Gå til innhold

Hva synes du om R Kelly


Woah0

Anbefalte innlegg

Vet han er skyldig.

Men føler det er en synd å lage så mye bra musikk og være kriminell. Tror MeatCanyon laget en litt parodi på Johnny Depp rettsaken, forskjellen er Johnny Depp er uskyldig, men er spøk at folk med kultstatus altså hvis du liker er produkt eller et arbeid av noe, så føler man at de er uskyldige eller skal vinne. Selv om det ikke er slik rettsvesenet funker eller opererer som

Et bedre spørsmål. Hvor mye kan du skille artisten fra kunsten? Er argument der du støtter ikke aktøren men du støtter det personen lagde. (innenfor grenser)

 

Endret av Woah0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må du nevne en av tidenes verste pedoer og trafficking menn? 

Fuck han!!!!!!!! OG den cheesy musikken hans!!!!

Anonymkode: b7dd2...869

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah0 skrev (7 timer siden):

Vet han er skyldig.

Men føler det er en synd å lage så mye bra musikk og være kriminell. Tror MeatCanyon laget en litt parodi på Johnny Depp rettsaken, forskjellen er Johnny Depp er uskyldig, men er spøk at folk med kultstatus altså hvis du liker er produkt eller et arbeid av noe, så føler man at de er uskyldige eller skal vinne. Selv om det ikke er slik rettsvesenet funker eller opererer som

Et bedre spørsmål. Hvor mye kan du skille artisten fra kunsten? Er argument der du støtter ikke aktøren men du støtter det personen lagde. (innenfor grenser)

 

Med tanke på at mye av musikken hans indirekte og direkte handler om hans sexforhold og ønsker med mindreårige, så burde det få deg til å sky musikkens hans. 

Anonymkode: 9446d...e41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man absolutt leve ut fetisjen sin om å gi noen en gylden dusj, så klarer man for søren meg å finne en voksen som vil samtykke!

Spesielt om man er kjendis og rapper!

Anonymkode: 7691d...a40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Med tanke på at mye av musikken hans indirekte og direkte handler om hans sexforhold og ønsker med mindreårige, så burde det få deg til å sky musikkens hans. 

Anonymkode: 9446d...e41

Hva med miniserien der det handler om å være i skapet. Så kommer han ut.

 

Er en parodi på han også i den... som føles litt som en inception thing siden det er ment å være komedie til å begynne med

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe forhold til musikken, men han er jo et svin.

På generell basis mener jeg man kan skille mellom kunst og person. Samtidig er det vanskelig å sette pris på musikken når man tenker på hva han har gjort.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Michael Jackson er jo mye bedre. Lol.

Anonymkode: d19a2...e73

I det minste er han debattert. Men vil ikke kalle Michael Jackson en pedo fordi er ikke nok bevis for det.

Men jeg liker musikken til R Kelly. Er bare at jeg skiller artisten ifra kunsten. Selve fyren må bøte for sine handlinger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle hva han har gitt ut eller bidratt i, alt burde bli fjernet overalt. Kryp!

Anonymkode: 3f119...7c2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...