Gå til innhold

Har du gym crush?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har. En som er så fantastisk deilig! Han flekser osv så får sett han noen ganger. Men skulle gjerne sett han i dusjen, men foreløpig dusjer han ikke på trening!

Har du gymcrush?

Anonymkode: 35c2c...3ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har du gymcrush?

Anonymkode: 35c2c...3ac

Nope.

Jeg er heldig som har tilgang til treningslokalet 24/7, og har funnet ut tider jeg oftest kan trene helt alene💃🏼

Om det uheldigvis er andre der, så ofrer jeg ikke dem mange tankene. Jeg er der for å trene.

Anonymkode: 28111...42f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Innrømmer det ja, men ikke fordi de flekser 😅 Og jeg drømmer ikke om å se svett tiss i dusjen. 

Skrevet

Synes det er litt creepy å studere folk på gymmen. Er bra for trening i vinteren derimot

Skrevet

Har ikke noen nå, men har mange ganger hatt min heftigste sex hvor sport/ trening har vært involvert. Hatt fantastisk sex med basketspiller, håndballspillere, fotballspillere, i og rundt garderober, idrettshaller og lignende, hvor vi begge var der for trening/ kamp og hadde treningsklær på. Hatt fantastisk sex på treningssenter også. 

Anonymkode: 47b14...4a6

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Det har jeg hatt mange ganger. Bare slike overfladiske crush. Av og på fra gang til gang. Men det er noen som går igjen over lengre perioder. Det er noe med hvordan enkelte fyller ut tightsen. De gjør at jeg må legge pikken til rette, under buksestrikken, slik at den vokser oppover magen, da unngår jeg å bli kastet ut. Blir litt heft med slike damer, men de er sannelig verdt det. Deilig å kjenne på all brunsten en sexy damekropp setter i gang i min egen kropp.

Anonymkode: 75a95...517

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 22.43):

Har ikke noen nå, men har mange ganger hatt min heftigste sex hvor sport/ trening har vært involvert. Hatt fantastisk sex med basketspiller, håndballspillere, fotballspillere, i og rundt garderober, idrettshaller og lignende, hvor vi begge var der for trening/ kamp og hadde treningsklær på. Hatt fantastisk sex på treningssenter også. 

Med andre ord er du en hore.

Anonymkode: 9678a...3cc

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke identifisert noen fra gymmen i en «line up».

Har mer en nok med å fokusere på treningen. På med hodetelefonene og går inn i «sonen». 
Eneste gangene jeg ramler ut av «sonen» er når en eller annen idiot bare #vilsnakkelitt

På trening er kanskje en av de minst sexy anledningene jeg kan se for meg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

På trening er kanskje en av de minst sexy anledningene jeg kan se for meg.

Så rart, helt motsatt med meg, blir kåt av å pumpe opp musklene. Ikke uvanlig at det gir meg en halvstiv en faktisk 💪.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Fireman4
Skrevet

Ja, to nydelige blondiner som trener sammen. Må jobbe for å konsentrere meg om treningen når de er der samtidig som meg.

Skrevet

Nei. Trening er nødvendig, men veldig lite sexy.

Anonymkode: d0ea5...7cf

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så rart, helt motsatt med meg, blir kåt av å pumpe opp musklene. Ikke uvanlig at det gir meg en halvstiv en faktisk 💪.

Vi er alle forskjellige. Noen blir kåte, andre blir slitne 😊

Spiller ingen rolle for meg at andre har gym crush, blir kåte på trening etc. men jeg er ikke der selv. Så lenge jeg får være i fred på trening er jeg happy. 
Treningssenteret/gymmen er bare et verktøy. Jeg har andre arenaer der seksualiteten betyr noe. 

Etter jeg begynte å trene seriøst, er jeg generelt mindre kåt faktisk. Har ikke overskudd til det 😂

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Med andre ord er du en hore.

Anonymkode: 9678a...3cc

Nei, bare glad i sex og ikke en gammel kjerring som er bitter fordi de ikke tør leve selv. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ja, flere. Det er jo en stor del av motivasjonen for å gå på trening. Elsker trenden med scruchy tights...

Anonymkode: 11c41...933

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er vel en 20-30+ digge jenter mellom 16-23 som jeg roterer på å ha som gym crush på gymmet! Fantastiske kropper. Fordi de faktisk trener i studioet. 

Så har du de dvaske 30-40åringene med slapp ræv og muffintop som kommer svettende ut av den ukentlige tullete gruppetimen hvor de hopper og spretter og tror de har trent noe som helst. Ser fortsatt like dvask ut uansett hvor mange av de timene de går på. Pelle seg i squatracket bør de

Anonymkode: b1b7a...2fa

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er vel en 20-30+ digge jenter mellom 16-23 som jeg roterer på å ha som gym crush på gymmet! Fantastiske kropper. Fordi de faktisk trener i studioet. 

Så har du de dvaske 30-40åringene med slapp ræv og muffintop som kommer svettende ut av den ukentlige tullete gruppetimen hvor de hopper og spretter og tror de har trent noe som helst. Ser fortsatt like dvask ut uansett hvor mange av de timene de går på. Pelle seg i squatracket bør de

Ikke mange veltrente som ramler ut fra spinning heller.

Rart det der, at folk som trener vekter ofte er slankere og ser mer veltrente ut enn folk som velger gruppetimer. Henger det sammen med å være følgere eller ledere, ytre eller indre styrt, osv? Kanskje et tema for forskning? 

Selv løfter jeg vekter og annet, etter tiår med lagidrett, individuell idrett og mye basistrening. I dag er styrketreningen basis da en er på vei inn i livet som godt voksen. Å trene med 150 i benkpress og 200 i bøy som 50+, gjør at en holder styrken på plass, og har en muskelmasse som brenner mye energi. Hele døgnet. En time spinning er jo bare drøyt 5% av døgnet, og gir lite muskelmasse/høy hvileforbrenning, så resultatene forklarer seg kanskje selv😉 At folk kan ha(r) crush på gymmet er nok et resultat av mer enn bare utseende. En finner ofte mennesker med samme passion, drive og personlighetsprofil som en selv der, enten du søker gruppe eller er løfter, eller bygger. De lekende mennesker, de autonome, de finner du oftest blant stenger og manualer. Blant crossfittere er det mer en salig blanding. Bare til info, hvis du er usikker på om du er ditt eller datt. 

Husk, alt er lov, bli med, tren. Om du har et gymcrush og to får nå bare være, ditt åndsliv eier kun du. La livet på gymmet inspirere deg til livet. Som en klok mann sa: Se på menyen, spis hjemme.

Den Akademiske Byggern

.

Anonymkode: c964f...eba

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke mange veltrente som ramler ut fra spinning heller.

Rart det der, at folk som trener vekter ofte er slankere og ser mer veltrente ut enn folk som velger gruppetimer. Henger det sammen med å være følgere eller ledere, ytre eller indre styrt, osv? Kanskje et tema for forskning? 

Selv løfter jeg vekter og annet, etter tiår med lagidrett, individuell idrett og mye basistrening. I dag er styrketreningen basis da en er på vei inn i livet som godt voksen. Å trene med 150 i benkpress og 200 i bøy som 50+, gjør at en holder styrken på plass, og har en muskelmasse som brenner mye energi. Hele døgnet. En time spinning er jo bare drøyt 5% av døgnet, og gir lite muskelmasse/høy hvileforbrenning, så resultatene forklarer seg kanskje selv😉 At folk kan ha(r) crush på gymmet er nok et resultat av mer enn bare utseende. En finner ofte mennesker med samme passion, drive og personlighetsprofil som en selv der, enten du søker gruppe eller er løfter, eller bygger. De lekende mennesker, de autonome, de finner du oftest blant stenger og manualer. Blant crossfittere er det mer en salig blanding. Bare til info, hvis du er usikker på om du er ditt eller datt. 

Husk, alt er lov, bli med, tren. Om du har et gymcrush og to får nå bare være, ditt åndsliv eier kun du. La livet på gymmet inspirere deg til livet. Som en klok mann sa: Se på menyen, spis hjemme.

Den Akademiske Byggern

.

Anonymkode: c964f...eba

Det kommer av at å hoppe og sprette med kneløft i 45 min en gang i uka er særdeles dårlig trening. Sammenligning med faktisk trening som de attraktive jentene gjør! 

Det kan være godt med hjemmelaget mat, men det er deilig med en tur på restaurant iblant. For å spise mat av kvalitet man ikke kan oppnå hjemme.

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tviler på at det har mye med trening å gjøre for de fleste av disse. I alderen 16-23 har de færreste født barn. Dessuten er det veldig mange kvinner som bare vokser opp ved å spise det de får servert på bordet, og likevel får de en kropp som oppleves som fantastisk for oss menn. Tar de på tights og treningsklær så ser det ut som de har brukt mye tid på trening. Slik er det for nokså mange, fram til ca 25. 

Skrevet

Pfff. De fleste kvinner ser jo bra ut i treningstights. Og når alle på senteret ser bra ut, blir de på en måte litt forglemmelige alle sammen. Kan ikke si at jeg kommer på noen enkeltindivider som har pekt seg ut.

Anonymkode: 7eed6...a2c

• Nyttig 1
Skrevet
Paramount skrev (21 minutter siden):

Tviler på at det har mye med trening å gjøre for de fleste av disse. I alderen 16-23 har de færreste født barn. Dessuten er det veldig mange kvinner som bare vokser opp ved å spise det de får servert på bordet, og likevel får de en kropp som oppleves som fantastisk for oss menn. Tar de på tights og treningsklær så ser det ut som de har brukt mye tid på trening. Slik er det for nokså mange, fram til ca 25. 

This. Er hun ung OG går i tights er svært mye av jobben gjort. Skal ikke mer til 🤷🏻‍♂️

Anonymkode: 7eed6...a2c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...