Gå til innhold

Har jeg en ukjent datter ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er helt på bærtur. Har aldri hatt noen konto her tidligere.

Gikk inn her å lagde en konto her for å få råd fra noen utenforstående, gjerne damer som kan se saken fra morens side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Apis skrev (7 timer siden):

Det naturlige ville være å ta kontakt med mor, som første skritt. Du og mot frarøver potensielt denne personen og dine barn og bli kjent som søsken, med å ikke gjøre noe.

Ja potensielt kan det være slik du beskriver det, men jeg er ikke sikker.

Skrevet

Jeg synes du skal se saken fra datterens side. Du har flere barn, potensielt hennes søsken som hun kanskje vil ønske kontakt med. Ta kontakt med mor og/eller datter (hvis du ikke lykkes hos mor).

Anonymkode: c4f0f...2a4

Skrevet
Geitebukken skrev (14 timer siden):

Ja den fremgangsmåten du beskriver er nok den beste. En snill og vennlig tone kommer man som regel lengst med.

Og det var broren hennes som sa at det var jeg som var faren. Jeg visste ikke en gang at hun hadde fått barn.

Da snakker du med broren/ onkelen først da. Herregud. 

Anonymkode: b9f76...578

Skrevet
Geitebukken skrev (13 timer siden):

Du er helt på bærtur. Har aldri hatt noen konto her tidligere.

Gikk inn her å lagde en konto her for å få råd fra noen utenforstående, gjerne damer som kan se saken fra morens side.

Det er da datterens side som er interessant. Du vet ingenting om hun vet hvem hennes far er. Hvorfor vil onkelen hennes legge seg opp i det, hvordan vet onkel/bror at det er deg, men du vet at datter ikke vet? Hva vil dine barn føle rundt dette? 
Morens side er da irrelevant. Stefaren er vel den som minst ønsker at du skal dukke opp som troll(!) i eske. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da snakker du med broren/ onkelen først da. Herregud. 

Han er død...

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes du skal se saken fra datterens side. Du har flere barn, potensielt hennes søsken som hun kanskje vil ønske kontakt med. Ta kontakt med mor og/eller datter (hvis du ikke lykkes hos mor).

Anonymkode: c4f0f...2a4

Takk for råd og tilbakemelding. Mulig jeg gjør det på den måten.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er da datterens side som er interessant. Du vet ingenting om hun vet hvem hennes far er. Hvorfor vil onkelen hennes legge seg opp i det, hvordan vet onkel/bror at det er deg, men du vet at datter ikke vet? Hva vil dine barn føle rundt dette? 
Morens side er da irrelevant. Stefaren er vel den som minst ønsker at du skal dukke opp som troll(!) i eske. 

Broren / onkelen så meg sammen med søsteren på en strandfest på det aktuelle tidspunktet, og antok vel derfor at det var jeg som var faren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...