AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #21 Skrevet 26. september 2022 Mannen min elsker det. Men blir ikke til at vi gjør det så ofte fordi jeg kommer altfor fort i den stillingen 😅 Anonymkode: 9aceb...9ab
eksentrisk Skrevet 26. september 2022 #22 Skrevet 26. september 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg lurer egentlig på det samme. Opplever at penis kan bli mindre hard av det og skjønner det fysiologiske siden penis ikke får særlig stimulering av å bare vippes frem og tilbake i vagina og ikke ut og inn. Føler gutter kjeder seg når jeg gjør det i mer enn noen få sekunder av gangen men for meg er det den type puling som føles definitivt diggest i vagina så skulle ønske jeg kunne gnukke sånn i 4-5 minutter for da hadde jeg fått g punkts orgasme! Anonymkode: 84a59...2e7 Da gjør du det i 4-5 min. Menn synes ikke det er kjedelig. Spør evt mannen. Menn generelt elsker damer som tar ansvar for egen orgasme.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #23 Skrevet 26. september 2022 Deilig stilling hvis hun gnukker. Men er hun ikke kåt, er det en stilling som kan være ubehagelig, da min er lang og tykk. Men legger hun seg fremover er det nært og deilig. Den beste sexen har jeg hatt i denne stillingen. Absolutt. . Anonymkode: 57d29...72d 1
Bamseklemmer Skrevet 26. september 2022 #24 Skrevet 26. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): At damen sitter oppå han med penis inni seg og gnir seg frem og tilbake på han? For mange damer gir det mye nytelse men gir det noe nytelse for mannen? Kan man risikere at han blir slapp? Anonymkode: 2ed00...5f5 Nei, den blir steinhard.. vanligvis løfter jeg rompa litt så det blir letere for deg å "treffe".. Aller best når du ligger oppå meg i misjonæren, vugger og gnikker (Se CAT-Position) Jo, jeg får sterke orgasmer av det, og den trenger heller ikke å være inni vaginaen. Endret 26. september 2022 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #25 Skrevet 26. september 2022 Min mann elsker det. Ikke hver gang han kommer av det, men poenget med stillingen er at jeg skal komme. Andre ting vi gjør, er hovedsaklig for ham, denne er for meg. Tror jeg hadde hatt litt problemer med å se at vi var kompatible om han hadde mistet tenningen av at jeg får mitt.. Anonymkode: f46b2...e6d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #26 Skrevet 26. september 2022 Jeg liker det godt når hun rir ("cowgirl"), både fordi jeg nyter synet og å kunne nyte hennes store pupper på sitt aller beste når hun lener seg forover mot meg. Og/eller det gode grepet mitt om hoftene eller rumpa hennes som tenner henne ekstra. Jeg kommer ikke veldig lett/ofte i den stillingen, men nyter den veldig fordi hun har mer av kontrollen og ofte kommer når hun rir meg, lener seg litt bakover og ofte fingrer klitoris samtidig. Bare et utrolig herlig syn! Blir rent "feststemt" av dette, men kanskje fordi det ikke er det aller mest faste innslaget i elskoven. Mer sånn et par-tre ganger i måneden, kanskje. Like ofte på mitt initiativ som hennes. (Vi har sex 12-15 ganger/mnd. typisk.) Så ja, oftest en stilling litt mer "for henne" mht. å komme for vår del, men holder likevel min tenning helt på topp. Vanligvis til jeg kommer litt etterpå i en annen stilling som jeg får velge, eller også av og til at hun rir meg til jeg kommer, som alltid føles fantastisk, det også. Anonymkode: d0653...dc0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #27 Skrevet 26. september 2022 Skikkelig døll stilling. Naken dame som sitter over deg og jukker og gnir musa si, nei takk! Gamer heller. Anonymkode: 43bea...fb7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #28 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selv om det bare er gnukking frem og tilbake? (regner med du er mann) Anonymkode: 127be...cf0 Er mann ja. Og det er gnukkingen som er bra. Det å bare holde "han" inni mens man beveger seg fram og tilbake er helt nydelig. Men så liker jeg gnukking. Jeg brukte å gnukke eksen i misjonær også, og det var fasit på å få henne til å komme. Hver eneste gang. Anonymkode: 213df...470 1 2
feliek54 Skrevet 26. september 2022 #29 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): At damen sitter oppå han med penis inni seg og gnir seg frem og tilbake på han? For mange damer gir det mye nytelse men gir det noe nytelse for mannen? Kan man risikere at han blir slapp? Anonymkode: 2ed00...5f5 Jeg er mann og for meg er det deilig. Jeg nyter at jenta nyter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #30 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skikkelig døll stilling. Naken dame som sitter over deg og jukker og gnir musa si, nei takk! Gamer heller. Anonymkode: 43bea...fb7 Så det skal kun gå i stillinger og ting du nyter max, og ikke motsatt? Du gidder ikke "ofre" noen minutter av kvelden din på at hun du har sex med skal ha det skikkelig deilig? 😂 Egoist til 1000 du, like greit om sånne som deg gamer så vi damer heller kan ha sex med ordentlige mannfolk 😁 Anonymkode: dbe7c...550 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #31 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så det skal kun gå i stillinger og ting du nyter max, og ikke motsatt? Du gidder ikke "ofre" noen minutter av kvelden din på at hun du har sex med skal ha det skikkelig deilig? 😂 Egoist til 1000 du, like greit om sånne som deg gamer så vi damer heller kan ha sex med ordentlige mannfolk 😁 Anonymkode: dbe7c...550 Jeg tror han var ironisk altså. 😛 Anonymkode: 127be...cf0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #32 Skrevet 26. september 2022 Hvordan får dere til denne stillingen? Mange menn har jo 14-16 cm lang penis og gjennomsnittsvaginaen er bare 10 cm dyp selv om den kan strekkes en del når hun er opphisset. Med en som er under snittet lang er den sikkert super da😊 Anonymkode: 02a87...a98
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #33 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvordan får dere til denne stillingen? Mange menn har jo 14-16 cm lang penis og gjennomsnittsvaginaen er bare 10 cm dyp selv om den kan strekkes en del når hun er opphisset. Med en som er under snittet lang er den sikkert super da😊 Anonymkode: 02a87...a98 Skal ikke snakke for andre kvinner men min vagina er ikke bare 10cm når jeg er kåt. 😛 De jeg har ligget med har stort sett hatt gjenomsnittspeniser på 14-16cm og det har alltid gått helt fint. Faktisk synes jeg det er vondere i doggy, da er det mye lettere at han bunner meg og det gjør vondt. Anonymkode: 127be...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #34 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Skal ikke snakke for andre kvinner men min vagina er ikke bare 10cm når jeg er kåt. 😛 De jeg har ligget med har stort sett hatt gjenomsnittspeniser på 14-16cm og det har alltid gått helt fint. Faktisk synes jeg det er vondere i doggy, da er det mye lettere at han bunner meg og det gjør vondt. Anonymkode: 127be...cf0 Takk for svar. Er jo sånn at alle er så forskjellige der, så er vel ingen fasit😅 Doggy er det enda lettere med bunning ja definitivt🙈 Anonymkode: 02a87...a98
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #35 Skrevet 26. september 2022 Elsker når hun kjører på på den måten. Anonymkode: 7624c...831
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #36 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan får dere til denne stillingen? Mange menn har jo 14-16 cm lang penis og gjennomsnittsvaginaen er bare 10 cm dyp selv om den kan strekkes en del når hun er opphisset. Med en som er under snittet lang er den sikkert super da😊 Anonymkode: 02a87...a98 Gjennomsnittsvaginaen er IKKE 10cm når den er kåt. Livmorhalsen trekker seg opp og uten å strekke veggene er vagina da i snitt 17cm dyp men det er jo når veggene strekkes at det er ekstra godt så plass til mye mer enn 10 cm der ja 😅 Anonymkode: 84a59...2e7 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #37 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Gjennomsnittsvaginaen er IKKE 10cm når den er kåt. Livmorhalsen trekker seg opp og uten å strekke veggene er vagina da i snitt 17cm dyp men det er jo når veggene strekkes at det er ekstra godt så plass til mye mer enn 10 cm der ja 😅 Anonymkode: 84a59...2e7 Vaginaen utvider seg i snitt 3-4 cm fra ikke opphisset til opphisset tilstand. Stemmer ganske bra med mine erfaringer. Siden ikke hele penis er inni selve vaginaen blir de fleste bunnet av en penis på 15-16 cm, der reelt 13-14 cm er innvendig. Anonymkode: 02a87...a98
Majer Skrevet 26. september 2022 #38 Skrevet 26. september 2022 Det er en av mine to favoritter. Btw. Trodde denne handlet om yrker og ikke sex😅
Gjest Syngemann Skrevet 26. september 2022 #39 Skrevet 26. september 2022 Pikken kan noen ganger bli slapp av mangel på friksjon under pikkhodet i den stillingen, selv om det er fantastisk turn-on her. Glad hun ikke tror det kan være turn-off om det skjer.. Litt kyssing i øret, på halsen min , suging av puppene hennes etc så jeg blit hard igjen - så må hun gjerne ri meg igjen. Gjerne!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #40 Skrevet 26. september 2022 Jeg elsker å ri mannen min! Jeg får så sterk orgasme av det og det samme får han. Men jeg bruker heller hånden til å stimulere klitoris istedenfor gnikking. Anonymkode: 5e12c...3eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå