AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Aldri hørt om før? https://no.wikipedia.org/wiki/Afrodisiakum Anonymkode: 2539c...28c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Vil anta at det er overtro og ikke fakta Anonymkode: 2539c...28c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Aldri hørt om før? Dette har vært kjent i tusenvis av år og flere type mat er kjent for å øke sexlyst og dermed fått navn som afrodisiakum. Mørk sjokolade og østers og visse type essenser i vin blandt annet. Kan ikke si jeg har merket noe til det men spiser ikke de tingene så Anonymkode: 99001...2b8
Fioljenta Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Sexlyst trigges ofte av assosiasjoner, så jeg tror at afrodisiakum virker hvis du liksom tilegner maten/lukten/urten/etc. den effekten du vil de skal ha. F.eks. er det noen dufter jeg forbinder med sex og de virker som et slags afrodisiakum for meg. 🤔 2
Bamseklemmer Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Svettlukta av en kvinne har større effekt enn afrodisiakum, iallefall på meg. Synes litt rart ikke feromoner av svette ikke ble nevnt i wikipedia? Skulle ønske jeg kunne lukte meg frem til kvinner i eggløsning😅 og så skulle jeg ønske meg en hage av dette: https://www.nettavisen.no/sex/orgasme/dictyophora/soppen-som-gir-kvinner-orgasme-momentant/s/12-95-3423153645 Litt rart å tenke på, men kanskje ikke så rart heller.. menn som sniffer dametruser blir jo utrolig kåte.. Men er det da av lukten, eller kommer det av en opphissende reasjon fra en fantasi?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Bamseklemmer skrev (15 timer siden): Svettlukta av en kvinne har større effekt enn afrodisiakum, iallefall på meg. Synes litt rart ikke feromoner av svette ikke ble nevnt i wikipedia? Skulle ønske jeg kunne lukte meg frem til kvinner i eggløsning😅 og så skulle jeg ønske meg en hage av dette: https://www.nettavisen.no/sex/orgasme/dictyophora/soppen-som-gir-kvinner-orgasme-momentant/s/12-95-3423153645 Litt rart å tenke på, men kanskje ikke så rart heller.. menn som sniffer dametruser blir jo utrolig kåte.. Men er det da av lukten, eller kommer det av en opphissende reasjon fra en fantasi? Soppen som gir kvinner orgasme… Da må du nok flytte til Hawaii. Er jo lukten de reagerer på, kanskje lage «luktesalt» av en slik sopp 🤣 Menn som sniffer truser… Da jeg var ung hente det jeg gjorde det ja.. Viktig dog at de ikke var mye brukt, og helt uten «bremsespor» (så slipper vi kommentarer om det) Her var det spor av duften som sammen med fantasien om at stoffet hadde strøket over hennes kjønn som var opphissende. Var en «periode» i livet, ville ikke gjort det samme i dag bare så det er sagt. Anonymkode: a0ccb...43d 1
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Soppen som gir kvinner orgasme… Da må du nok flytte til Hawaii. Er jo lukten de reagerer på, kanskje lage «luktesalt» av en slik sopp 🤣 Menn som sniffer truser… Da jeg var ung hente det jeg gjorde det ja.. Viktig dog at de ikke var mye brukt, og helt uten «bremsespor» (så slipper vi kommentarer om det) Her var det spor av duften som sammen med fantasien om at stoffet hadde strøket over hennes kjønn som var opphissende. Var en «periode» i livet, ville ikke gjort det samme i dag bare så det er sagt. Anonymkode: a0ccb...43d Luktesalt ja.. tenk om man kunne hatt det på halsen.. så har exsvigermor mi fått orgasme hver gang hun klemmer meg, det har hun nok satt pris på kåtsjura mi😅 Jo, jeg stjal trusa til tanten min på klesnora, ble litt skuffet da det bare luktet Bio-tex. Men jo, sannelig kom jeg i mål.. og hang trusa tilbake på plass. Bio-tex lukta minner meg om henne, og det er jo en fantastisk deilig duft.. Nei, jeg bruker iallefall ikke penger på det, og jeg er ikke sååå sikker om trusa kommer fra en sexy hot kvinne.. En gammel griskaill får jo til å kjøpe truser og lage de samme flekkene.. Ops, der satte sikkert mange kaffen i vrangstrupen, tenker jeg😂😂
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Luktesalt ja.. tenk om man kunne hatt det på halsen.. så har exsvigermor mi fått orgasme hver gang hun klemmer meg, det har hun nok satt pris på kåtsjura mi😅 Jo, jeg stjal trusa til tanten min på klesnora, ble litt skuffet da det bare luktet Bio-tex. Men jo, sannelig kom jeg i mål.. og hang trusa tilbake på plass. Bio-tex lukta minner meg om henne, og det er jo en fantastisk deilig duft.. Nei, jeg bruker iallefall ikke penger på det, og jeg er ikke sååå sikker om trusa kommer fra en sexy hot kvinne.. En gammel griskaill får jo til å kjøpe truser og lage de samme flekkene.. Ops, der satte sikkert mange kaffen i vrangstrupen, tenker jeg😂😂 😂 Må skynde meg og føye til. Den gang jeg gjorde dette kjente jeg hu som eide trusene, så viste hvor de hadde vært ja. men det var før de havnet på klessnora 😉 Anonymkode: a0ccb...43d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå