AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Del Skrevet 21. september 2022 Altså at som menn som liker å være kul. Så kan de være litt aktiv, kul og slikt? Iforhold til, sex positiv fokus som Game of thrones serien skapte og slikt i hispter perioden. Bare lurer? Anonymkode: c12a3...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Del Skrevet 21. september 2022 Du må formulere spørsmålet ditt mye tydeligere Anonymkode: 65b2a...e91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må formulere spørsmålet ditt mye tydeligere Anonymkode: 65b2a...e91 For å ta et eksempel. Husker det var latter når jeg hadde skjermbilde av dette på PCen min når jeg gjorde presentasjon. Men en anime serie for å nevne ifleng Mens i typisk dame serie så er det mer slikt Ok kanskje bedre eksempel er noe som jeg tror damer typisk ser på Men altså de liker at feminine delen er i fokuset. Tror de hater når det blir ignorert, utifra det jeg aner når en mann bare prøver å få en dame til å se kul ut bare, enn å dra frem feminine personligheten. Så blir det oftest mindre interessant og latterliggjort tror jeg. Anonymkode: c12a3...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Del Skrevet 22. september 2022 Menn klarer sjelden å beskrive en ekte kvinne, så det er vanligvis bare dumt. Vi er generelt aktive, kule og glade i sex. Det skal egentlig ikke være så vanskelig. Anonymkode: 03859...2bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå