Gå til innhold

Mageknip

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pga sterke smertestillende, har jeg fått skikkelig mageknip.

Hva hjelper best av biola, cultura, yoghurt, kesam, kulturmelk osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde satset på en tur på helsekosten og kjøpt Vita Biosa eller noe slikt. Det er rene melkesyrebakterier, og pga at det er rent er det lettere å få i seg større mengder. Du slipper og å plage en allerede vond mage med laktose.

God bedring! :)

Skrevet

Tusen takk for det, skal prøve i morgen :)

Skrevet
Pga sterke smertestillende, har jeg fått skikkelig mageknip.

Hva hjelper best av biola, cultura, yoghurt, kesam, kulturmelk osv?

Av de produktene du nevner er det vel bare biola som har en dokumentert effekt på tarmen. Inneholder bakterier som skal virke positivt på tarmen.

Gjest WaterWaves
Skrevet

Jeg har mageknip hver dag i ca 3-4 timer, før det alt ender opp i en stor saus jeg sprøytelakkerer toilettet med. :klem: Det er ekkelt, men det hjelper!!

Skrevet

Hmmmm, jeg begynte også å slite med magesmerter på grunn av medikamenter en gang.Det var betennelsesdempende da, men det var uansett et tegn på at kroppen reagerte på tablettene. Så hvis du fortsatt går på de synes jeg du skal kontakte legen din Fisken.

Skrevet
Av de produktene du nevner er det vel bare biola som har en dokumentert effekt på tarmen. Inneholder bakterier som skal virke positivt på tarmen.

Så fint for deg.

Skrevet
Hmmmm, jeg begynte også å slite med magesmerter på grunn av medikamenter en gang.Det var  betennelsesdempende da, men det var uansett et tegn på at kroppen reagerte på tablettene. Så hvis du fortsatt går på de synes jeg du skal kontakte legen din Fisken.

Jeg gjorde det, og byttet til noen andre. Har ikke tatt de siden søndag, likevel er det vondt. Kan være jeg reagerer på de nye også. Skal heldigvis til kontroll i morgen, så får spørre legen da.

Skrevet

Mine smerter satt også i en stund etterpå. Smertene begynte faktisk som kraftig sultfølelse som bare ble værre og værre, og til slutt fikk jeg vondt. En annen reaksjon jeg hadde på et annet merke men samme type tabletter var blemmer i ansiktet og overkroppen.Først så det ut som små kviser som bare ble større og større,så begynte de å veske og blø.Det tok 3 mnd. før de ble borte etter at jeg slutta på de og jeg hadde arr i lang tid etterpå.

Og dette var en reaksjon legen min aldri hadde hørt om før, men kroppen min reagerte tydeligvis på et eller annet stoff i medikamentene så å bytte fungerte dårlig.

Så det kan være det, men hør med legen din ;)

Skrevet

Oi såpass..

Det hørtes veldig ille ut, huff! :klem:

Jeg har ikke så veldig vondt lenger egentlig, men magen er litt "rar", veldig oppblåst selv om ingen luft kommer ut osv.

Stod ganske mange rare bivirkninger på pakningsvedlegget, er vel de som har slått til. Legen sa bare: du får nok litt sart mage av de.

Jaja, jeg får helle i meg biola og spise masse yoghurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...