AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Jeg vet det er en barnslig problemstilling men jeg må bare få luftet det.. Vært på tre dater nå og kysset og jeg skrev takk for i dag etter siste date og han skrev at han liker selskapet mitt og at vi snakkes snart. Jeg svarte at jeg kunne ses på lørdag igjen om han ville men fikk ikke svar på den meldingen. På selve daten overøste han meg med komplimenter og gir uttrykk for å like meg. Før har det gått 2 og 3 uker mellom datene våre og ikke noe kontakt i mellom siden begge har jobber vi reiser en del i.. Siden vi har kysset nå føler jeg vi er et steg videre og hadde syntes det hadde vært hyggelig med en melding mellom treffene. Siden jeg skrev siste melding føler jeg at ballen ligger hos han å sende noe og at det blir for masete av meg å spørre hvordan dagen har vært eller lignende.. Skal jeg bare ha is i magen eller ta det som et tegn på at han ikke er så interessert som han gir uttrykk for når vi møtes? Vi er i 40-årene men han har ikke barn eller noe han er opptatt med. Anonymkode: bd4ca...95b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 For en kjip fyr. Enten eier han ikke sosiale antenner, eller så er han ikke så interessert. Selvfølgelig svarer man på en melding, ellers kan man risikere at dama mister interessen/blir usikker og drar sin vei. Men også: HVEM klarer å vente 2-3 uker uten noe slags kontakt med et menneske man virkelig liker?? Ikke jeg iallefall. Hvis jeg virkelig liker noen så er det umulig for meg å ikke gi lyd ifra meg på så lang tid. Og hvis det hadde gått 3 uker så hadde jeg tenkt at han ikke var noe interessert også lagt den ballen død. Ihvertfall når han ikke svarer på melding. Hvis jeg var deg så hadde jeg prioritert min egen selvrespekt og selvfølelse ved å ikke ta kontakt, og heller vente på han. Anonymkode: 258a8...396 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet det er en barnslig problemstilling men jeg må bare få luftet det.. Vært på tre dater nå og kysset og jeg skrev takk for i dag etter siste date og han skrev at han liker selskapet mitt og at vi snakkes snart. Jeg svarte at jeg kunne ses på lørdag igjen om han ville men fikk ikke svar på den meldingen. På selve daten overøste han meg med komplimenter og gir uttrykk for å like meg. Før har det gått 2 og 3 uker mellom datene våre og ikke noe kontakt i mellom siden begge har jobber vi reiser en del i.. Siden vi har kysset nå føler jeg vi er et steg videre og hadde syntes det hadde vært hyggelig med en melding mellom treffene. Siden jeg skrev siste melding føler jeg at ballen ligger hos han å sende noe og at det blir for masete av meg å spørre hvordan dagen har vært eller lignende.. Skal jeg bare ha is i magen eller ta det som et tegn på at han ikke er så interessert som han gir uttrykk for når vi møtes? Vi er i 40-årene men han har ikke barn eller noe han er opptatt med. Anonymkode: bd4ca...95b Er det ikke mange andre som sender deg meldinger da? Anonymkode: e81f7...8ff
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Du har tatt initiativ og vist interesse for å møtes igjen. Ikke legg deg etter han. Det som er ment vil komme til deg. Han ignorerer meldingen din. Tenk deg om, om du vil investere mer energi i en som viser så lite interesse og respekt. Anonymkode: de321...63e 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Nå ble jeg veldig usikker... Han oppfører seg som en kjæreste når vi er sammen og holder rundt meg, kysser og koser. Har sagt at jeg er tiltrekkende og god å snakke med, at vi har bra og naturlig kjemi så når vi er sammen oppfører han seg på en sånn måte at jeg føler virkelig vi har noe bra på gang... Grunnen til at det har gått lang tid mellom treffene er like mye på min kappe fordi jeg har reisende jobb men siden vi nå har begynt å kysse tenkte hvertfall jeg å prioritere han mer så det er litt rart at han ikke viser at han tenker på meg mellom treffene ved å sende litt meldinger og ikke svarer på siste melding. 😕 🤔 TS Anonymkode: bd4ca...95b
exictence Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Jeg foreslår at du spør ham om hvordan han ser på det som dere har mellom dere. Jeg ville og sagt hvordan jeg selv så på det; at jeg føler gode følelser for deg, har det så godt når vi er sammen, men merker at jeg vil ha mer kontakt med deg, f.eks bare noen flørtende meldinger, kontakt, men er usikker på hva du vil? Jeg vil være kun med deg, og håper at du vil det samme.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 Han har nok mange andre på gress også. At han oppfører seg som en kjæreste når dere møtes er en selvfølge, det ligger i mannens urinstinkt for å få seg ei beta. Påfugler er eksperter på dette… Anonymkode: c3b69...b58 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 Jeg har litt samme greie med en fyr som ikke skriver noe særlig meldinger. Var kanskje litt mer i begynnelsen, men nå er det veldig lite. Han bruker også vanvittig med tid på å svare. Jeg gidder ikke mer, og kommer ikke til å ta mer kontakt. Han er ikke interessert nok i meg. Jeg har innsett at kontakt når vi ikke er sammen fysisk er viktig for meg, om det så bare er en kort melding hver dag. Ellers tolker jeg det som - og jeg har til gode å ta feil - at han ikke er interessert. Menn som har likt meg godt har aldri latt det gå mange dager uten å gi lyd fra seg, og de svarer innen rimelig tid på mine meldinger. Anonymkode: 51dc1...788 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 Jeg er mann og skriver masse meldinger men blir alltid avvist. Hvorfor hvis det er det dere vil ha? Anonymkode: e81f7...8ff 2
Million Skrevet 23. september 2022 #10 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er mann og skriver masse meldinger men blir alltid avvist. Hvorfor hvis det er det dere vil ha? Anonymkode: e81f7...8ff Hvis det er feil mann, så forandrer jo ikke det noe at han/du sender masse meldinger. Trodde du at alle kvinner automatisk ville ta helomvendig og bli forelsket i deg FORDI du har sendt meldinger og "det er det dere vil ha"? 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 Million skrev (9 minutter siden): Hvis det er feil mann, så forandrer jo ikke det noe at han/du sender masse meldinger. Trodde du at alle kvinner automatisk ville ta helomvendig og bli forelsket i deg FORDI du har sendt meldinger og "det er det dere vil ha"? Så man må være kjekk for å sende meldinger. Ok. Anonymkode: e81f7...8ff
Million Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så man må være kjekk for å sende meldinger. Ok. Anonymkode: e81f7...8ff Sa jeg det? Nei. Jeg sa at du må være den rette mannen for den du sender melding til, at damen liker deg fra før, f.eks fordi dere har vært på date og kjemien stemte der. De begynner ikke å like deg bedre FORDI du sender meldinger, sånn du så ut til å tro i det første innlegget ditt. Det er snakk om en helhetspakke. 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #13 Skrevet 23. september 2022 exictence skrev (3 timer siden): Jeg foreslår at du spør ham om hvordan han ser på det som dere har mellom dere. Jeg ville og sagt hvordan jeg selv så på det; at jeg føler gode følelser for deg, har det så godt når vi er sammen, men merker at jeg vil ha mer kontakt med deg, f.eks bare noen flørtende meldinger, kontakt, men er usikker på hva du vil? Jeg vil være kun med deg, og håper at du vil det samme. Nei, det gjør du IKKE. Anonymkode: 549e0...05f 6
exictence Skrevet 23. september 2022 #14 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det gjør du IKKE. Anonymkode: 549e0...05f Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #15 Skrevet 23. september 2022 Han er ikke interessert nok! Beklager, men sånn er det! Anonymkode: 73c04...657 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 Enig med mange andre her, han er ikke interesserer. Menn som er interessert sender og svarer på sms rimelig kjapt Anonymkode: 0b664...640 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #17 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er mann og skriver masse meldinger men blir alltid avvist. Hvorfor hvis det er det dere vil ha? Anonymkode: e81f7...8ff Er man interessert blir man veldig glad for meldinger, både kvinner og menn, er man ikke interessert så svarer man ikke eller svarer kaldt og høflig. Sånn er dette gamet her Anonymkode: 73c04...657 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #18 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er man interessert blir man veldig glad for meldinger, både kvinner og menn, er man ikke interessert så svarer man ikke eller svarer kaldt og høflig. Sånn er dette gamet her Anonymkode: 73c04...657 Så det betyr at ingen har likt meg. Ingen kvinne sender meg meldinger. Alltid jeg som sender men blir avvist. Hvorfor er jeg så stygg? Anonymkode: e81f7...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #19 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det betyr at ingen har likt meg. Ingen kvinne sender meg meldinger. Alltid jeg som sender men blir avvist. Hvorfor er jeg så stygg? Anonymkode: e81f7...8ff Sannsynligvis fordi du er sutrende, negativ og selvmedlidende og får ting (som f eks forumtråder) som ikke handler om deg til å handle om deg. Du kan nok lære en god del av å gå i langtidsterapi hos psykolog og det mener jeg bare godt ment! Anonymkode: bd4ca...95b 2 3
exictence Skrevet 23. september 2022 #20 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg svarte at jeg kunne ses på lørdag igjen om han ville men fikk ikke svar på den meldingen. Anonymkode: bd4ca...95b Her legger jo du deg litt flat, liksom litt underdaning, at det er opp til ham å bestemme. Hva med heller: Jeg synes det hadde vært koselig å treffe deg igjen. For meg passer det lørdag. Vi kan avtale noe? Så ser du hva han sier. Det du har skrevet her er jo ikke et spørsmål heller? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå