ClausSaus Skrevet 19. september 2022 #21 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg møtte en ung mann. Vi ble fulle å hadde sex, og jeg tror han kom i meg, jeg kunne ikke lukte det men det kunne virke som det kom sæd i meg, dagen etter merker jeg! Jeg ville tro han brukte kondom?!? Hvorfor skal han komme i meg? Før dette skjedde snakket han om at han elsket barn for han viste noe bilder å da dukket det opp. Men tenkte ikke noe over dette, han synes jeg er veldig pen, men igjen burde ikke en ung mann være forsiktig? Han fortalte også jeg skulle komme å sove hos han når jeg kommer til hjemmelandet hans (jeg skal jo kun på ferie der og det vet han men han tilbydde meg å bo der mens jeg er på ferie) Han er ikke fra norge altså. Vært i samme situasjon? Jeg turte ikke å spørre om han kom i meg. Han er veldig fin, men vi kjenner ikke hverandre sånn, og jeg er faktisk usikker alderen hans nå fordi vi var fullw men tror det er 4-5års forskjell. Hva gjør jeg? tror dere han kan ha kommet i meg med vilje? Det er normalt å bruke kondom hvis man er usikker på om den andre går på p-piller? hvis ikke burde man hoppe av svingen? han spurte også om jeg fremdeles hadde tinder 2 gangen vi møttes, ikke vet jeg hvorfor vi bor jo langt unna hverandre… Anonymkode: 769f9...b48 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #22 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan merker du så stor forskjell med og uten kondom? Vaginaen er jo nærmest følelsesløs for de fleste da det er svært lite nervebaner der grunnet fødsel. Anonymkode: e8827...381 Nei, det er den ikke, og jo det merkes veldig lett. Anonymkode: 43977...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #23 Skrevet 19. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan merker du så stor forskjell med og uten kondom? Vaginaen er jo nærmest følelsesløs for de fleste da det er svært lite nervebaner der grunnet fødsel. Anonymkode: e8827...381 Følelsesløs???? Anonymkode: 3a5cf...9c9
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 19. september 2022 #24 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ville tro han brukte kondom?!? Og jeg ville tro at en dame som ikke ønsker å bli gravid ikke tar for gitt at fyren bruker kondom. Dette kan ikke være seriøst 😳
Isambard Skrevet 19. september 2022 #25 Skrevet 19. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (10 minutter siden): Og jeg ville tro at en dame som ikke ønsker å bli gravid ikke tar for gitt at fyren bruker kondom. Dette kan ikke være seriøst 😳 Nei, for ingen har hatt ubeskyttet sex i fylla før..... 1
Isambard Skrevet 19. september 2022 #26 Skrevet 19. september 2022 Jeg synes ikke det er nødvendig å gni det inn. TS er fortvilet nok som det er. 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 19. september 2022 #27 Skrevet 19. september 2022 Isambard skrev (1 minutt siden): Nei, for ingen har hatt ubeskyttet sex i fylla før..... Jo, men de sitter ikke på KG og skriver "jeg ville tro han brukte kondom".
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #29 Skrevet 19. september 2022 Hvor gammel er du TS, og hvor var du i syklusen da det skjedde? Anonymkode: b72e3...5a2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #30 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Følelsesløs???? Anonymkode: 3a5cf...9c9 Kvinner kan jo knapt kjenne noe inni der ja. Hva var det du ikke forstod med det? Vagina er en fødselskanal. Er derfor kvinner har klitoris. Anonymkode: e8827...381
feliek54 Skrevet 19. september 2022 #31 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg møtte en ung mann. Vi ble fulle å hadde sex, og jeg tror han kom i meg, jeg kunne ikke lukte det men det kunne virke som det kom sæd i meg, dagen etter merker jeg! Jeg ville tro han brukte kondom?!? Hvorfor skal han komme i meg? Før dette skjedde snakket han om at han elsket barn for han viste noe bilder å da dukket det opp. Men tenkte ikke noe over dette, han synes jeg er veldig pen, men igjen burde ikke en ung mann være forsiktig? Han fortalte også jeg skulle komme å sove hos han når jeg kommer til hjemmelandet hans (jeg skal jo kun på ferie der og det vet han men han tilbydde meg å bo der mens jeg er på ferie) Han er ikke fra norge altså. Vært i samme situasjon? Jeg turte ikke å spørre om han kom i meg. Han er veldig fin, men vi kjenner ikke hverandre sånn, og jeg er faktisk usikker alderen hans nå fordi vi var fullw men tror det er 4-5års forskjell. Hva gjør jeg? tror dere han kan ha kommet i meg med vilje? Det er normalt å bruke kondom hvis man er usikker på om den andre går på p-piller? hvis ikke burde man hoppe av svingen? han spurte også om jeg fremdeles hadde tinder 2 gangen vi møttes, ikke vet jeg hvorfor vi bor jo langt unna hverandre… Anonymkode: 769f9...b48 de fleste pleier å kjenne når du får sæd inn i fitta og som regel så renner det også noe ut igjen. Jeg har som regel sett at det kommer noe ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå