Gå til innhold

iPhone 14 pro Max var en vanvittig stor skuffelse..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hentet min iPhone 14 pro Max i går og i dag er den ubrukelig 😭 skjermen flimrer noe jævlig og blir helt svart i lange perioder før den er litt normal en kort kort periode og så masse flimring igjen for deretter å bli helt svart på ny. Må si dette er en vanvittig skuffelse på en så dyr mobil. Ikke morsomt at en så dyr mobil må bli reparert så fort og at jeg da mister muligheten til å bruke mobilen tidlig, var det som var grunnen for at jeg bestilte den øyeblikkelig da bestillingen startet.

har jeg rett på litt avslag/erstatning? Og har jeg rett på en helt ny mobil eller må jeg få den reparert? Den blir på en måte ikke ny da og mye av gleden er borte! 
 

er så lei meg 😭😭

Anonymkode: d5df1...df6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klart. Ta kontakt med der du kjøpte den så får du sikkert en ny. Det er jo ikke modellen det er noe galt med, du har fått en defekt telefon.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

funginger skrev (5 minutter siden):

Så klart. Ta kontakt med der du kjøpte den så får du sikkert en ny. Det er jo ikke modellen det er noe galt med, du har fått en defekt telefon.

Ja det skal jeg gjøre til mandag men får jeg en erstatning i tillegg for tort og svie og det å ha mistet gleden av å være en av de første som har fått den? 
det er jo også lang ventetid på mobilen så er redd det tar lang tid før jeg får ny og dermed må reparere den som tar både tid og noe som er utrolig kjedelig på en helt ny mobil som er så dyr

Anonymkode: d5df1...df6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det skal jeg gjøre til mandag men får jeg en erstatning i tillegg for tort og svie og det å ha mistet gleden av å være en av de første som har fått den? 
det er jo også lang ventetid på mobilen så er redd det tar lang tid før jeg får ny og dermed må reparere den som tar både tid og noe som er utrolig kjedelig på en helt ny mobil som er så dyr

Anonymkode: d5df1...df6

Hva slags erstatning skulle du få for å ha «mistet gleden»? Nei. Det er bare tull. Det er tross alt bare en telefon. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

funginger skrev (12 minutter siden):

Hva slags erstatning skulle du få for å ha «mistet gleden»? Nei. Det er bare tull. Det er tross alt bare en telefon. 

Vet ikke om jeg har rett på det men synes det er kjedelig å ikke få brukt mobilen når jeg har betalt så mye for den. Det er første gang jeg er en av de første som får en helt ny mobil, og derfor er dette utrolig kjipt for meg. 
 

hadde vært noe annet om jeg hadde kjøpt mobilen når den allerede har vært på markedet en stund enn før de fleste har fått sin

Anonymkode: d5df1...df6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet ikke om jeg har rett på det men synes det er kjedelig å ikke få brukt mobilen når jeg har betalt så mye for den. Det er første gang jeg er en av de første som får en helt ny mobil, og derfor er dette utrolig kjipt for meg. 
 

hadde vært noe annet om jeg hadde kjøpt mobilen når den allerede har vært på markedet en stund enn før de fleste har fått sin

Anonymkode: d5df1...df6

Åååå kjære

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 8c282...358

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig burde du få iPhone 15 gratis, blomster på døra og en flybillett til hovedkontoret til Apple. 

Anonymkode: 58a60...6c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åååå kjære

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 8c282...358

Jeg er snart 21 

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Nei du får ingen erstatning for tort og svie. 

Det jeg var redd for og regnet med, det er utrolig kjipt

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Egentlig burde du få iPhone 15 gratis, blomster på døra og en flybillett til hovedkontoret til Apple. 

Anonymkode: 58a60...6c8

Nei, men at jeg burde fått 500 eller 1000 kr i rabatt synes jeg hadde vært innafor pga helt ny mobil og jeg var en av de første som har fått den

Anonymkode: d5df1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er snart 21 

Det jeg var redd for og regnet med, det er utrolig kjipt

Nei, men at jeg burde fått 500 eller 1000 kr i rabatt synes jeg hadde vært innafor pga helt ny mobil og jeg var en av de første som har fått den

Anonymkode: d5df1...df6

Hva koster en slik mobil...13000 kroner?

Det har ikke noe å si om du kjøper en ny bil til 600.000 kroner...om det er noe feil med den får du det fikset...men du får ikke gratis drivstoff el 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (3 minutter siden):

Hva koster en slik mobil...13000 kroner?

Det har ikke noe å si om du kjøper en ny bil til 600.000 kroner...om det er noe feil med den får du det fikset...men du får ikke gratis drivstoff el 

Jeg betalte 19 490 for 512 gb, den billigste med 128 gb koster 15 490. 
 

er det en grense for hvor lang reparasjonstid det tar eller hvor lang ventetid jeg skal ha for å få en helt ny telefon? En reparert mobil er jo ikke ny ligsom, verdien synker jo når den er fikset

Anonymkode: d5df1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo fint at du ikke har større problemer i livet, da.

Anonymkode: 163be...694

Har flere problemer jeg, men det tar jeg ikke her

Anonymkode: d5df1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er snart 21 

Det jeg var redd for og regnet med, det er utrolig kjipt

Nei, men at jeg burde fått 500 eller 1000 kr i rabatt synes jeg hadde vært innafor pga helt ny mobil og jeg var en av de første som har fått den

Anonymkode: d5df1...df6

Du får ikke rabatt nei, det har ingen betydning at du var en av de første. Du må reklamere, og så blir det opp til Apple om du får en ny eller om den må sendes inn til reparasjon. 
Jeg har en 14 Pro, og den fungerer utmerket. Jeg forstår du er skuffa, men at du liksom skal være spesiell fordi du var «en av de første» og kjøpte den dyreste telefonen Apple har… vel, det er du ikke.

Anonymkode: 9b019...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilen skal repareres med uvisst reparasjonstid… må si jeg er utrolig skuffet, en ubrukt mobil må repareres istedenfor å gi meg en ny mobil! Dette er desidert siste gang jeg kjøper en helt ny mobil og må si jeg er svært skuffet over Eplehuset på hvordan denne saken blir løst.

sitter nå igjen med en gammel samsung mobil pga jeg solgte min iPhone 12 da jeg kjøpte ny, er så frustrert og forbannet!!

Anonymkode: d5df1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det så viktig at du er en av de første som har fått den? Og erstatning for tort og svie for at du ikke får vært en av de første som flasher med denne telefonen? Kødder du, eller? Den virker nesten som det er viktigere for deg å flashe med den enn selve telefonen i seg selv. Jeg forstår godt at du er skuffet og at det er kjedelig å måtte vente, men telefonen er da fortsatt ny etter at den er reparert. Eller er det så viktig for deg at baaare du har tatt i den? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det så viktig at du er en av de første som har fått den? Og erstatning for tort og svie for at du ikke får vært en av de første som flasher med denne telefonen? Kødder du, eller? Den virker nesten som det er viktigere for deg å flashe med den enn selve telefonen i seg selv. Jeg forstår godt at du er skuffet og at det er kjedelig å måtte vente, men telefonen er da fortsatt ny etter at den er reparert. Eller er det så viktig for deg at baaare du har tatt i den? 

Det er ikke viktig slikt sett, men er jo såklart moro å være en av få som har mobilen lenge før de fleste andre har mottatt den! Det er såklart moro å flashe med deg som du sier, med denne samsung driten tror alle jeg ikke har råd til iPhone, jævla surt å ha betalt nesten 20k for en gammel drittsamsung! 
 

nei! En reparert vare er ikke ny! Hadde du kjøpt en reparert mobil, pc, bil, båt, tv++++ til fullpris i butikken om du kunne fått en helt ubrukt vare??

Anonymkode: d5df1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 21.34):

Jeg hentet min iPhone 14 pro Max i går og i dag er den ubrukelig 😭 skjermen flimrer noe jævlig og blir helt svart i lange perioder før den er litt normal en kort kort periode og så masse flimring igjen for deretter å bli helt svart på ny. Må si dette er en vanvittig skuffelse på en så dyr mobil. Ikke morsomt at en så dyr mobil må bli reparert så fort og at jeg da mister muligheten til å bruke mobilen tidlig, var det som var grunnen for at jeg bestilte den øyeblikkelig da bestillingen startet.

har jeg rett på litt avslag/erstatning? Og har jeg rett på en helt ny mobil eller må jeg få den reparert? Den blir på en måte ikke ny da og mye av gleden er borte! 
 

er så lei meg 😭😭

Anonymkode: d5df1...df6

Telefonen generelt er da ikke en skuffelse bare fordi du tydeligvis har fått en enhet med feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 22.48):

Jeg betalte 19 490 for 512 gb, den billigste med 128 gb koster 15 490. 
 

er det en grense for hvor lang reparasjonstid det tar eller hvor lang ventetid jeg skal ha for å få en helt ny telefon? En reparert mobil er jo ikke ny ligsom, verdien synker jo når den er fikset

Anonymkode: d5df1...df6

Krev ny telefon.

Anonymkode: 6ab4c...8c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...