Gå til innhold

Sushi restauranter i Trondheim?


Dina

Anbefalte innlegg

Hvor kan man spise sushi i Trondheim?? Etter et besøk på Alex sushi i Oslo i helgen er jeg helt hekta!!!!! :ler:

Vet at East i Ravnkloa hadde sushi før, men mener jeg har hørt at de har sluttet med dette... Noen som vet? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Shushibar har bra sushi,men jeg syns den er ENDA bedre hos Kyoto i Jomfrugata.Vi ble ihvertfall ganske så salige av den, selv om den nok ikke når heeeelt opp i forhold til Alex sushi. :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hmmmm....

Det bare ER godt?

elendig svar.... :sjenert:

Jeg var livredd første gang jeg skulle smake det,og fryktet at det skulle smake sånn som rå torsk lukter :kvalm: . Men det gjør det altså ikke.

Det er bare mildt, mykt og deilig, og er fantastisk mat å kose seg med over lengre tid (en hel kveld). Rå laks,for eksempel, smaker som en mildere utgave av røykelaks.

Er det noen andre som kan komme med mer utfyllende forklaring? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det milde og myke i kontrast til sterk wasabi, søt ingefær og salt soyasaus er helt fantastisk. Rå fisk alene er ikke sååå godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Gjest_Hanne_*
<span style='color:red'>Hvor kan man spise sushi i Trondheim?? Etter et besøk på Alex sushi i Oslo i helgen er jeg helt hekta!!!!! :ler:

Vet at East i Ravnkloa hadde sushi før, men mener jeg har hørt at de har sluttet med dette... Noen som vet? :sjenert: </span>

Hei

Du må prøve Sushi Bar som ligger v Ravnkloa,adresse:Munkegt 39.De serverer kjæmpegod sushi og hyggelig betjening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...