Gå til innhold

Hva betalte dere for sminke

Anbefalte innlegg

Gjest EPICA Ikke Innl.
Skrevet

Sminke , men ikke frisør?

Videoannonse
Annonse
Gjest Principessa
Skrevet

Jeg sminket meg selv...men *kremt* må jo reklamere litt for mitt fag..jeg er utdannet make up artist i januar og vil gjerne sminke bruder..jeg vet at det er veldig vanlig å ta ca 1000,- for brudemakeup og da er prøvetime inkludert. Alt ettersom hvor bruden bor osv...er det ekstra reise for sminkøren blir det seøvsagt dyrere...

Skrevet

Jeg betaler 800,- på dagen. Da kommer sminkedamen til hotellet vi bor på. Prøvetime kommer i tillegg.

Skrevet
Jeg sminket meg selv...men *kremt* må jo reklamere litt for mitt fag..jeg er utdannet make up artist i januar og vil gjerne sminke bruder..jeg vet at det er veldig vanlig å ta ca 1000,- for brudemakeup og da er prøvetime inkludert. Alt ettersom hvor bruden bor osv...er det ekstra reise for sminkøren blir det seøvsagt dyrere...

Ok :) Ja, det er 1000,- jeg beregnte på det ;)

men syns det er vanskelig å finne noen i byen..

Finner frisører men.. Kan jeg søke på make up artist, noe annet?

Skrevet

Hudpleiere ;)

Gjest Principessa
Skrevet

Kan sminke deg jeg! Holder du til i Oslo eller?? ;)

Skrevet
Kan sminke deg jeg! Holder du til i Oslo eller?? ;)

stavanger... ;)

Skrevet

Jeg kostet på meg et sminkekurs hos Make Up Store for kr. 500,- og da fikk jeg plukke ut produkter for den verdien.

Angrer ikke et sekund, lærte masse, og med litt øving ble det skikkelig profft!

Gjest Principessa
Skrevet
stavanger... ;)

ja ja, det var synd! Men gjør som Rioja eller ta kontakt med en hudpleier og hør...fin blir du uansett! ;)

Skrevet

Det er mange frisører som også er utdannet som make-up artister.

Skrevet

Jeg sendte mail til en hudpleie salong. det stod sminke lå rundt 450 :)

Skrevet

På salongen til svigerinna mi tar dei 160,- for sminking.. :)

Skrevet

Jeg betalte 1300 kr for prøvepynting, brudepynting + sminking!!!! Den prisen er det ikke mange som slår!!!!!! Dere bor på feil plass.....

Skrevet

Hudpleieren min ville ha 650 for sminking, men jeg endte opp med å bli sminket av frisøren, og der var det inkludert i prisen. Frisøren min hadde mange make-up kurs bak seg, og jeg tror at det er ganske vanlig, så sjekk litt rundt hos de forskjellige.

Skrevet
Hudpleieren min ville ha 650 for sminking, men jeg endte opp med å bli sminket av frisøren, og der var det inkludert i prisen. Frisøren min hadde mange make-up kurs bak seg, og jeg tror at det er ganske vanlig, så sjekk litt rundt hos de forskjellige.

Hvor mye ble begge deler.

har veldig lyst å ha frisør også, har tenkt litt..

Gjest idac i.i.
Skrevet

Jeg betalte maxpris på den salongen, pga langt og veldig tykt hår. Prøvetime, sminke og oppsats kom på 3000.

Skrevet

En venninne av meg skal sminke meg, så det blir kun en symbolsk gave. Hun vil ikke ha noe egentlig, men hun vil jo få en oppmerksomhet som takk likevel såklart.

Hun er ikke utdannet make up artist eller noe, men hun har vokst opp i sminke for å si det sånn. Faren hennes er selger av sminke, hun begynte sikkert å sminke seg da hun var 10 om jeg kjenner henne rett ;) Og jeg har sett henne sminke, og hun er veldig dyktig. Så jeg stoler helt på henne at hun vil fikse meg til å bli flott på bryllupsdagen :) Vi skal vel ha en prøvetime når det lir på, men ikke allerede, tipper jeg.

Skrevet

Jeg betalte 1050,- for prøvetime og stelling av mitt og forloverens hår. SMinket meg selv.

Skrevet

Jeg betalte 500 kr i Stavanger. Prøvetime inkludert. Var veldig fornøyd med resultatet.

Skrevet

Betalte 400 kr i sommer. En av lærlingene på Adam & Eva gjorde det. Kjempeflink! En venninne jobber der, og hun gjorde håret.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...