AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #21 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så det betyr at ingen har likt meg. Ingen kvinne sender meg meldinger. Alltid jeg som sender men blir avvist. Hvorfor er jeg så stygg? Anonymkode: e81f7...8ff Nei! Det betyr bare at du ikke har hatt klaff og truffet en som liker deg tilbake ennå. Men jeg vet heller ikke hva du skriver i meldingene til disse kvinnene. Har ingenting med å være stygg å gjøre Anonymkode: 73c04...657 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #22 Skrevet 23. september 2022 exictence skrev (1 time siden): Her legger jo du deg litt flat, liksom litt underdaning, at det er opp til ham å bestemme. Hva med heller: Jeg synes det hadde vært koselig å treffe deg igjen. For meg passer det lørdag. Vi kan avtale noe? Så ser du hva han sier. Det du har skrevet her er jo ikke et spørsmål heller? Det var et godt tips! Og du har rett i at den siste meldingen jeg skrev ikke var et spørsmål, mer bare en kommentar hvis han skulle få tid og lyst og jeg rundet av med God natt! Han skrev god natt i meldingen sin før det igjen. Tror jeg bare må vente å se om jeg hører noe mer eller ikke og lære til neste gang å være mer direkte og ikke så underdanig som du sier Anonymkode: bd4ca...95b 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #23 Skrevet 23. september 2022 40 åringer burde gå hjem å legge seg, det er grunn de dater nå. løselig dating opp årene har sin bitter smak, sorry men denne fasen får dere ikke samme effekten i solskinntidene bedre å dra hjem å sove ZZZZZZ Anonymkode: 118a3...1f3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #24 Skrevet 23. september 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: 40 åringer burde gå hjem å legge seg, det er grunn de dater nå. løselig dating opp årene har sin bitter smak, sorry men denne fasen får dere ikke samme effekten i solskinntidene bedre å dra hjem å sove ZZZZZZ Anonymkode: 118a3...1f3 Hvorfor det? Er vel bedre at disse 40-åringer er ute for å treffe hverandre? Anonymkode: de321...63e
exictence Skrevet 23. september 2022 #25 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tror jeg bare må vente å se om jeg hører noe mer eller ikke og lære til neste gang å være mer direkte og ikke så underdanig som du sier Anonymkode: bd4ca...95b Så bra. Tror det er best å vente til han tar utspillet nå, ja, siden du allerede har skrevet. men tror det er viktig å skrive tydelige beskjeder, og si hva DU vil. Det er hyggelig melding få. Ikke at alt er opp til mannen. Husk at du er verdifull, at han er heldig at du vil g ham oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #26 Skrevet 23. september 2022 Høres ikke ut som han er så interessert, lar man det gå 2-3 uker uten kontakt så bygger man jo ikke opp noe over tid. Uansett om hun hadde vært interessert eller ikke, så hadde jeg nok ikke gått videre med noen som har et sånt kommunikasjonsmønster, det fungerer ikke for meg. Anonymkode: f5a87...179 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #27 Skrevet 23. september 2022 Han høres helt forferdelig ut. Helt ærlig er det sjeldent vits å bruke tid på menn som ikke gir lyd fra seg daglig og egentlig bare til å gå fra menn som slutter å gi lyd fra seg daglig. Anonymkode: 35512...c2c 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #28 Skrevet 24. september 2022 Du legger mye i at dere har kysset, men det er ikke sikkert han bryr seg med sånt i det hele tatt. Det fremstår som helt tydelig for meg at han er lunken overfor deg. Det er kanskje hyggelig de gangene dere møtes, men ellers har han en likegyldig holdning. Ingen som er forelsket, eller i det minste litt interessert i den de møter, vil la det gå lang tid uten å bry seg med å ta kontakt. Manglende kontakt er en tydelig indikasjon på manglende interesse. Det ville vært nok at han sendte en daglig melding til deg der han viste at han tenkte på deg, det ville tatt bare sekunder å skrive. Anonymkode: 823df...b41 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #29 Skrevet 24. september 2022 Dette kan godt dreie seg om ulike forventninger. Du ser kanskje på ett kyss etter tre dates som noe stort og viktig, men han tenker antakeligvis bare at dette går jo helt i sirup - tre dates og ikke mer enn ett kyss. Anonymkode: e3c4e...305
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #30 Skrevet 25. september 2022 Kan GODT være han lar være å svare for å ikke framstå desperat. Menn liker også å spille litt kostbare av og til. Ta heller til deg det som sies i møtene, ikke konstruer et fjell av spekulasjon og agg ut av ingenting. Anonymkode: c288f...a1c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #31 Skrevet 25. september 2022 At han ikke svarer på melding er en uting. Utover det, så ville jeg ikke lagt for mye i fravær av meldinger. Kjenner flere menn som Knapt har en eneste sms i «sendt mappa» utover korte og konkrete svar på innkommende meldinger. Anonymkode: 220fb...040
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #32 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 16.37): Han høres helt forferdelig ut. Helt ærlig er det sjeldent vits å bruke tid på menn som ikke gir lyd fra seg daglig og egentlig bare til å gå fra menn som slutter å gi lyd fra seg daglig. Anonymkode: 35512...c2c Er du mann? Anonymkode: 220fb...040
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå