Gå til innhold

Jeg tror han kom i meg!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg møtte en ung mann. Vi ble fulle å hadde sex, og jeg tror han kom i meg, jeg kunne ikke lukte det men det kunne virke som det kom sæd i meg, dagen etter merker jeg! Jeg ville tro han brukte kondom?!? Hvorfor skal han komme i meg? Før dette skjedde snakket han om at han elsket barn for han viste noe bilder å da dukket det opp. Men tenkte ikke noe over dette, han synes jeg er veldig pen, men igjen burde ikke en ung mann være forsiktig? Han fortalte også jeg skulle komme å sove hos han når jeg kommer til hjemmelandet hans (jeg skal jo kun på ferie der og det vet han men han tilbydde meg å bo der mens jeg er på ferie) Han er ikke fra norge altså. Vært i samme situasjon? Jeg turte ikke å spørre om han kom i meg. Han er veldig fin, men vi kjenner ikke hverandre sånn, og jeg er faktisk usikker alderen hans nå fordi vi var fullw men tror det er 4-5års forskjell. Hva gjør jeg? :( tror dere han kan ha kommet i meg med vilje? Det er normalt å bruke kondom hvis man er usikker på om den andre går på p-piller? hvis ikke burde man hoppe av svingen? 

han spurte også om jeg fremdeles hadde tinder 2 gangen vi møttes, ikke vet jeg hvorfor vi bor jo langt unna hverandre… 

Anonymkode: 769f9...b48

picard-facepalm.jpg

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan merker du så stor forskjell med og uten kondom? Vaginaen er jo nærmest følelsesløs for de fleste da det er svært lite nervebaner der grunnet fødsel. 

Anonymkode: e8827...381

Nei, det er den ikke, og jo det merkes veldig lett. 

Anonymkode: 43977...0bc

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan merker du så stor forskjell med og uten kondom? Vaginaen er jo nærmest følelsesløs for de fleste da det er svært lite nervebaner der grunnet fødsel. 

Følelsesløs???? 

Anonymkode: 3a5cf...9c9

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg ville tro han brukte kondom?!?

Og jeg ville tro at en dame som ikke ønsker å bli gravid ikke tar for gitt at fyren bruker kondom.

Dette kan ikke være seriøst 😳

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (10 minutter siden):

Og jeg ville tro at en dame som ikke ønsker å bli gravid ikke tar for gitt at fyren bruker kondom.

Dette kan ikke være seriøst 😳

Nei, for ingen har hatt ubeskyttet sex i fylla før.....

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er nødvendig å gni det inn.

TS er fortvilet nok som det er.

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
Isambard skrev (1 minutt siden):

Nei, for ingen har hatt ubeskyttet sex i fylla før.....

Jo, men de sitter ikke på KG og skriver "jeg ville tro han brukte kondom".

Skrevet

Hvor gammel er du TS, og hvor var du i syklusen da det skjedde? 

Anonymkode: b72e3...5a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Følelsesløs???? 

Anonymkode: 3a5cf...9c9

Kvinner kan jo knapt kjenne noe inni der ja. Hva var det du ikke forstod med det? Vagina er en fødselskanal. Er derfor kvinner har klitoris. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg møtte en ung mann. Vi ble fulle å hadde sex, og jeg tror han kom i meg, jeg kunne ikke lukte det men det kunne virke som det kom sæd i meg, dagen etter merker jeg! Jeg ville tro han brukte kondom?!? Hvorfor skal han komme i meg? Før dette skjedde snakket han om at han elsket barn for han viste noe bilder å da dukket det opp. Men tenkte ikke noe over dette, han synes jeg er veldig pen, men igjen burde ikke en ung mann være forsiktig? Han fortalte også jeg skulle komme å sove hos han når jeg kommer til hjemmelandet hans (jeg skal jo kun på ferie der og det vet han men han tilbydde meg å bo der mens jeg er på ferie) Han er ikke fra norge altså. Vært i samme situasjon? Jeg turte ikke å spørre om han kom i meg. Han er veldig fin, men vi kjenner ikke hverandre sånn, og jeg er faktisk usikker alderen hans nå fordi vi var fullw men tror det er 4-5års forskjell. Hva gjør jeg? :( tror dere han kan ha kommet i meg med vilje? Det er normalt å bruke kondom hvis man er usikker på om den andre går på p-piller? hvis ikke burde man hoppe av svingen? 

han spurte også om jeg fremdeles hadde tinder 2 gangen vi møttes, ikke vet jeg hvorfor vi bor jo langt unna hverandre… 

Anonymkode: 769f9...b48

de fleste pleier å kjenne når du får sæd inn i fitta og som regel så renner det også noe ut igjen. Jeg har som regel sett at det kommer noe ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...