AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Del Skrevet 20. september 2022 Har funnet igjen leselysten og er på jakt etter noen skikkelig gode krimbøker. Noen tips? Har nettopp lest Dødsfellen av Jeffery Deaver og synes den var ganske bra. Bøkene må helst være på norsk Anonymkode: d11af...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 20. september 2022 #2 Del Skrevet 20. september 2022 - De tre første bøkene til Johan Theorin er god krim, om du liker fortid/nåtid historier som flettes sammen samt litt overnaturlige greier. - Hviskeren av Karin Fossum, det meste av Fossum har høy kvalitet i sjangeren, spesielt er hun flink til å skildre det menneskelige - komme innenfor huden på karakterene, psykologisk krim. - Terapeuten av Helene Flood, veldig spennende krimthriller. - Dei sju dørene av Agnes Ravatn, godt skrevet - spesielt dialogene med humoristisk snert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 20. september 2022 #3 Del Skrevet 20. september 2022 Om du vil ha seriemordere og litt mer intens gørr og slikt tror jeg Jussi Adler-Olsen er veldig bra. Jeg har ikke lest bøkene, men sett filmatisering av mye han har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Del Skrevet 20. september 2022 PanteneProVVV skrev (16 minutter siden): Om du vil ha seriemordere og litt mer intens gørr og slikt tror jeg Jussi Adler-Olsen er veldig bra. Jeg har ikke lest bøkene, men sett filmatisering av mye han har skrevet. Tusen takk for tipsene! Skal sjekke ut alle du har nevnt😄 Anonymkode: d11af...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 20. september 2022 #5 Del Skrevet 20. september 2022 PanteneProVVV skrev (42 minutter siden): Om du vil ha seriemordere og litt mer intens gørr og slikt tror jeg Jussi Adler-Olsen er veldig bra. Jeg har ikke lest bøkene, men sett filmatisering av mye han har skrevet. Bøkene er mye, mye bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 20. september 2022 #6 Del Skrevet 20. september 2022 Jeg er enig med @MissIndependent45, bøkene til Jussi-Adler Olsen er mye bedre enn filmene, men de må leses i rekkefølge. Det er gitt ut ni bøker om Avdeling Q, og Adler-Olsen sier at det kommer en til, så er det slutt. Jeg er også glad i bøkene til Anhem, og Henning Mankell sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Del Skrevet 20. september 2022 bøkene til Yrsa Sigurðardóttir? Anonymkode: a4e78...6f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 20. september 2022 #8 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Feil Endret 20. september 2022 av EllaSays Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragna-råkk Skrevet 20. september 2022 #9 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Du bør absolutt lese bøkene av Chelsea Cain. Også Patricia D. Cornwell og Ahnhem er gode, spennende krimbøker som er verdt å lese. Og Lars Kepler. Endret 20. september 2022 av ragna-råkk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 20. september 2022 #10 Del Skrevet 20. september 2022 Kepler gir meg søvnvansker om du vil ha guffen krim! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå