Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Jeg skal søke på en jobb der brevet "skal stiles til" en person som sitter i en annen by (toppsjefen), mens søknaden skal sendes til en person i den byen stillingen er (en litt mindre toppsjef). Betyr det at i headeren på søknaden skal jeg skrive navn og adresse på toppsjefen, mens på konvolutten skal jeg skriver jeg adressen til den litt lavere sjefen? Noen som kan forklare meg dette?
helenaa Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Jeg er ikke proff på dette, men jeg tolker det slik du gjør. Noen andre?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 Søknaden skal til den etat/avdeling/navn på person som tar i mot jobb-søknader. Finn det navnet og du har svaret.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Søknaden skal til den etat/avdeling/navn på person som tar i mot jobb-søknader. Finn det navnet og du har svaret. ← Jeg tror ikke du helt har skjønt spørsmålet.
Eldie Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 Ja, jeg ville tolket det slik du gjør. Der jeg jobber er det ofte en annen enn leder som tar i mot søknad, og det navnet trengs bare for at søknaden skal havne på rett sted i selve mottaket. Lederens navn skal stå på søknaden. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå