AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #21 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvordan oppdaget dere at det ikke var noe liv? Tidlig UL? Jeg har tenkt å vente til ordinær, men det er så lenge til. Er 11 uker nå. Aner jo ikke om det går bra, og har hele tiden hatt få symptomer. Anonymkode: 4fbec...bd8 Jeg merket ingenting. Hadde symptomer som normalt, tok en TUL privat i uke 11 for å se om alt var ok. Da var det ikke liv og sluttet å utvikle seg i uke 6. så gikk veldig lenge uten at kroppen ordner opp. Medisinsk abort hjemme ble tatt. Anonymkode: 4b752...a22 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #22 Skrevet 23. september 2022 Jeg oppdaget det heldigvis ganske tidlig, fikk en mistanke om at noe var galt da «alt» av symptomer plutselig forsvant over natta i uke 7. Dro på privat ultralyd og fant ingen hjerteslag, tilbake en uke etter for kontroll med samme resultat. Fikk tabeletter som jeg tok dagen etter. Det tok tid før selve aborten satte igang, men det gikk greit etter det. Anonymkode: cd29f...3da 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #23 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg oppdaget det heldigvis ganske tidlig, fikk en mistanke om at noe var galt da «alt» av symptomer plutselig forsvant over natta i uke 7. Dro på privat ultralyd og fant ingen hjerteslag, tilbake en uke etter for kontroll med samme resultat. Fikk tabeletter som jeg tok dagen etter. Det tok tid før selve aborten satte igang, men det gikk greit etter det. Anonymkode: cd29f...3da Så bra at du fant ut av det så tidlig❤️ Anonymkode: 32a0c...f87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå