Gå til innhold

Big and beautiful dating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan vi overvektige finne date som ikke blir skremt av noen ekstra kilo? 
Finnes det en datingplatform for lubbene, kraftige, feite mennesker, og de som liker det? 

Anonymkode: 043ec...380

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bedre for deg å date en som fetisjiserer kroppen din og ikke liker deg for deg? 

Anonymkode: 8942e...5e4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det bedre for deg å date en som fetisjiserer kroppen din og ikke liker deg for deg? 

?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

?

Siden du søker en dating side for de som liker store kropper. 

Det blir som en datingside for de som liker store pupper og man blir da en seksuell fetisj likt for kroppen sin først og fremst og ikke for den man er. 

Det er mye bedre å være på normale datingsider og finne en som liker deg for deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Finnes det en datingplatform for lubbene, kraftige, feite mennesker, og de som liker det? 

Prøv nettforumet nakentid.no eller sexogsant.com

Anonymkode: 02b26...13f

Skrevet

Er jo ingen som liker overvektige jenter på vanlige dating-sider… Selvom man skulle finne noen som aksepterer at man er stor, så går det jo ikke lenge før det blir tydelig at de ønsker at man blir tynnere. 

Jeg vil heller finne en som verdsetter meg og syns jeg er flott som stor, enn noen som egentlig skulle ønske jeg var slank!

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Siden du søker en dating side for de som liker store kropper. 

Det blir som en datingside for de som liker store pupper og man blir da en seksuell fetisj likt for kroppen sin først og fremst og ikke for den man er. 

Det er mye bedre å være på normale datingsider og finne en som liker deg for deg. 

Det er vel forskjell på fetisj og preferanser? Det at man syns store jenter er fint trenger vel ikke være en fetisj (om det er negativt) 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er jo ingen som liker overvektige jenter på vanlige dating-sider… Selvom man skulle finne noen som aksepterer at man er stor, så går det jo ikke lenge før det blir tydelig at de ønsker at man blir tynnere. 

Jeg vil heller finne en som verdsetter meg og syns jeg er flott som stor, enn noen som egentlig skulle ønske jeg var slank!

Jeg møtte min mann på en vanlig dating side, så det der er bare bs.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hvor overvektig du er men selv om det er menn som aldri vil date deg om du er overvektig, har jeg faktisk opplevd at å ta vare på ansikte er langt viktigere for mange menn enn selve kroppen.

Jeg hadde litt samme tanker som deg, hadde bare datet via venner eller ONS some ble noe mer, men ønsket alltid å ha sex i mørket, og lot meg aldri bli gått ned på. Var singel et år og, bestemte meg for å gi fan og prøve tinder, etter to dager hadde jeg tre aktuelle "kandidater" som så ble ned til en etter noen dager til. Han bodde 2 timer unna og kunne ikke bare komme reisende for å ha date så vi snakket i flere timer hver dag i over en uke. Men jeg bestemte meg for å teste han for å se om han mente ordene han sa om hvor nydelig jeg var, så for første gang begynte jeg å sexte via snap mens jeg lå i badekaret. 

Han filmet ansikts reaksjonen sin som var veldig positiv, og fortalte at han ble så tent at det var blitt litt søl i bokseren hans. Men når jeg ba om å få se var han redd for å sende noe tilbake. Viste seg at han aldri hadde sextet heller fordi han hadde bekymringer rundt størrelsen sin. Jeg fortalte om hvor høy puls jeg hadde når jeg sendte snap men at det var på tide at vi begge kom over bekymringene våre fordi vi ville ha hverandre. Ting eskalerte derfra til facetime hver kveld hvor det nesten ble en trygg måte å kunne utforske kroppene til hverandre, snakke dirty og onanere for å komme samtidig tils vi kunne treffes. Så når vi endelig traff hverandre, hadde vi knapt sagt hei før vi begynte å kline og dro vi rett hjem til meg for å ha sex. Vært sammen i 5 år nå, og pga han, og motsatt har vi lært å ikke bare være glad i kroppen til den andre men komfortabel og glad i sin egen kropp. Trodde aldri jeg kom til å være den typen, men fordi han gav meg så positiv tilbake melding fra starten av, og jeg vet jeg snakket mye om sex nå men det er fordi vi funket sammen på alle andre nivå. Der jeg slet og var psykisk blokkert var rundt det seksuelle pga kroppen min. Når jeg bestemte meg for å ta en risk, og så i tillegg fant ut at denne flotte mannen faktisk hadde sin egen usikkerhet, lærte jeg meg, de fleste har sine ting, og at det er ikke nøye at det er mange som ikke er interessert i meg pga kroppen min. Jeg trengte bare att rett mann var interessert.

Anonymkode: 1e172...759

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😳😳😳

Anonymkode: 53023...8ef

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva med å heller ta grep rundt egen helse? Istedet for å prøve og tilpasse livet rundt egen fedme? 

Anonymkode: 2647a...0e7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det finnes mange menn som foretrekker noen kilo ekstra, og det finnes enda flere som ikke bryr seg om du veier "for mye". 
Bruk en vanlig datingside, vær ærlig om at du er tjukk, og ha litt tålmodighet. 

• Liker 5
Skrevet

jeg fant min forlovede på sukker.no

jeg skjønner ikke hvorfor folk tror at man finner noen på tinder for det gjør man ikke dem på tinder ser bare etter one night stand

det er jo andre sider også, har sikkert også kommet noe mer å etter at jeg var der

Anonymkode: 12d47...3f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei ikke gjør det! Der blir du hvertfall ikke verdsatt som deg men sett på som et tilgjengelig pulehull for de 3087 desperate stygge mannfolkene som er der og tar hvem som helst de kan få, hadde sikkert pult en hund om de fikk 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva med å heller ta grep rundt egen helse? Istedet for å prøve og tilpasse livet rundt egen fedme? 

Det var ikke det som var tema! Jeg trives med meg selv, og har ikke noe ønske om å måtte forandre meg eller tilpasse meg for å kunne date! Jeg ønsker heller å treffe en som verdsetter meg som jeg er, og som syns store jenter er fint!

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det var ikke det som var tema! Jeg trives med meg selv, og har ikke noe ønske om å måtte forandre meg eller tilpasse meg for å kunne date! Jeg ønsker heller å treffe en som verdsetter meg som jeg er, og som syns store jenter er fint!

Det er bra for helsen din og deg selv generelt å ikke være overvektig. Ingen som sier du skal gjøre det utelukkende for å finne en mann, men det er ingen tvil om at det, og en haug med andre ting, blir enklere dersom man ikke er stor. 

Skjønner jo at det er enklere og krever mindre innsats og bare si at man er fornøyd med seg selv og så forvente at andre skal tilpasse seg deg. Men faktumet er at den eneste du lurer er deg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er bra for helsen din og deg selv generelt å ikke være overvektig. Ingen som sier du skal gjøre det utelukkende for å finne en mann, men det er ingen tvil om at det, og en haug med andre ting, blir enklere dersom man ikke er stor. 

Skjønner jo at det er enklere og krever mindre innsats og bare si at man er fornøyd med seg selv og så forvente at andre skal tilpasse seg deg. Men faktumet er at den eneste du lurer er deg selv. 

Herregud, hold deg til tema.

Anonymkode: f18c4...f5c

• Liker 8
Skrevet

du kan bare glemme å få noe konstruktivt her på kg om å være overvektig og få noe annet enn slank deg, stakkars helsa di osv. synd men her inne er man lite verd som feit.

men jeg vil si at det beste rådet her kommer fra blåjojo. 

ha bilde av deg selv fra topp til tå. smil mye. vær ærlig om vekta. og ligg unna tinder ol. prøv badoo og sukker

evt møteplassen ol. og luk ut kåte svin.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Tror du hadde blitt skuffet altså. Sikkert mange ‘geniale’ menn på slike steder, som behandler kvinner som søppel. 

Anonymkode: ffc33...b80

Skrevet

Nei, det blir jo diskriminerende å skulle putte alle overvektige i en bås. Overvektige er ikke en egen gruppe, og skal ikke presses sammen med mange grupper de ikke passer sammen med, bare forde de også tilfeldigvis er overvektige.

Å lage en datingside for overvektige, blir jo en form for segregering. Det er ingen tjent med.

Anonymkode: 9e8af...867

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...