.Fjellmannen Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Jeg skal gå til innkjøp av en pulsklokke som primært skal brukes til friluftsliv men også ellers i hverdagen. Er for friluftslivet jeg skal kjøpe en pulsklokke ellers kunne jeg bare brukt en helt vanlig klokke. spørsmålet da blir hvilken jeg bør kjøpe? Favorittene jeg ser nå er garmin fenix 6x pro og garmin fenix 7 sappire solar men med den nye klokken til apple er også apple Watch ultra interessant. Jeg heller mest mot garmin pga batteritid og at den nok er mer solid og tåler tøffere bruk enn apple selv om ultraen sies å være solid? vil bruke klokken til gps sporing og puls hovedsaklig, er ikke så interessert av annen sport. Eller er det kanskje andre klokker jeg bør vurdere?
.Fjellmannen Skrevet 23. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Denver Anonymkode: 814f2...3fc Er den solid og til å stole på? Den var jo utrolig billig og er vel en grunn for det?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Garmin er god på gps sporing og puls Anonymkode: 52b19...ae3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå