Snok1 Skrevet 21. november 2022 #41 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 0.40): Om du aldri før har sett en voksen person spise godteri, så omgir du deg mer veldig få voksne.. Nei, så enkel forklaring er det dessverre ikke på overvekt… Anonymkode: 04a1b...940 Det er omtrent akkurat så enkelt det ér.
Snok1 Skrevet 21. november 2022 #42 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 9.34): Tråder der voksne folk ramser opp at dagens lørdagsgodt er tyrkisk pepper, potetskruer og en flaske Fanta er helt absurde for meg. Det er en måte å spise på som jeg sluttet med i tenårene. Det er helt sjukt hva folk spiser, og enda mer sjukt hvilke underklasse-lidelser de spiser på seg bare ved å ikke styre sukker-impulsene. Det er som om den menneskelige utviklingen stoppet på 6 år.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #43 Skrevet 22. november 2022 Jeg og mannen (ca 40) spiser aldri godteri. Kun chips en veldig sjelden gang. Men jeg har forstått at vi er litt uvanlige der vi setter oss ned foran TVen fredag kveld uten noe som helst å spise på, kun et glass vin, eller en GT, innimellom. Anonymkode: ef5d4...593
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #44 Skrevet 22. november 2022 Haha, ja 😋 Anonymkode: 98313...f59
PITTY Skrevet 22. november 2022 #45 Skrevet 22. november 2022 Håper for all del jeg ikke er alene om det..
Rogadame Skrevet 22. november 2022 #46 Skrevet 22. november 2022 Slutta med snop og sex når jeg var 25 år - Not 😉 Jeg er 43 år og har sex annenhver dag og mauler smågodt når det passer meg .
Flintis Skrevet 22. november 2022 #48 Skrevet 22. november 2022 Prøver å unngå dette, det skled ut da jeg var gift. Nå blir det en kopp kakao eller et knekkebrød med noe søtt. Faktisk flere ganger i uken. Det er ikke bra. Før jeg var gift kunne det være en pose peanøtter og en øl på lørdag. Svaret er vel ja for min del, skjemmes over det også, men prøver da.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #49 Skrevet 22. november 2022 Flintis skrev (2 timer siden): Prøver å unngå dette, det skled ut da jeg var gift. Nå blir det en kopp kakao eller et knekkebrød med noe søtt. Faktisk flere ganger i uken. Det er ikke bra. Før jeg var gift kunne det være en pose peanøtter og en øl på lørdag. Svaret er vel ja for min del, skjemmes over det også, men prøver da. Jeg over som ikke spiser noe. Jeg tror mange har lagt seg til den uvanen at TVkveld = putte noe i munnen. Jeg var slik selv tildlig i 20-årene. Men når man venner kroppen helt av å spise/drikke noe som helst så forsvinner dette suget fullstendig. Tanken på mat/snop slår meg rett og slett ikke når jeg skrur på TVen utpå kvelden, selv om det er fredag. Anonymkode: ef5d4...593
Djungelvrål Skrevet 22. november 2022 #50 Skrevet 22. november 2022 Alle voksne jeg kjenner spiser snop.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #51 Skrevet 22. november 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og mannen (ca 40) spiser aldri godteri. Kun chips en veldig sjelden gang. Men jeg har forstått at vi er litt uvanlige der vi setter oss ned foran TVen fredag kveld uten noe som helst å spise på, kun et glass vin, eller en GT, innimellom. Anonymkode: ef5d4...593 For det er jo så utrolig mye bedre å gi kroppen alkohol enn sjokolade, eller nei det er ikke det! Anonymkode: 4ce02...eeb
Vinterjenta Skrevet 22. november 2022 #52 Skrevet 22. november 2022 Snok1 skrev (11 timer siden): Selvsagt spiser ikke voksne folk godteri. Dette er syreprøven på om du er voksen. Barn -som er ute av stand til å vurdere konsekvenser- spiser godteri. Voksne spiser mat. På samme måte som at ingen voksne har det moro. De bare leser avisen og betaler regningen. Også dør de. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #53 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For det er jo så utrolig mye bedre å gi kroppen alkohol enn sjokolade, eller nei det er ikke det! Anonymkode: 4ce02...eeb Uttaler jeg meg om hva som er sunt og ikke? Eller beskriver jeg bare, i likhet med mange andre i tråden, hva vi gjør? Hvorfor føler du deg truffet? Anonymkode: ef5d4...593
Snok1 Skrevet 22. november 2022 #54 Skrevet 22. november 2022 Vinterjenta skrev (2 timer siden): På samme måte som at ingen voksne har det moro. De bare leser avisen og betaler regningen. Også dør de. Voksne slipper livsstilssykdommene som følger med godtespising. De har det derfor morsomt mye lengre ut i livet.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #55 Skrevet 22. november 2022 On 9/25/2022 at 9:34 AM, AnonymBruker said: Nei, så definitivt ikke. Ikke jeg i hvert fall. Jeg spiser måltider, og ingenting imellom. Hvis jeg vil ha noe søtt i helgene spiser jeg dessert, feks en porsjon smuldrepai og is, eller panna cotta med bær. Hvis jeg en gang i blant får lyst på salt snacks deler mannen og jeg en minipose god økologisk chips til apérifiten før helgemiddag (det hørtes antakelig bare blærete ut, men det er dessverre helt sant ). Tråder der voksne folk ramser opp at dagens lørdagsgodt er tyrkisk pepper, potetskruer og en flaske Fanta er helt absurde for meg. Det er en måte å spise på som jeg sluttet med i tenårene. Typisk smågodt med kunstig farge og smak kunne jeg ikke klart å spise engang lenger - jeg opplever det som helt meningsløst å putte i munnen på alle mulige måter. Sist jeg fikk lyst til å smake var en Halloween da jeg forsynte meg av en Dumle-karamell som sto klar i en skål til barna som kom på døren. Jeg måtte faktisk kaste mesteparten - jeg klarte med andre ord ikke å få ned én eneste karamell. Men jeg ser jo at det står hyllemeter på hyllemeter med snop i innspurten til kassene på alle butikker, så jeg skjønner at det er et marked der, og at det antakelig er meg som er utenfor normen. Jeg vil ikke ha godteri, men mat som er god. Anonymkode: ad053...7cd Du høres ikke ikke blærete ut men heller stusslig. Anonymkode: 8c098...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå