Gå til innhold

Jeg tror han kom i meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en ung mann. Vi ble fulle å hadde sex, og jeg tror han kom i meg, jeg kunne ikke lukte det men det kunne virke som det kom sæd i meg, dagen etter merker jeg! Jeg ville tro han brukte kondom?!? Hvorfor skal han komme i meg? Før dette skjedde snakket han om at han elsket barn for han viste noe bilder å da dukket det opp. Men tenkte ikke noe over dette, han synes jeg er veldig pen, men igjen burde ikke en ung mann være forsiktig? Han fortalte også jeg skulle komme å sove hos han når jeg kommer til hjemmelandet hans (jeg skal jo kun på ferie der og det vet han men han tilbydde meg å bo der mens jeg er på ferie) Han er ikke fra norge altså. Vært i samme situasjon? Jeg turte ikke å spørre om han kom i meg. Han er veldig fin, men vi kjenner ikke hverandre sånn, og jeg er faktisk usikker alderen hans nå fordi vi var fullw men tror det er 4-5års forskjell. Hva gjør jeg? :( tror dere han kan ha kommet i meg med vilje? Det er normalt å bruke kondom hvis man er usikker på om den andre går på p-piller? hvis ikke burde man hoppe av svingen? 

han spurte også om jeg fremdeles hadde tinder 2 gangen vi møttes, ikke vet jeg hvorfor vi bor jo langt unna hverandre… 

Anonymkode: 769f9...b48

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angrepille, test deg for kjønnssykdommer og ikke bli så full igjen. Jeg var også borti en som tok av seg kondomen.

• Liker 9
Skrevet
Sunshade83 skrev (1 time siden):

Angrepille, test deg for kjønnssykdommer og ikke bli så full igjen. Jeg var også borti en som tok av seg kondomen.

Hvorfor gjorde han det? Fy søren håper jeg ikke har fått sykdom….

Skrevet
Sunshade83 skrev (1 time siden):

Hvor lenge går angrepille  på? Dette var på lørdag

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvor lenge går angrepille  på? Dette var på lørdag

Hvis det var i går, kan du ta angrepille. Var det forrige lørdag, er det for sent.

Endret av Grüner
  • Liker 1
Skrevet

Skulle ønske jeg var like heldig som han. 

Anonymkode: 8d395...00c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det er begges ansvar å påse at det brukes prevensjon! Du kan ikke bare ta det for gitt at han bruker prevensjon. Men du må ha vært bra dritings om du verken merket om han tok på kondom eller kom i deg. 

• Liker 5
Skrevet

Hvilket land er han fra? Noen som tenker at en norsk unge kan være veien å gå for å få oppholdstillatelse? 

Når du har sex med ukjente, sørg for at de bruker kondom. Jævlig dumt å bli gravid med en totalt ukjent... I tillegg for risikoen for kjønnssykdommer... 

Anonymkode: 53e36...3ed

• Liker 2
Gjest Anonymus51
Skrevet

Du må forte deg å ta en angrepille.

De kan virke i opptil fem dager.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå må du ikke krisemaksimere. Hvem sier at han tok av kondomet?

Ta en angrepille.

Dette går bra. Det er ikke verdens undergang.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvilket land er han fra? Noen som tenker at en norsk unge kan være veien å gå for å få oppholdstillatelse? 

Når du har sex med ukjente, sørg for at de bruker kondom. Jævlig dumt å bli gravid med en totalt ukjent... I tillegg for risikoen for kjønnssykdommer... 

Anonymkode: 53e36...3ed

Tyskland.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skulle ønske jeg var like heldig som han. 

Anonymkode: 8d395...00c

Hva mener du?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du?

Ikk bry deg; det er bare det nye incel-memet her inne.

Anonymkode: 9959c...0f8

• Liker 1
Skrevet

Du ville TRO at han brukte kondom? Du kan faktisk ikke bare legge skylda på hva han evt. har gjort her, altså.....

Anonymkode: 43977...0bc

• Liker 3
Skrevet

nå har jeg aldri hatt gleden av at noen har kommet inni meg, så tilgi meg om jeg er dønn uvitende. men basert på at jeg har kommet selv inni her og der, så vet jeg ganske sikkert at samtlige ganger har det vært veldig åpenart at jeg har gjort akkurat det siden marinejegerne mine ikke bare magisk blir borte. 
er jeg helt på tyttebærtur, eller merker ikke kvinner at den kondomen den var ikke tilstede? spør ikke for å være ekvivok, men jeg ble oppriktig nysgjerrig her 

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden):

nå har jeg aldri hatt gleden av at noen har kommet inni meg, så tilgi meg om jeg er dønn uvitende. men basert på at jeg har kommet selv inni her og der, så vet jeg ganske sikkert at samtlige ganger har det vært veldig åpenart at jeg har gjort akkurat det siden marinejegerne mine ikke bare magisk blir borte. 
er jeg helt på tyttebærtur, eller merker ikke kvinner at den kondomen den var ikke tilstede? spør ikke for å være ekvivok, men jeg ble oppriktig nysgjerrig her 

Jo, det gjør vi. De små soldatene kommer ut, og det er merkbart. Samtidig merker jeg stor forskjell på kondom kontra uten kondom, men det virker jo som det har vært betydelig promille inne i bildet her.

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

hadde sex, og jeg tror han kom i meg, jeg kunne ikke lukte det men det kunne virke som det kom sæd i meg, dagen etter merker jeg! Jeg ville tro han brukte kondom?!?

men igjen burde ikke en ung mann være forsiktig?
Jeg turte ikke å spørre om han kom i meg. 

Hva gjør jeg?

:( tror dere han kan ha kommet i meg med vilje? Det er normalt å bruke kondom hvis man er usikker på om den andre går på p-piller?
hvis ikke burde man hoppe av svingen? 

Her var det mye rart. Om det er vanlig å bruke kondom når man er usikker på om den andre går på pillen? Det er vanlig å bruke kondom med fremmede eller nye partnere! Det er like vanlig at menn ikke ønsker å bruke det. Både menn og kvinner foretrekker sex uten kondom når det handler om fysisk stilmuli.
Men altså.. Burde hoppe av i svingen?
Han burde være forsiktig?! Hva med deg?
Om vi tror han kom i deg med vilje? Hva kan vel vi vite om det?
Tror han kom i deg? Kjenner du ikke sånt? 
Hva du skal gjøre nå er lettest å svare på: Nødprevensjon!!

Anonymkode: 438fc...bb0

• Liker 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden):

Merker ENORM stor forskjell med og uten kondom. Er ikke mulig å ta feil! Som du sier, så forsvinner ikke spermen av seg selv heller... 

Anonymkode: 13223...818

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, det gjør vi. De små soldatene kommer ut, og det er merkbart. Samtidig merker jeg stor forskjell på kondom kontra uten kondom, men det virker jo som det har vært betydelig promille inne i bildet her.

Hvordan merker du så stor forskjell med og uten kondom? Vaginaen er jo nærmest følelsesløs for de fleste da det er svært lite nervebaner der grunnet fødsel. 

Anonymkode: e8827...381

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tyskland.

Åh, herregud. Jeg har hørt at Tysk sperm er noe av det mest potente som finnes. De kan virkelig lage barn de tyske mennene. 16 ganger større sannsynlighet for befruktning med tysk sperm enn norsk har jeg blitt fortalt. 

Anonymkode: b7ed1...b83

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...