Gå til innhold

The Well - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er der ofte, pleier ikke å kjøpe behandlinger. Kun gå på de ulike ritualer i de ulike badstuene. Det holder lenge for min del! Sett av nok penger til mat og drikke, det er dyrt .. Husk å drikke nok vann. Bruk hele dagen, ting tar tid og det er deilig og bare å legge seg nedpå og slappe av innimellom for en blir veldig sliten .. 

Anonymkode: bdba5...7ce

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis det er slik at man er tvunget til å være naken overalt skjønner jeg ikke hvorfor det er så populært. 

Anonymkode: 6b899...fec

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke direkte sex, men an handjob gir jeg gjerne i rett stemning. Kun diskre om vi er alene.

Dette er min spenning, jeg er gammel nok til å ta egne valg i livet. Ville aldri gjort noe slikt foran andre.

Anonymkode: f2846...2dc

Ikke rart de fant sperm overalt der for noen år siden da det ble sjekket.  Og her betaler folk for å være. 😆

Anonymkode: 6b899...fec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 21.21):

sunn mat (egentlig overrasket over at noen spa i utlandet serverer hveteboller og pommes-frites! 🤯)

Du synes hveteboller og pommes-frites er å reagere på. 
På The Well selger de kanelboller og til BLT Club Sandwich får man servert potetgull. 

hveteboller og pommes-frites er overraskende, mens kanelbolle og potetgull er sunn mat? Nice logic

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis det er slik at man er tvunget til å være naken overalt skjønner jeg ikke hvorfor det er så populært. 

Hvor dum er du? Selvsagt er det ikke slik. 

prøv å sett deg inn i ting før du lirer av deg latterlige kommentarer som dette.

De som velger å gå uten badetøy har på seg badekåpe når de går rundt. 

I badstu og steam er det dog IKKE lov for noen å ha på seg badetøy. 

da sitter man på håndkle og de fleste dekker seg til med et tynt håndkle. 

i bassenger er det valgfritt å ha på seg badetøy. 

ingen tvinger deg til noe som helst. TheWell har veldig mange besøkende og det er utrolig mye forskjellige folk, studenter, vennepar, venninnegjenger, par, lesbiske, homofile, yngre folk i 20-årene, 30-årene, eldre osv. 

de du slipper er instagram-babes som bruker 90% av tiden på stranda til å knipse selfier i riktig sollys og positur.

jeg nyter å være på theWell selv om ikke alle gjør det. Men alle går ikke på kino heller så jeg tenker det er greit

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
MayorSantos skrev (21 minutter siden):

Du synes hveteboller og pommes-frites er å reagere på. 
På The Well selger de kanelboller og til BLT Club Sandwich får man servert potetgull. 

hveteboller og pommes-frites er overraskende, mens kanelbolle og potetgull er sunn mat? Nice logic

Mulig vi velger ulike ting da, da jeg var der hadde de smoothies, raw vegansk kake, salater, chiapudding, japanske retter og ferskpresset juice. 

På andre spa jeg har vært på har det kun vært junkfood tilgjengelig, noen av de har ikke frukt engang. 

Anonymkode: bc3f8...e53

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei jeg gjør ingenting galt. Mine episoder har kun skjedd på tomannshånd.

Selvfølgelig er det galt at du bryter både reglene og intensjonen med stedet.

Det er som å gå på vegetarfestival for å kunne spise vanlige hamburgere og legge igjen kjøttlukt og burgerpapir fordi du liker sofaene på festivalen 

Anonymkode: a359d...7b8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Selvfølgelig er det galt at du bryter både reglene og intensjonen med stedet.

Det er som å gå på vegetarfestival for å kunne spise vanlige hamburgere og legge igjen kjøttlukt og burgerpapir fordi du liker sofaene på festivalen 

Dårlig sammenligning 😂

Klarer å bestemme over meg selv jeg :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klarer å bestemme over meg selv jeg :) 

Ja, det klarer de fleste voksne. Man tar et aktivt valg om man evt bryter reglene et sted, og risikerer å bli utestengt derfra.

• Nyttig 1
Skrevet
On 9/26/2022 at 2:40 PM, Ulla Ullsokk said:

Hamam!! Helt fantastisk! Bare det å bade etterpå, den følelsen av silke og nesten dop. Dyrt, da! Men magisk!

Støttes. Hamam på The Well og Farris Bad er helt nydelig!

Rhassoul er og veldig bra. Alle de inkluderte ritualene er òg bra.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt at noen bæsjet i bassenget der en gang 🙉🙉🙉

Anonymkode: f1782...5f3

Skrevet
On 9/26/2022 at 4:06 PM, AnonymBruker said:

Tja, har gitt flere yngre menn en hjelpende hånd. :) Tenker det er nok detaljer.

Hold deg unna The Well, ref.:

Verbal og ikke-verbal sjenerende og usømmelig adferd er ikke tillatt. Enhver form for seksuell aktivitet er strengt forbudt. Gjester som ikke respekterer dette blir umiddelbart utvist fra The Well uten erstatning, og i alvorlige tilfeller politianmeldt.

Ref. trivselsregler.

Jeg har aldri sett noe slikt der, men ville ikke ha nølt med å rapportere uønsket atferd.

• Liker 3
Skrevet
On 9/26/2022 at 5:18 PM, AnonymBruker said:

Det høres jo jævlig trashy ut. Er det virkelig blitt et sted for blottere og kikkere, og creepy mannfolk?

Nei. Det er trygt, best og godt å være naken på The Well, som heller er «classy» og langt unna «trashy,»

(Ja, jeg har vært der mange ganger helt siden de åpnet og er alltid naken.)

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Er det ikke mange creepy jentegjenger der, som glaner og kommenterer størrelsen på utstyret og slikt?

Nei, ikke vær redd for det,

Jeg har aldri hørt noe om andre eller fått noe mot meg der angående kropp eller utseende. Dra dit alene eller sammen med andre, vær naken, slapp av og nyt det!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, det klarer de fleste voksne. Man tar et aktivt valg om man evt bryter reglene et sted, og risikerer å bli utestengt derfra.

Lov å leve litt farlig vel? Ikke alle er like kjedelig.

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Lov å leve litt farlig vel? Ikke alle er like kjedelig.

Spesielt i min ungdom elsket jeg å ha sex på offentlig sted, og utendørs sex liker jeg fortsatt. Men å ha sex på et innendørs bad med små rom som folk intetanende kommer inn på, er definitivt til sjenanse. Håper alle som har sex på The Well blir hevet ut.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spesielt i min ungdom elsket jeg å ha sex på offentlig sted, og utendørs sex liker jeg fortsatt. Men å ha sex på et innendørs bad med små rom som folk intetanende kommer inn på, er definitivt til sjenanse. Håper alle som har sex på The Well blir hevet ut.

Sex er en ting, handjob noe helt annet. Som skjer diskre, ingen andre tilstede.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sex er en ting, handjob noe helt annet. Som skjer diskre, ingen andre tilstede.

Du deltar i seksuell aktivitet på et rom som dere blokkerer rommet for andre betalende. Det kan du selvsagt velge å fortsette med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du deltar i seksuell aktivitet på et rom som dere blokkerer rommet for andre betalende. Det kan du selvsagt velge å fortsette med. 

Nei, blokkerer ingen. Slutt med tullet ditt.

Det er lite folk der på ukedager :) 

Skrevet
hohumpf skrev (11 timer siden):

Nei. Det er trygt, best og godt å være naken på The Well, som heller er «classy» og langt unna «trashy,»

(Ja, jeg har vært der mange ganger helt siden de åpnet og er alltid naken.)

Hvis det som beskrives i noen innlegg her er sant, er det trashy. Jævlig trashy.

Anonymkode: 49a7c...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...