AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #21 Skrevet 4. november 2022 Hadde i 23-årsalderen. Men snart 30 nå og har oftere "finans crush". Jeg oppsøker av og til steder i lunsjer og helger der jeg vet at mange av finansgutta også er. Litt halvhorete gold diggersk av meg, arrest me now! Anonymkode: 0732e...9f1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #22 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kommer av at å hoppe og sprette med kneløft i 45 min en gang i uka er særdeles dårlig trening. Sammenligning med faktisk trening som de attraktive jentene gjør! Det kan være godt med hjemmelaget mat, men det er deilig med en tur på restaurant iblant. For å spise mat av kvalitet man ikke kan oppnå hjemme. Anonymkode: b1b7a...2fa Ikke gre alle hjem under samme kamm. Finnes kurs for slike som ikke kan annet en micro og oppvarming. Anonymkode: c964f...eba 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #23 Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hadde i 23-årsalderen. Men snart 30 nå og har oftere "finans crush". Jeg oppsøker av og til steder i lunsjer og helger der jeg vet at mange av finansgutta også er. Litt halvhorete gold diggersk av meg, arrest me now! Anonymkode: 0732e...9f1 Det er lov. Vi menn får heller "body crush" når vi ser unge damer som gir oss en påminnelse av hvordan kvinner faktisk kan se ut. Anonymkode: 75a95...517 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #24 Skrevet 4. november 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Ikke gre alle hjem under samme kamm. Finnes kurs for slike som ikke kan annet en micro og oppvarming. Anonymkode: c964f...eba Potet er potet uansett om du har den i vannbad eller mikroen. 33 minutter siden, AnonymBruker said: Det er lov. Vi menn får heller "body crush" når vi ser unge damer som gir oss en påminnelse av hvordan kvinner faktisk kan se ut. Anonymkode: 75a95...517 Dette er 100% on-point. Og det som er litt trist også. Man ser hvordan kvinner egentlig kan/bør se ut, men det finnes færre og færre av de jo lengre opp i 20-årene de kommer. Og forbi 30 er det håpløst. 🤨 Anonymkode: b1b7a...2fa
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 4. november 2022 #25 Skrevet 4. november 2022 Ja det lever jeg med nå på mitt gym. Jeg trekkes mot henne. Det er mystisk da jeg ikke vet navnet eller om hun er fri og frank engang.. skulle gjerne blitt litt kjent i håpets håp om at det kunne blitt noe hvis vi liker hverandre. Men jeg tør/vil ikke engasjere på en unaturlig måte, ønsker p ha minst mulig kleine «relasjoner» der.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #26 Skrevet 4. november 2022 Ikke på treningssenteret men i en nisjebutikk jeg har besøkt ofte i det siste (på grunn av et nisjeprodukt de ikke har andre steder.) Driveren er så innmari heit at jeg drømmer om han på nettene og jeg blir helt TEIT når jeg går opp til disken. Er sjeldent sosialt klønete men jeg må jo virke som jeg er på autismespekteret for han der. Anonymkode: 012a7...05c 1 1
Rights Skrevet 4. november 2022 #27 Skrevet 4. november 2022 Gym crush nei. Men jeg synes det er fascinerende med de som har det i hodet (de er det få av), og de som trener teknisk korrekt.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #28 Skrevet 5. november 2022 Rights skrev (20 timer siden): Gym crush nei. Men jeg synes det er fascinerende med de som har det i hodet (de er det få av), og de som trener teknisk korrekt. Hva vil det si å ha det i hodet vs trene teknisk korrekt? Jeg er dame selv i midten av 30-årene, meldte meg inn i nytt treningsstudio nå nylig, og her er det bare unge folk med mye fritid, kan det virke som. Skremmende mange godt trente damekropper hentet rett ut av instagram-utopia, og jeg håper jeg kan blende inn i mengden her veldig snart. Har ingen gymcrush, jeg tror de fleste er for unge for meg. Anonymkode: db070...7ad
Sphere Skrevet 5. november 2022 #29 Skrevet 5. november 2022 Trener jeg, har jeg fokus på trening. Da er alt annet støy. Men for en del år siden var det ei jeg møtte ofte før eller etter trening, som virkelig ble et gymcrush. Vi snakket litt sammen, men det skjedde aldri noe mer.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #30 Skrevet 5. november 2022 Nei, candy crush Anonymkode: 6e7af...36a 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #31 Skrevet 5. november 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: Hva vil det si å ha det i hodet vs trene teknisk korrekt? Jeg er dame selv i midten av 30-årene, meldte meg inn i nytt treningsstudio nå nylig, og her er det bare unge folk med mye fritid, kan det virke som. Skremmende mange godt trente damekropper hentet rett ut av instagram-utopia, og jeg håper jeg kan blende inn i mengden her veldig snart. Har ingen gymcrush, jeg tror de fleste er for unge for meg. Anonymkode: db070...7ad De har neppe noe mere fritid enn du har. De bare bruker mindre tid på ingenting. Og når de trener så trener de skikkelig. Fordi de har mål. Anonymkode: b1b7a...2fa
Rosakatt Skrevet 5. november 2022 #32 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, candy crush Anonymkode: 6e7af...36a Sweet. Delicious. Marvelous. 🍬 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #33 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De har neppe noe mere fritid enn du har. De bare bruker mindre tid på ingenting. Og når de trener så trener de skikkelig. Fordi de har mål. Anonymkode: b1b7a...2fa Unge mennesker uten barn har nok litt mere fritid jo. Ikke at det var poenget uansett. Anonymkode: db070...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #34 Skrevet 5. november 2022 Nei har ikke noe «gym crush». Jeg trener et sted, til tider som gjør at jeg heldigvis kan trene helt alene. Skru opp musikken høyt, brøle under markløft, slenge vektene i gulvet og prompe høyt under knebøy. Siste jeg vil se når jeg trener, er andre folk. Anonymkode: 28111...42f 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #35 Skrevet 5. november 2022 Ikke ett men flere. Er noen på senteret som jeg ser nesten hver gang jeg er der. Har ikke direkte crush, men synes det er ganske mye fint å se på. Kikker kanskje litt i smug på musklene når de står sånn og pumper i speilet rett ved siden av. Har sånn 2-3 favorittfyrer av de faste jeg pleier å se der 😜 Min tanke er fri. K35 Anonymkode: 40f5a...46b 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #36 Skrevet 6. november 2022 Går mest i candy crush her må jeg si. Anonymkode: db926...565
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #37 Skrevet 6. november 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Unge mennesker uten barn har nok litt mere fritid jo. Ikke at det var poenget uansett. Anonymkode: db070...7ad Det er det overhodet ingen fasit på. Jeg har selv to barn og folk som gnåler av at de ikke har tid til noe fordi de har barn overdriver. Som oftest fordi det er greit å hjemme seg bak fordi de vet de egentlig burde ha tatt tak i ting. Fullt mulig å trene ordentlig selv om man har barn. Det er innsatsen og viljen det står på. Ikke ungene. Anonymkode: b1b7a...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #38 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er det overhodet ingen fasit på. Jeg har selv to barn og folk som gnåler av at de ikke har tid til noe fordi de har barn overdriver. Som oftest fordi det er greit å hjemme seg bak fordi de vet de egentlig burde ha tatt tak i ting. Fullt mulig å trene ordentlig selv om man har barn. Det er innsatsen og viljen det står på. Ikke ungene. Anonymkode: b1b7a...2fa Det går an å trene ORDENTLIG ja, det har jeg ikke sagt noe på. Men at det blir mindre fritid er vel ingen hemmelighet. Anonymkode: db070...7ad
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #39 Skrevet 6. november 2022 Ja, flere jenter på treningssenteret som er deilige som F. Litt kjedelig når man får semi boner mens man gjør en øvelse fordi ei med den rumpa i tights står bøyd foran deg 😂 Har en jente der ifra jeg har drømt litt om i det siste. Anonymkode: 29af0...843
Gorgonzola Skrevet 9. november 2022 #40 Skrevet 9. november 2022 (endret) Det florerer av superlekre sexy jenterumper i tights, fint buede mager og yppige bryster i (nøye) utvalgte topper, dansende hestehaler rundt smale halser og i det hele tatt: mange vakre og sexy blikkfang på treningssentrene jeg frekventerer. Som halvgammel gris (og i følge KG misogynist) har jeg både oppdragelse, vett og verdier nok til først og fremst fokusere på treningen mens det gløttes forsiktig rundt på omgivelsene og skapelsen kan dermed gi litt ekstra inspirasjon. Men jeg ser en del av mine brødre ikke er like flinke og åpenlys glaning er uhøflig. Endret 9. november 2022 av Gorgonzola
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå