyna og det var iskaldt i soverommet. Men jo, det hendte. Og jeg kunne kjefte og bli skikkelig sint. Noen ganger lukta det såpass jævlig at hele stua var et gasskammer i flere timer. 

Gud jeg er glad det forholdet er over. Tror ikke han var frisk.

Mulig tarmsykdom da ja. Nei en savner ikke fisene, men kanskje den gode sexen og de gode klemmene. 😉

Skrevet

"Fisekammer" 😅 

Tror nesten det verste jeg vet er spytting. Og sånn blåse-ut-snørr ved å putte en finger foran ene neseboret. Grøss. 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er den som skal prompe som skal gå ut av rommet før de promper!

Anonymkode: 770f8...05e

• Liker 6
Skrevet

Ææææsj! Turn off🤮 Hadde dumpa han tvert!

Anonymkode: d4248...750

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):men jeg må bare gjøre det slutt, for sånt greier jeg ikke! Utrolig synd, for han er en fin mann ellers.

Hva var spørsmålet og hva trenger du råd til eller ønsker å diskutere? Du har jo bestemt deg og sagt hva du skal? 🙄🤷‍♀️🤯

Anonymkode: 3235f...da6

Skrevet

Sånn oppførsel er litt morsom da :) løfter han på beinet også når han fiser ? :) 

• Liker 1
Skrevet

Så mange fisefine damer!

Anonymkode: 76a0b...0e3

• Nyttig 1
Skrevet
Meadow skrev (5 timer siden):

"Fisekammer" 😅 

Tror nesten det verste jeg vet er spytting. Og sånn blåse-ut-snørr ved å putte en finger foran ene neseboret. Grøss. 

Det gjør jeg når jeg trimmer for da blir det mye ekstra slim i nesa til meg og da freser jeg ut av ene neseboret av gangen, men aldri hjemme. Men nå er jeg kvinne... ups.

Anonymkode: d09df...96c

Skrevet

Han prompet heldigvis ikke høylydt uten når han sov eller på badet, men det var mye allikevel. Sikkert fordi han sluker maten så fort. Sexen var bra inntil jeg fant ut dette, det ble for turn off. 

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke fisefin. Bare menn uten manerer oppfører seg slik. Dessverre noen damer som er like ekle. Jeg kjenner til et par.

Anonymkode: 22be5...f66

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han prompet heldigvis ikke høylydt uten når han sov eller på badet, men det var mye allikevel. Sikkert fordi han sluker maten så fort. Sexen var bra inntil jeg fant ut dette, det ble for turn off. 

Han hadde garantert begynt med det etterhvert også. Når det er så ille nå når dere nesten nettopp har møttes, så lurer jeg på hvordan det hadde blitt etter å ha vært samboere en stund.

Anonymkode: a4ea6...c90

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...