Gå til innhold

aap og fibro


Fremhevede innlegg

Gjest Ms Baxter
Skrevet

Jeg brukte/ bruker fysio. Samt masse egenmeldinger/ sykemeldinger var jo et bevis på at jeg ikke funka i arbeidslivet. En tvist m daværende leder gjorde jo også sitt… men det var nok det psykiske og asperger diagnosen som gjorde at nav ble overbevist …

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Var der saksbehandler som sa du må søke ufør?

Anonymkode: b76ae...d61

Så lenge du ikke en gang er på AAP så er det for tidlig å begynne å tenke på evt uføretrygd 

Anonymkode: a49b2...3f5

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Måtte du ha oppfølging av revmatolog eller fastlegen?

Anonymkode: b76ae...d61

Ja.

Skrevet
Teatrica skrev (13 minutter siden):

Ja.

Har hørt at reumatologer ikke følger opp, men fastlegen? Er dette helt feil? Jeg har i hvert fall ikke fått mer oppfølging hos han altså revmatologen.

Anonymkode: b76ae...d61

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hørt at reumatologer ikke følger opp, men fastlegen? Er dette helt feil? Jeg har i hvert fall ikke fått mer oppfølging hos han altså revmatologen.

Anonymkode: b76ae...d61

Altså, oppfølging og oppfølging - jeg var der tre ganger i forbindelse med at jeg trengte dokumentasjon i forbindelse med søknadene mine. Ellers er det jo dessverre lite vits med oppfølging når man har diagnosen fibromyalgi, siden det uansett ikke finnes noen behandling.

Skrevet
Teatrica skrev (2 timer siden):

Altså, oppfølging og oppfølging - jeg var der tre ganger i forbindelse med at jeg trengte dokumentasjon i forbindelse med søknadene mine. Ellers er det jo dessverre lite vits med oppfølging når man har diagnosen fibromyalgi, siden det uansett ikke finnes noen behandling.

Har vært hos revmatolog 1 gang hvor han konstaterte FM. Er dette nok dokumentasjon? Dette er sendt min fastlege

Anonymkode: b76ae...d61

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vært hos revmatolog 1 gang hvor han konstaterte FM. Er dette nok dokumentasjon? Dette er sendt min fastlege

Anonymkode: b76ae...d61

Ja. Sykdommen kan ikke behandles så flere besøk hos revmatolog er ikke hensiktsmessig. Evt. medisiner som skal prøves ut med tanke på symptomlindring kan skrives ut av fastlege. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har vært hos revmatolog 1 gang hvor han konstaterte FM. Er dette nok dokumentasjon? Dette er sendt min fastlege

Anonymkode: b76ae...d61

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...