Gå til innhold

Vil ikke ha meldinger på KG


MyMichelle
Gå til løsning Løst av _popcorn_,

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går an å gjøre så folk ikke kan sende meg meldinger her? Jeg har flere ganger fått fra menn som vil vi skal chatte på nettsteder. Jeg vil bare ha fred. Får dårlig samvittighet fordi jeg ikke svarer dem, så ender med å holde meg unna KG i ukesvis etter slike meldinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i dårlig samvittighet svar de du ønsker selv som oppfører seg på en skikkelig måte. Du skylder fremmede på nettet ingenting ❤

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint å skru av meldinger ja. Burde vært en funksjon for det! Må alltid skrive som anonym her på sexforumet for så fort jeg skriver med bruker så renner pervomeldingene inn.... 

Anonymkode: bd9e6...414

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster man med brukernavn på seksualitetsforumet, uansett hvor "uskyldig" det er, er man visst dømt til å få PM. Det er helt utrolig. 

Du får poste anonymt eller la være å poste i det hele tatt hvis du ikke klarer å ignorere (hvorfor gjør du ike det, forresten? Griser kan bare slettes og overses). 

Anonymkode: e11a4...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Poster man med brukernavn på seksualitetsforumet, uansett hvor "uskyldig" det er, er man visst dømt til å få PM. Det er helt utrolig. 

Du får poste anonymt eller la være å poste i det hele tatt hvis du ikke klarer å ignorere (hvorfor gjør du ike det, forresten? Griser kan bare slettes og overses). 

Anonymkode: e11a4...a1d

Jeg føler meg «feig» om jeg poster anonymt. Men bør vel gjøre det.  Joda, de slettes, det er bare det at jeg ikke liker oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (6 minutter siden):

Drit i dårlig samvittighet svar de du ønsker selv som oppfører seg på en skikkelig måte. Du skylder fremmede på nettet ingenting ❤

Takk ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MyMichelle skrev (8 timer siden):

Noen som vet om det går an å gjøre så folk ikke kan sende meg meldinger her? Jeg har flere ganger fått fra menn som vil vi skal chatte på nettsteder. Jeg vil bare ha fred. Får dårlig samvittighet fordi jeg ikke svarer dem, så ender med å holde meg unna KG i ukesvis etter slike meldinger.

Trykk på din profil, meldinger, og nederst der under et søkefelt står det slå av meldingssystem - trykk der

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning

Hei! 

Det er riktig som Ryvita sier. 
Dersom du går inn på meldingsboksen, og nederst under listen over meldinger du har fått, så står det "slå av mitt meldingssystem". 

For øvrig så gjelder våre retningslinjer også på meldinger, og uønsket seksuell kontakt, brukerangrep, ufine meldinger eller lignende kan rapporteres inn, og vil kunne føre til samme sanksjoner som lignende innlegg ellers på forumet. 
Ved rapporterte private meldinger så ser vi kun den spesifikke meldingen som er rapportert inn. 


_popcorn_, adm

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryvita skrev (17 timer siden):

Trykk på din profil, meldinger, og nederst der under et søkefelt står det slå av meldingssystem - trykk der

Så glad det er mulig :) jeg synes det føles ganske godt å ikke skulle tenke på om jeg har fått noen meldinger når jeg logger på 😃

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (På 19.9.2022 den 23.17):

Drit i dårlig samvittighet svar de du ønsker selv som oppfører seg på en skikkelig måte. Du skylder fremmede på nettet ingenting ❤

Enig i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri dette problemet jeg. tror mannfolkene her inne er livredde meg. eller bare synes jeg er grusomt harry.. uansett er  jeg fornøyd med det. håper det ordner seg for deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...