Gå til innhold

Ta med kosedyr på date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt as..

Jeg ga en liten bamse til (mannlige) kjæresten min som del av en gave en gang, det var jo søtt, men det blir kanskje noe annet.

Anonymkode: 594d6...b17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er Cathrin Prana, så kanskje. Hvis ikke, nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så du hadde bare synes det bare var koselig om dagen dukka opp med et kosedyr?

Anonymkode: f414e...fe4

Ja. Gitt at ikke hele oppførselen ikke baserte seg på å dulle med bamsen, og personen totalt sett virket oppegående. Kanskje ikke på aller første date, men jeg ville jo at han skulle følt at han kan vise meg hele personligheten sin og ikke må holde tilbake. Hvis han har en bamse han er glad i fra han var liten så synes jeg han skal få lov til det. 

Anonymkode: f4c1b...985

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Gitt at ikke hele oppførselen ikke baserte seg på å dulle med bamsen, og personen totalt sett virket oppegående. Kanskje ikke på aller første date, men jeg ville jo at han skulle følt at han kan vise meg hele personligheten sin og ikke må holde tilbake. Hvis han har en bamse han er glad i fra han var liten så synes jeg han skal få lov til det. 

Jeg har heller ikke noe imot at folk har ett kosedyr fra barndommen eller noe sånt de er glad i, men ganske mange varsellamper hadde begynt å blinke i det momentet noen skal ha den med seg på date.

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for avsporing.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Hvis du trenger en bamse som trygghet når du skal på overnatting hos en du dater hadde jeg kanskje revurdert om jeg var klar for et voksent forhold

Anonymkode: 26a07...cae

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 20.47):

Jeg har heller ikke noe imot at folk har ett kosedyr fra barndommen eller noe sånt de er glad i, men ganske mange varsellamper hadde begynt å blinke i det momentet noen skal ha den med seg på date.

Hvilke varsellamper hadde blinket for deg? Jeg skjønner at hvis det fremlegges som at man

- må ha bamsen for å være trygg

- alltid har med bamsen

- har fantasier man tror er ekte

- har andre tvangstanker i forhold til det å gå rundt med bamsen

så vil det oppleves som rart. Men om det bare er, etter at man har datet en stund; jeg tok med denne bamsen i dag fordi jeg synes det er litt koselig, den er fra barndommen min. 

Så er det ikke så ille er det vel? Jeg skjønner jo at man kan synes det er litt smårart kanskje om man ikke er vant med å ha noe forhold til bamser fra barndommen og sånt, men det behøver ikke bety at man er uansvarlig eller veldig barnslig, eller at man ikke kan skille virkeligheten fra fantasien.

Så jeg synes ikke det er så ille liksom jeg ville kanskje synes det var litt smårart å te den med, men også litt koselig at han likte bamsen sin og hadde en relasjon til den. Så alt i alt, ikke så ille så lenge ingen av punktene over stemte. 

• Liker 1
Skrevet

Veeeeeel..... er du 19 eller er du 40? Er ikke like ille hvis en på 19 hadde tatt med bamsen. Tror faktisk jeg hadde med min bamse da jeg besøkte/bodde hos min ungdomskjæreste en måneds tid. Da var jeg 19-20.

Er du eldre enn dette så ville jeg tatt dette som en øvelse i å IKKE ha med en bamse. Øv deg på å bli trygg uten den. ;)

Om en mann jeg hadde datet hadde tatt med sin bamse så hadde jeg frika litt ut tror jeg. Og hvor hadde han liksom plassert den? På soveromsbordet? Så den kan stirre på oss ha sex?
Mjeee....

Jeg har en gammel bamse stående på soverommet mitt. Som kos/pynt/minne fra barndommen. Hver gang vi hadde sex pleide min eks å gjemme den. Han likte ikke at den så på. 😛

Anonymkode: 52338...62a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...