Gå til innhold

Erfaring med eldre menn/ yngre damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. En jente i 20 åra som vil prøve en eldre mann. Andre jenter som har erfaring med det?

eventuelt menn som vil fortelle om sin opplevelse med det?

Anonymkode: 29e36...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, alle mine beste seksuelle opplevelser har vært med jenter 15-20 år yngre enn meg selv :)

Kombinasjonen av min egen trygghet på egen (og jentas) seksualitet, med ei ung jentes nysgjerrighet og hengivenhet, er vanligvis en perfekt match. Vi snakker om intens knulling (og kyssing/slikking/suging) i timesvis 😛😍

Anonymkode: 81b33...84d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 23.48):

Hei. En jente i 20 åra som vil prøve en eldre mann. Andre jenter som har erfaring med det?

Jeg er eldre og har hat sex med jenter fra 26 og oppover. 'de jentene jeg har kost med så har de fleste kost seg. Men det var ei som ville være slave og det syns ikke jeg noe om. Jenter må ha ønsker som jeg kan tilfredsstille og det skal ikke så mye til å tilfredsstille meg. ER viktig at begge nyter og bruker lit tid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt flere forhold til menn 15-20 år eldre enn meg selv. Synes det er mye mer tenning og lidenskap med eldre menn, de ser også bedre ut, har mer mer selvtillit og dominerer i senga. Kjæresten er 20 år eldre, vi har helt magisk deilig sex.

Anonymkode: 09622...7c5

• Liker 1
Skrevet
On 9/21/2022 at 1:06 AM, AnonymBruker said:

Tja, alle mine beste seksuelle opplevelser har vært med jenter 15-20 år yngre enn meg selv :)

Kombinasjonen av min egen trygghet på egen (og jentas) seksualitet, med ei ung jentes nysgjerrighet og hengivenhet, er vanligvis en perfekt match. Vi snakker om intens knulling (og kyssing/slikking/suging) i timesvis 😛😍

Anonymkode: 81b33...84d

Samme her. Jeg ligger utelukkende med kvinner i starten av 20-årene. Har ingenting med at «jeg er umoden» eller vil manipulere jenter, slik som tantene her inne forsøker å få det til. Men det har kun med å gjøre at jeg prefererer attraktive kvinner med livsgnist og eventyrlyst.

Anonymkode: d3b92...efa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 23.48):

Menn midt i 40-årene her. 
Er nysgjerrig på hva du definerer som en eldre mann:-) Samt på hva grunnen til at du vil ha en eldre er?:-)
da jeg var midt i 30-årene stod jeg i med en dame på 22. var fint for begge to.

Skrevet

Kvinne her. Prøvde en som var ca 20 år eldre enn meg da jeg nettopp var blitt myndig selv. Elsket det! Utrolig kjekt med en som var trygg på seg selv og som visste hvordan man gjorde det. 

Anonymkode: 84e48...1db

• Liker 1
Skrevet

Ble groomet av en 20 år eldre menn når jeg var i begynnelsen av 20 årene. I starten syns jeg det var spennende, jeg har opplevd mye mobbing og utfrysing som barn og ble plutselig veldig populær blandt guttene når jeg ble tenåring så syns det var stas og status/tøft å få oppmerksomheten fra en eldre mann. Ble med på masse ting jeg egentlig ikke ville men vi hadde alltid en god tone.. Skjønte først når jeg ble eldre at det var flere overgrep han utsatte meg for og groomet meg til å tro at det var sånn sex var og skulle være. Nå syns jeg såklart det er motbydelig hele greia med eldre menn som går etter ungjenter som ikke engang har hjernen ferdig utviklet! Denne mannen er fortsatt en taper den dag i dag, blitt så å si alkis og sitter på pub hver helg og sjekker opp yngre fordi ingen jevnaldrende vil være kjæreste med han. Har lært at det er alltid uten unntak rødt flagg med eldre menn som går etter såpass mye yngre jenter..!

Anonymkode: 3ad49...b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...