Gå til innhold

The Well - erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er også der av og til, men alltid naken. Praktisk og deilig å gå uten tøy.

Ereksjon er jo naturlig da, så kan ikke være redd for å se en mann med det. Regner med alle voksne takler det.

Selv søker jeg litt spenning når jeg er der, er godt voksen. Så er ikke fremmed for litt spenning i steam badstuen for eks.

Anonymkode: f2846...2dc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hamam!! Helt fantastisk! Bare det å bade etterpå, den følelsen av silke og nesten dop. Dyrt, da! Men magisk!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Bidra med noe tråden spør om du istedet for å himle med øynene over andre. Sammenligningen din suger, si heller at det blir som å gå inn hos en bilforhandler og halve butikken består av nakne menn med ståkukk som prøver å presse seg inn i bilen med deg i håp om å få hudkontakt

Anonymkode: 16240...7b8

Sammenligningen til vedkommende stemmer jo på en bruk. Din mannehatende sammenligning stemmer dog ikke. 

Problemet til hun som ikke likte stedet pgsa nakenhat kommer sikkert av at hun blir selvbevisst rundt egen kropp siden hun ikke ser noe bra ut. Ikke at klientellet på The Well jevnt over er spesielt attraktive folk.

Anonymkode: fb73d...cb0

• Liker 1
Skrevet
Ulla Ullsokk skrev (56 minutter siden):

Hamam!! Helt fantastisk! Bare det å bade etterpå, den følelsen av silke og nesten dop. Dyrt, da! Men magisk!

Synes den er litt brutal, men god :) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ereksjon er jo naturlig da, så kan ikke være redd for å se en mann med det. Regner med alle voksne takler det.

Selv søker jeg litt spenning når jeg er der, er godt voksen. Så er ikke fremmed for litt spenning i steam badstuen for eks.

Hvilken spenning kan du oppleve der? Fikk lyst til å gå😁

Anonymkode: 423c7...bab

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilken spenning kan du oppleve der? Fikk lyst til å gå😁

Tja, har gitt flere yngre menn en hjelpende hånd. :) Tenker det er nok detaljer.

Nok av de som drømmer om "milf".

Skrevet
Adobyen skrev (15 timer siden):

Visste dere ikke hva slags sted dere dro til?  

Nei, på nettet stod det at deler av spaet var «tekstilfritt» (2 år siden) og siden de hadde en stor butikk med badetøy fikk jeg inntrykk av at nakenavdelingen var litt bortgjemt sånn som f.eks på Farris bad.. Jeg følte helt ærlig at jeg var med i en eller annen sexklubb 😅 Ble også ekstra ukomfortabelt når de jentene som hadde utdrikningslag hadde klart å lure med seg mobiltelefon inn. Men har man ikke noe problem med mye nakenhet er det sikkert ok 😊

Anonymkode: 708c5...eeb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nemlig, du beskriver jo akkurat hva slags sted det har blitt for mange 😅 Dette stedet er også diskutert på ulike treff-sider for seksuelle møter

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nemlig, du beskriver jo akkurat hva slags sted det har blitt for mange 😅 Dette stedet er også diskutert på ulike treff-sider for seksuelle møter

Det var skuffende å høre. Jeg trodde at det var mer som et naturiststed angående nakenhet. På slike steder er det uønsket med seksuell fremferd. Ereksjon er naturlig nok noe som kan skje, men alle har gjerne med seg et håndkle, både for å sitte på og som kan dekke til for slikt. Det har jeg i alle fall blitt fortalt.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva er galt med det da? Skjer jo diskre og av fri vilje, derfor kun alene i steam badstuen for min del....

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det høres jo jævlig trashy ut. Er det virkelig blitt et sted for blottere og kikkere, og creepy mannfolk?

Anonymkode: 49a7c...c30

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spenning som i sex på stedet? 

Anonymkode: a359d...7b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Spenning som i sex på stedet? 

Ikke direkte sex, men an handjob gir jeg gjerne i rett stemning. Kun diskre om vi er alene.

Dette er min spenning, jeg er gammel nok til å ta egne valg i livet. Ville aldri gjort noe slikt foran andre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke direkte sex, men an handjob gir jeg gjerne i rett stemning. Kun diskre om vi er alene.

Dette er min spenning, jeg er gammel nok til å ta egne valg i livet. Ville aldri gjort noe slikt foran andre.

Så ja, sex. Skikkelig nasty og helt imot reglene på stedet.

Du er som du sier voksen og tar valg selv. Hvis du bruker hodet litt, så skjønner du jo at du ikke har betalt for inngang på sexklubb, men at du blokkerer et populært rom for andre betalende. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Så ja, sex. Skikkelig nasty og helt imot reglene på stedet.

Du er som du sier voksen og tar valg selv. Hvis du bruker hodet litt, så skjønner du jo at du ikke har betalt for inngang på sexklubb, men at du blokkerer et populært rom for andre betalende. 

Nei jeg gjør ingenting galt. Mine episoder har kun skjedd på tomannshånd.

Ikke blokkert noe som helst, så spar deg for den. Slike ting skjer på mange arenaer.

Tenk på kollegaer som har sex på et julebord, enda verre. På et toalett eller noe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan går du frem? Setter du deg bare ned ved siden og setter i gang?😅

Får de ta på deg også?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 21.34):

Mannen og jeg skal på kjærestetur til The Well, og gleder oss til å slappe av uten barn. Men, hva anbefaler dere av behandlinger osv.? Jeg er litt vár på veldig sterke lukter hvis det føles parfymert, men sterke krydderlukter går bra 😄 Hva har dere andre god erfaring med, og hva er koselig å gjøre sammen? Har hørt litt negativt om størrelsene på badetøy der. Jeg bruker 40/42 til vanlig, hva bør jeg gå for da?

Anonymkode: 824ed...2f6

Badetøyet har jeg ingen erfaring med, så det kan jeg ikke si noe om. Foretrekker nakenhet, jeg går også på naturiststrender. Har imidlertid fått massasje et par ganger på The Well og det har vært helt ok. Mener å huske at jeg fikk velge hvilken olje de skulle bruke ut fra innhold, avspennende, beroligende osv. Jeg synes ofte slike behandlinger blir litt «tilfeldig», uten samtale på forhånd om hva og hvor du har «vondter». Blir litt mer god og avslappende berøring enn dyp massasje som virker på støle muskler. 

Anonymkode: 4def0...c20

• Liker 2
Skrevet

Frister litt, men har aldri vært der. Er det ikke mange creepy jentegjenger der, som glaner og kommenterer størrelsen på utstyret og slikt?

Anonymkode: b4a8e...3d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Frister litt, men har aldri vært der. Er det ikke mange creepy jentegjenger der, som glaner og kommenterer størrelsen på utstyret og slikt?

Anonymkode: b4a8e...3d4

Dra dit på dagtid i ukedagene :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

The Well kjemper en beinhard kamp hver dag for å bygge et image som et seriøst, trygt og rent velværesenter og så må det selvsagt komme slike sabotører som deg og ødelegge dette. Bare fordi du totalt har misforstått hva TW er for noe og fordi du ikke klarer å holde hormonene dine under kontroll, klarer du å rasere TW's beste intensjoner med noen få ord, og bekrefte mange potensielle besøkendes verste frykt og dermed effektivt redusere TW's besøkstall og inntekter med uante summer.

Hvis du tenker at TW skal overleve, og ikke gå til grunne på bakgrunn av rykter om at det er ei crepy sex-bule, så bør du holde deg borte derfra, eller i hvert fall holde fingrene unna både staker og tastaturer, om du velger å ta en tur.

Anonymkode: 858fc...e5c

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...