AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #61 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tja. jeg har 4 barn i grunnskolen, skolen snakker varmt om gratis prinsippet, etter ukeplan har alle barna mine turdag 1 dag i uken hvor de ifølge pakkelisten skal ha med klær etter vær, noe å steke på bålet, varm og kald drikke en tur sjokolade eller kjeks, dette ser jeg hver uke på ukeplan, på 4 barn er dette mer enn matbudsjett over flere dager, noe som ender med at mine barn er syk disse dager. Jeg har rett og slett ikke råd til skolens utflukter og for meg er det lettere å la barna være hjemme disse dager, når det kommer til stykke er det ikke klær det står på da de fleste foreldre kjøper turklær til barna for det kan brukes året gjennom, men alle disse små utgiftene, de blir ganske store når mange nok når dette skal skje hver eneste uke gjennom et skoleår Anonymkode: 851dd...743 Men unnskyld meg men hvorfor fikk du fire barn da?! Mat har blitt dyrere, men så dyrt er det ikke. Jeg har også fire. Herregud. Anonymkode: a0516...f4e 1
Sinsiew Skrevet 24. september 2022 #62 Skrevet 24. september 2022 Du forventet at ungen skulle sitte inne i friminuttene også da eller? Dette er bare tafatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå