AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Hva er deres erfaring? jeg spiser alltid før jeg drar til fest eller vorsj, da jeg aldri forventer mat mer en chips og nøtter, jeg tenker heller ikke at en som er verten skal dobble opp og lage masse mat til folk som kommer på fest og spesielt ikke folk som tar med seg flere dit. Jeg hadde vorsj for ikke så lenge siden, nå er jo denne kompisen ganske grei og generøs men tror han hadde forventet at det skulle bli servert noe mat i forsjet da han alltid gjør det til vennegruppen vår men nå hadde jo jeg invitert flere og da blir det plutselig å lage mat til 10-15 stk.. som blir litt mye.. Han endte opp med og bestille noe take away som er helt Ok da jeg hadde bare chips servert på bordet. jeg forventer alltid at folk spiser hjemme før de drar på forsj da jeg ikke kan alltid fikse mat ut av det blå eller har så mye liggende som brød😅 Anonymkode: 80db8...6eb
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Når vi var yngre så serverte alle chips eller nøtter,men nå som alle har gode jobber og er økonomisk stabile har vi alltid tapas liggende fremme. Anonymkode: c40f1...565 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Jeg er 36 , serverer fortsatt bare snacks på vors/fest, hvis ikke det er noe ekstra , men da spesifiserer jeg hvis det er mat. Anonymkode: b5977...11a 3
altflyter Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Jeg er i 30-årene og serverer alltid mat. Ofte noe helt enkelt. Gryterett eller pizza. Noe folk kan forsyne seg med gjennom kvelden. syntes ikke 10-15 mennesker er noe avskrekkende antall å lage mat til 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 altflyter skrev (15 minutter siden): Jeg er i 30-årene og serverer alltid mat. Ofte noe helt enkelt. Gryterett eller pizza. Noe folk kan forsyne seg med gjennom kvelden. syntes ikke 10-15 mennesker er noe avskrekkende antall å lage mat til Er student så da blir det fort dyrt å lage mat til alle som skal komme og til ekstra gjester av andre Anonymkode: 80db8...6eb 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Da jeg var i tenårene, så var det bare snacks. Nå er det tapas av noe slag, som vi koser oss med før vi reiser på byen. Slik er det hos alle jeg er hos, leeenge siden det kun var potetgull og dip for å si det sånn Anonymkode: d25da...eff
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Serverer alltid noe mer enn snacks, men trenger ikke være så dyrt Anonymkode: bd3ab...f31
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 Jeg setter ikke frem chips en gang jeg, det får noen av gjestene ta med seg 😅 Jeg stiller jo med leilighet (og påfølgende vasking neste dag). Anonymkode: ffaed...cef 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #9 Skrevet 24. september 2022 Får helt noia av å lese vorsj. Trenger ikke j’en. Nå er vi ytterst sjelden på byen mer, men selv da vi var ferdige som studenter og var økonomisk stabile voksne serverte vi kun snacks ja, sjelden mat. Anonymkode: dc73a...933 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #10 Skrevet 24. september 2022 Da jeg var 18-25 år så ble det servert snacks. Som regel tok gjester med noe også. Kan du ikke skrive "vors hos meg kl 19 på lørdag. Har kjøpt inn litt snacks. Spis gjerne før du kommer/vi kan spleise take away om noen ønsker det" Anonymkode: c6c04...fa3 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #11 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg setter ikke frem chips en gang jeg, det får noen av gjestene ta med seg 😅 Jeg stiller jo med leilighet (og påfølgende vasking neste dag). Anonymkode: ffaed...cef Det er sant, setter frem chips, nøtter når det pasSer å ha da jeg er student så som du sa, stiller jo opp med leilighet Så det for holde, jeg har ikke råd til å lage mat til 10-15 stk og vennene deres, må jo spare på grandisen også vis jeg har😂 så de er heldig om det ligger chips i bordet eller nøtter😂 Anonymkode: 80db8...6eb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå