AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Jeg skal hjem til en mann i morgen. Dett er vår 5 date. Ting har gått bra sålangt. Siden jeg var en liten jente har jeg likt å ta med ”kaninen” min rundt. Litt sjeldnere i voksen alder siden jeg ikke ønsker å bli sett på som rar. Men nå har jeg blitt litt kjent med denne mannen og jeg føler meg trygg. Samtidig så føler jeg at kaninen gir meg enda større trygghet. Så mye trygghet at jeg kan slappe av å le. Bør jeg vente litt til? Anonymkode: ac6bd...114
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Eeh ja..hadde daten dukket opp med en bamse han søkte trygghet i hadde jeg løpt.. FORT! Anonymkode: ca340...d62 14 7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Kan du ikke ha den i veska di?Må den fram og opp🙈 Anonymkode: 84d6c...f92 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Eeh ja..hadde daten dukket opp med en bamse han søkte trygghet i hadde jeg løpt.. FORT! Anonymkode: ca340...d62 Tror nok en dame slipper billigere unna med en kosekanin enn en mann ville gjort Anonymkode: ba021...65d 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 Du vil fremstå med en mental alder på 10 år. Jeg ville latt være. Anonymkode: fb2ec...a91 7 5
MissIndependent45 Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Men selvfølgelig skal du det! Menn liker jo å knulle med kaniner! Eller...var det knulle SOM kaniner? Vel, en heftig trekant blir det uansett. 😁 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 Skal du ha den med så la den ligge i bagen din og bare gå å se på den når du trenger trygghet, ikke ta den opp! Anonymkode: d0c5b...355 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 Synes det er helt greit av deg å gjøre. Da viser du ham på et tidlig punkt at du ikke er helt stabil mentalt, og han kan velge om han synes det er sprøtt nok til at han vil avbryte datingen, eller om han synes det er innafor og vil fortsette datingen. Det ville vært ærlig av deg, synes jeg. Anonymkode: 3a00a...ddb 12
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal hjem til en mann i morgen. Dett er vår 5 date. Ting har gått bra sålangt. Siden jeg var en liten jente har jeg likt å ta med ”kaninen” min rundt. Litt sjeldnere i voksen alder siden jeg ikke ønsker å bli sett på som rar. Men nå har jeg blitt litt kjent med denne mannen og jeg føler meg trygg. Samtidig så føler jeg at kaninen gir meg enda større trygghet. Så mye trygghet at jeg kan slappe av å le. Bør jeg vente litt til? Anonymkode: ac6bd...114 Trolletråd, eller gedigent rødt flagg. Anonymkode: 4f378...872
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal hjem til en mann i morgen. Dett er vår 5 date. Ting har gått bra sålangt. Siden jeg var en liten jente har jeg likt å ta med ”kaninen” min rundt. Litt sjeldnere i voksen alder siden jeg ikke ønsker å bli sett på som rar. Men nå har jeg blitt litt kjent med denne mannen og jeg føler meg trygg. Samtidig så føler jeg at kaninen gir meg enda større trygghet. Så mye trygghet at jeg kan slappe av å le. Bør jeg vente litt til? Anonymkode: ac6bd...114 Du kan ikke le uten bamsen? Anonymkode: f414e...fe4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 Jeg hadde foretrukket en kvinne med en kosebamse enn en "dyrevennlig" kvinne med et monster av en bikkje som krevde oppmerksomhet annet hvert minutt og bjeffet som en fabrikk for kinesisk hundemat ... Anonymkode: 02dba...bc5 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Kanini? Anonymkode: 1e73e...899
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #14 Skrevet 20. september 2022 Er det virkelig så ille for folk at noen føler seg komfortabel med en bamse? Ser ikke helt hva som er så galt med det, sånn egentlig, så lenge man er oppegående. Anonymkode: f4c1b...985
Mann1977 Skrevet 20. september 2022 #15 Skrevet 20. september 2022 Ville ikke tatt sjangsen på det ennå, men om dere er tenåringer vil det sikkert gå bra. Ville nok ha snakket sammen om kosedyr først og komme inn på temaet på en grei rolig måte, så orienterer du deg fort tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #16 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det virkelig så ille for folk at noen føler seg komfortabel med en bamse? Anonymkode: f4c1b...985 Ja. Det er sånn barn driver med. Anonymkode: ef918...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #17 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja. Det er sånn barn driver med. Anonymkode: ef918...2cb Hva konkret gjør det galt at voksnevsynes det er koselig med kosedyr og knytter seg litt til de? Skjønner det kan være vanskelig å forstå hvis man ikke er sånn selv. Men noen av oss synes de er søte/koselige, og forblir knyttet til kosedyr vi likte i barndommen. Det gjør igjen skade. Skjønner noen kan tenke det er litt rart, men. Trenger ikke å dømme folk til det ekstreme basert på dette? Anonymkode: f4c1b...985 2
Daria Skrevet 20. september 2022 #18 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er det virkelig så ille for folk at noen føler seg komfortabel med en bamse? Ser ikke helt hva som er så galt med det, sånn egentlig, så lenge man er oppegående. Anonymkode: f4c1b...985 Å ha den stående hjemme på soverommet er helt greit. Å ta den med på overnattingsdate, ikke engang som et forsøk på en litt søt og morsom greie, mem fordi man trenger den for trygghet - det roper ikke voksen, moden og oppegående hos noen over 20. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #19 Skrevet 20. september 2022 Daria skrev (1 minutt siden): Å ha den stående hjemme på soverommet er helt greit. Å ta den med på overnattingsdate, ikke engang som et forsøk på en litt søt og morsom greie, mem fordi man trenger den for trygghet - det roper ikke voksen, moden og oppegående hos noen over 20. Jeg tenker at man jo klarer seg godt uten, det gjør de aller fleste. Men om man føler det er koselig og skaper ekstra trygghet, er det bedre å skjule det om man egentlig føler for å ta den med? Jeg tror at de som liker kosedyr for trygghet er de som er ekstra følsomme og fantasifulle. Hva er egentlig galt med å ha de egenskapene? Man klarer seg jo uten kosedyr, men er det så galt om det gir en følelse av trygghet å ta med? Anonymkode: f4c1b...985
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #20 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tenker at man jo klarer seg godt uten, det gjør de aller fleste. Men om man føler det er koselig og skaper ekstra trygghet, er det bedre å skjule det om man egentlig føler for å ta den med? Jeg tror at de som liker kosedyr for trygghet er de som er ekstra følsomme og fantasifulle. Hva er egentlig galt med å ha de egenskapene? Man klarer seg jo uten kosedyr, men er det så galt om det gir en følelse av trygghet å ta med? Anonymkode: f4c1b...985 Så du hadde bare synes det bare var koselig om dagen dukka opp med et kosedyr? Anonymkode: f414e...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå