Gå til innhold

Evig enslig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt en ro og en glede jeg knapt har kjent på før etter å ha forlatt min siste kjæreste.
Jeg trodde jeg skulle savne ham, men det er rett og slett bare en lettelse. Nå har det gått et år, og jeg har ikke vurdert å treffe noen i denne perioden. Jeg tror dette er lykka.

Folk rundt meg har begynt å hinte om at jeg bør se meg om etter nye kandidater, men det er ikke interessant. Det er intimiderende at andre kommenterer og blander seg borti min nye lykke. 

Jeg har funnet den ene rette. Det er meg selv!

Anonymkode: 72cd8...5f9

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg!

Anonymkode: 785a3...15c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Veldig enig. Jeg er 35 og nettopp blitt singel for tredje gang. Det er sååå deilig å ikke ha noe der som drar meg ned, skaper problemer for meg eller gjør meg ulykkelig. Jeg har ro i sjelen. Er en bedre venninne. Mere glad. 

Jeg kommer nok til å prøve lykken igjen senere, for jeg har jo litt lyst på barn. Men akkurat nå nyter jeg å bare være glad.

Anonymkode: fef8c...c74

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Veldig enig. Jeg er 35 og nettopp blitt singel for tredje gang. Det er sååå deilig å ikke ha noe der som drar meg ned, skaper problemer for meg eller gjør meg ulykkelig. Jeg har ro i sjelen. Er en bedre venninne. Mere glad. 

Jeg kommer nok til å prøve lykken igjen senere, for jeg har jo litt lyst på barn. Men akkurat nå nyter jeg å bare være glad.

Anonymkode: fef8c...c74

Denne gleden varer ikke evig. Det viser alle studier. 

De som ender opp mest lykkelig er de som har en partner og barn når de blir eldre. 

Ikke så gøy å entre pensjonisttilværelsen uten partner og barn, eller ende opp på et sykehjem på de riktige gamle dager uten noe besøk.. 

Fortsett å leve i troa på at dette er det deiligste.. 

Anonymkode: 5e6aa...e50

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De som ender opp mest lykkelig er de som har en partner og barn når de blir eldre. 

Ikke så gøy å entre pensjonisttilværelsen uten partner og barn, eller ende opp på et sykehjem på de riktige gamle dager uten noe besøk.. 

Det høres ut som du ikke har det så godt med deg selv.

Anonymkode: 54ce2...7cc

• Liker 3
Skrevet

Bra en er fornøyd. Så håper jeg en klarer å reflektere over, og finne ut av, om en er glad for å være ute av noe vondt eller fornøyd med å være alene. Mange virker å forveksle de to, og jeg tror det kan være veldig uheldig. 

Skrevet

Jeg er evig singel selv, men syns ikke det er noe særlig. Håper jeg kan finne noen en dag. 

Anonymkode: 5f60a...d87

• Hjerte 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok hakket verre å sitte alene på sykehjem fordi partneren er død og barna gir blaffen. 

Anonymkode: 09090...148

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er nok hakket verre å sitte alene på sykehjem fordi partneren er død og barna gir blaffen. 

Anonymkode: 09090...148

Den ser jeg  og hører jeg veldig ofte i mitt yrke  i hvertfall. 

Anonymkode: 9a59a...466

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...