Gå til innhold

Big and beautiful dating?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei, det blir jo diskriminerende å skulle putte alle overvektige i en bås. Overvektige er ikke en egen gruppe, og skal ikke presses sammen med mange grupper de ikke passer sammen med, bare forde de også tilfeldigvis er overvektige.

Å lage en datingside for overvektige, blir jo en form for segregering. Det er ingen tjent med.

Anonymkode: 9e8af...867

Jeg tror dessverre det har blitt en gruppe på samme nivå som incels innafor gruupen av menn som er normale menn ikke har sex. Vil ikke kalle det like hatfullt mot halve planeten som incels er. Men spesielt kvinner får nå backlash fra andre kvinner, som sterkest fra kvinnelig kontrollert media om de går ned i vekt. 

Anonymkode: 1e172...759

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror dessverre det har blitt en gruppe på samme nivå som incels innafor gruupen av menn som er normale menn ikke har sex. Vil ikke kalle det like hatfullt mot halve planeten som incels er. Men spesielt kvinner får nå backlash fra andre kvinner, som sterkest fra kvinnelig kontrollert media om de går ned i vekt. 

Anonymkode: 1e172...759

tror det også hadde vært fullt av menn som skal finne lykken (knolling), som vil ha minste motstands vei (en dame med dårlig selvtillit).

Anonymkode: ffc33...b80

• 2 uker senere...
Skrevet

Tinder er nok fortsatt det greieste alternativet. Spørsmålet er vel kanskje hvorvidt du helst vil ha en mann som foretrekker at du er feit, eller en som bare tolererer det. Det kan virke som flertallet her på forumet mener at en mann (eller kvinne!) som helst vil ha en overvektig kjæreste, enten må være desperat eller alvorlig syk i hodet, men de vet nok bare ikke bedre, så jeg ville ignorert dem.

Det fantes egne sider og grupper i gamle dager, som Frodig.no og BBW Norge, men jeg tror ikke de eksisterer lenger. Kanskje du kan finne noen nordmenn på Feabie, men der må du nok regne med å forholde deg til litt fat fetish, og hvis ikke det er din greie må du nok blokkere og ignorere en del.

Anonymkode: 3da05...e6a

• Liker 2
Skrevet

Feabie

Anonymkode: e2658...562

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 13.26):

Er jo ingen som liker overvektige jenter på vanlige dating-sider… Selvom man skulle finne noen som aksepterer at man er stor, så går det jo ikke lenge før det blir tydelig at de ønsker at man blir tynnere. 

Jeg vil heller finne en som verdsetter meg og syns jeg er flott som stor, enn noen som egentlig skulle ønske jeg var slank!

Anonymkode: 043ec...380

Hvor gammel er du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvor gammel er du?

Midt i 20 årene

Skrevet

Dessverre er det ikke noen sånne steder lenger. Før var det frodig, som jeg savner frodig, møtte flere flotte menn der, han ene var jeg sammen med i 1,5 år. 

Anonymkode: 19461...482

• Hjerte 1
Skrevet

Møtte selv to flotte jenter da jeg var på frodig.no back in the day :)

Synd det ikke er særlig med norske kvinner på Feabie. 

Anonymkode: 606a5...4eb

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 13.26):

Er jo ingen som liker overvektige jenter på vanlige dating-sider… Selvom man skulle finne noen som aksepterer at man er stor, så går det jo ikke lenge før det blir tydelig at de ønsker at man blir tynnere. 

Jeg vil heller finne en som verdsetter meg og syns jeg er flott som stor, enn noen som egentlig skulle ønske jeg var slank!

Men hvorfor vil du være tjukk? 

Det er greit at du er det nå, men hvorfor vil du ikke prøve å gjøre noe med saken? 

Anonymkode: 544b3...8fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor vil du være tjukk? 

Det er greit at du er det nå, men hvorfor vil du ikke prøve å gjøre noe med saken? 

Anonymkode: 544b3...8fe

Hvorfor ikke? 

Jeg trives og har det bra med meg selv som stor. Har ikke no behov for å bli slank. 
Derfor vil jeg gjerne finne en partner som liker meg som jeg er, og ikke en som ønsker at jeg var annerledes. 
Syns det ville være deilig med en kjæreste som liker formene mine.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ikke? 

Jeg trives og har det bra med meg selv som stor. Har ikke no behov for å bli slank. 
Derfor vil jeg gjerne finne en partner som liker meg som jeg er, og ikke en som ønsker at jeg var annerledes. 
Syns det ville være deilig med en kjæreste som liker formene mine.

Siden du er relativt ung - har du vært borti en slik mann før? 
Jeg kan absolutt anbefale Feabie. Bare vær litt obs på at det er mye forskjellig av menn der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siden du er relativt ung - har du vært borti en slik mann før? 
Jeg kan absolutt anbefale Feabie. Bare vær litt obs på at det er mye forskjellig av menn der.

Jeg har hatt flere kjærester som har likt at jeg har hatt noen kilo ekstra. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har hatt flere kjærester som har likt at jeg har hatt noen kilo ekstra. 

Bra :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bra :) 

Ja, det er godt! Og det gjør at man føler seg bedre! 😍

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er godt! Og det gjør at man føler seg bedre! 😍

Så lenge du føler deg bra og finner deg en som liker deg slik, da bruker det gå bra. Jeg er selv sammen med ei som er større, og det har vært en faktor å bygge opp selvbildet hennes at jeg liker henne akkurat slik hun er. Utseende er absolutt ikke alt, men det er helt klart en fordel at hun har en god del ekstra på kroppen - for det er det jeg liker av utseende.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så lenge du føler deg bra og finner deg en som liker deg slik, da bruker det gå bra. Jeg er selv sammen med ei som er større, og det har vært en faktor å bygge opp selvbildet hennes at jeg liker henne akkurat slik hun er. Utseende er absolutt ikke alt, men det er helt klart en fordel at hun har en god del ekstra på kroppen - for det er det jeg liker av utseende.

Hun er heldig 😍

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 15.37):

Nei ikke gjør det! Der blir du hvertfall ikke verdsatt som deg men sett på som et tilgjengelig pulehull for de 3087 desperate stygge mannfolkene som er der og tar hvem som helst de kan få, hadde sikkert pult en hund om de fikk 

Anonymkode: 8942e...5e4

Jeg sier ikke at det ikke er slike mannfolk på sider som dette, men det er en svært forutinntatt fordom du blottlegger for forumet. Begge sidene har egne forum hvor det er deltagelse fra både kvinner og menn, og det er høyst oppegående folk uten tunnelsyn og ensrettet fokus mot å skaffe seg et nummer. Det er dessverre fortsatt fryktelig mange middelalderske holdninger her til landet når det kommer kropp og seksualitet. Men ja, som dame får man oppmerksomhet man kunne klart seg uten på slike sider, likevel er det mye mindre av det på S&S enn NT eller andre sider. Og alt skjer med nick, ingen mulighet for anonyme ytringer. 

Til TS vil jeg skrive under på det som blir sagt om ansikt. Det betyr generelt mye mer for menn enn kropp, og de som er opptatt av kroppsstørrelsen din ville du trolig heller ikke hatt om du var slank. Mange menn jeg har kjent opp gjennom, både privat og jobb, synes det er flottere med damer som har litt ekstra enn motsatsen. Av mange grunner. 

Anonymkode: 593b3...da8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 22.54):

Dessverre er det ikke noen sånne steder lenger. Før var det frodig, som jeg savner frodig, møtte flere flotte menn der, han ene var jeg sammen med i 1,5 år. 

Anonymkode: 19461...482

Jeg savner også frodig.no. Datet flere hyggelige menn og følte meg virkelig som en prinsesse på siden der 🤩 Det var så deilig å møte menn som virkelig likte og nøt kroppen min. Møtte også flere andre som jeg er venn med den dag i dag 😊 Det var en del creeps der da som ville knulle i hemmelighet for at ikke venner eller familie skulle finne ut av preferansene deres. Dem holdt jeg meg unna. 

Nå er jeg lykkelig gift med en mann jeg møtte på Tinder. Han elsker meg for den jeg er og synes jeg er sexy. Alikevel kan jeg en ytterst sjelden gang savne tiden da jeg var med menn som var helt ville etter formene mine og som tok på meg som om jeg skulle være hellig 🥰

Anonymkode: 7b6b5...232

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...