Maleficenta Skrevet 19. september 2022 #21 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Cluster B folk ghoster, husk det. Les deg opp. Anonymkode: b35a7...c8c er det det samme som psykopater? Tviler på at de er de eneste som gjør dette her
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #22 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er det du ønsker da? At han skal si «dessverre, vi passer nok ikke så godt sammen», eller «det er ikke deg, det er meg»? Anonymkode: 006d1...b9d Jepp, det skal ikke mer til. Anonymkode: 80eda...088
exictence Skrevet 20. september 2022 #23 Skrevet 20. september 2022 Jaytee skrev (På 19.9.2022 den 0.30): Høres ut som en meget umoden mann, hvis han ikke klarer å gi deg en ordentlig forklaring på hvorfor han plutselig ønsker å kutte deg ut av livet. Er det så lett å gi et grundig svar på hvorfor man ikke vil mer? I hvert fall synes jeg det er umulig noen ganger, man vet ikke helt hva, men man trives ikke. Og det er faktisk grunn nok. I hvert fall når det er et så tidlig forhold hvor de ikke har etablert seg. Ts, du er ikke blir hostet. Han svarer korte svar. Det er svar som tilsier deg respekt, men at han ikke vil ha et forhold mer. Godta svaret.
exictence Skrevet 20. september 2022 #24 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Man vil jo ha en beskjed om at vedkommende ikke vil treffes mer. Blir man ghostet har man alltids et håp om at i dag er dagen jeg får en melding. Uannsett hvor lite det håpet er, så har man et håp og man kommer seg da ikke alltid videre. Anonymkode: 53c8c...69e Men en beskjed om at ikke vedkommende vil treffes mer, er at han/hun tar mindre og mindre kontakt. Kanskje han ikke visste selv at han ville gjøre det slutt, men så går jo tiden... Nei, jeg vet ikke. Det beste er jo å gi en ordentlig beskjed, men jeg tenker at det sikkert er grunner til at tiden bare går. Jeg har også hatt en sånn mann. Når han sluttet mer og mer og ta kontakt, gjorde jeg det og, og jeg skjønte det var over. Ja, da er det vondt den tiden å ikke vite helt. Men tenk deg godt om; hadde ikke det vært vondt den tiden uansett? En kjærlighetssorg over å miste en man elsker er vondt, uansett beskjed om hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #25 Skrevet 20. september 2022 exictence skrev (11 minutter siden): Men en beskjed om at ikke vedkommende vil treffes mer, er at han/hun tar mindre og mindre kontakt. Kanskje han ikke visste selv at han ville gjøre det slutt, men så går jo tiden... Nei, jeg vet ikke. Det beste er jo å gi en ordentlig beskjed, men jeg tenker at det sikkert er grunner til at tiden bare går. Jeg har også hatt en sånn mann. Når han sluttet mer og mer og ta kontakt, gjorde jeg det og, og jeg skjønte det var over. Ja, da er det vondt den tiden å ikke vite helt. Men tenk deg godt om; hadde ikke det vært vondt den tiden uansett? En kjærlighetssorg over å miste en man elsker er vondt, uansett beskjed om hvorfor. Nei, for min del er det vondere å ikke få den avslutningen (ikke TS altså). Jeg har også datet en over lengre tid og jeg merker meldingene blir litt sjeldnere. Og jeg skulle ønske han var mann nok til å bare si ifra om at han har møtt en annen, eller at han mister interessen. Særlig når han var helt på sist vi møttes og vi hadde det kjempekoselig (ikke sex). Jeg skjønner liksom ikke hva som skjer, og det hadde vært veldig fint å bare få den meldinga. Nå vet jeg at han alltid har vært dårlig på kommunikasjon med damer og vet ikke om han bare sliter med å opprettholde meldingsfrekvens mellom datene, om han er avslappet nok med meg til å føle at han ikke må sende så mye meldinger, eller om han bare har mista interessen. Regner jo med det sistnevnte, men uten den kommunikasjonen vet jeg ikke. Anonymkode: 80eda...088
exictence Skrevet 20. september 2022 #26 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, for min del er det vondere å ikke få den avslutningen (ikke TS altså). Jeg har også datet en over lengre tid og jeg merker meldingene blir litt sjeldnere. Og jeg skulle ønske han var mann nok til å bare si ifra om at han har møtt en annen, eller at han mister interessen. Særlig når han var helt på sist vi møttes og vi hadde det kjempekoselig (ikke sex). Jeg skjønner liksom ikke hva som skjer, og det hadde vært veldig fint å bare få den meldinga. Nå vet jeg at han alltid har vært dårlig på kommunikasjon med damer og vet ikke om han bare sliter med å opprettholde meldingsfrekvens mellom datene, om han er avslappet nok med meg til å føle at han ikke må sende så mye meldinger, eller om han bare har mista interessen. Regner jo med det sistnevnte, men uten den kommunikasjonen vet jeg ikke. Anonymkode: 80eda...088 jeg forstå deg. Samtidig tenker jeg at hvis du og da ikke tar kontakt mer, men ta en kontakt der du er tydelig på at du vil bli mer kjent med ham/ha han i ditt liv eller lignende. La så tiden gå uten at du tar mer kontakt. Hvis han da ikke tar kontakt mer, er det jo slutt. Han vil ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #27 Skrevet 20. september 2022 Hvis folk ikke er voksne nok til å si ifra at de ikke ønsker å fortsette i et forhold, så er de heller ikke voksne nok til å innlede et forhold i utgangspunktet. Da får man jobbe litt med seg selv, før man begynner å involvere andre mennesker i livet sitt. Ghosting er en uting som kan være svært ødeleggende for andre mennesker. Anonymkode: 04b0b...1b9 3
Maleficenta Skrevet 21. september 2022 #28 Skrevet 21. september 2022 exictence skrev (På 20.9.2022 den 10.02): Men en beskjed om at ikke vedkommende vil treffes mer, er at han/hun tar mindre og mindre kontakt. Kanskje han ikke visste selv at han ville gjøre det slutt, men så går jo tiden... Nei, jeg vet ikke. Det beste er jo å gi en ordentlig beskjed, men jeg tenker at det sikkert er grunner til at tiden bare går. Jeg har også hatt en sånn mann. Når han sluttet mer og mer og ta kontakt, gjorde jeg det og, og jeg skjønte det var over. Ja, da er det vondt den tiden å ikke vite helt. Men tenk deg godt om; hadde ikke det vært vondt den tiden uansett? En kjærlighetssorg over å miste en man elsker er vondt, uansett beskjed om hvorfor. men du sitter ikke med en million spørsmål og analyserer hva det var man gjorde galt 1
exictence Skrevet 21. september 2022 #29 Skrevet 21. september 2022 Maleficenta skrev (1 minutt siden): men du sitter ikke med en million spørsmål og analyserer hva det var man gjorde galt Jo, jeg har lett for å gruble. Fornuften sier derimot at det ikke alltid er lett å si hva som gikk "galt". Kanskje ingenting gikk galt, men at følelsene noen ganger ikke er der eller forsvinner uten at man vet hvorfor. At man bare må akseptere. Og kanskje hvis det er en grunn, vet man det innerst inne.
Maleficenta Skrevet 21. september 2022 #30 Skrevet 21. september 2022 (endret) exictence skrev (1 time siden): Jo, jeg har lett for å gruble. Fornuften sier derimot at det ikke alltid er lett å si hva som gikk "galt". Kanskje ingenting gikk galt, men at følelsene noen ganger ikke er der eller forsvinner uten at man vet hvorfor. At man bare må akseptere. Og kanskje hvis det er en grunn, vet man det innerst inne. men man grubler da mindre om man får svar svart på hvitt hva som var grunnen. Om man blir ghosta aner man jo absolutt ingenting. Nei man vet ikke innerst inne Endret 21. september 2022 av Maleficenta 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #31 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler så med deg... Skjedde helt likt her. Kanskje er det samme mann? Sørlandet? Det er utrolig vondt og ble også kvalm og uvel. Hvor lenge har han vært stille? Anonymkode: bb3b8...d80 Det bare MÅ være han fyren fra Sørlandet! Han er den eneste som kunne ghostet akkurat på denne måten! Anonymkode: 3143c...8b0 1
exictence Skrevet 21. september 2022 #32 Skrevet 21. september 2022 Maleficenta skrev (25 minutter siden): men man grubler da mindre om man får svar svart på hvitt hva som var grunnen. Om man blir ghosta aner man jo absolutt ingenting. Nei man vet ikke innerst inne Jeg har i hvert fall ikke fått klart svar svart på hvitt hvorfor det ikke gikk lenger. Selv om jeg har spurt.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #33 Skrevet 22. september 2022 Jeg ville sendt han et ultralyd-bilde i posten, og så ignorert han når han tok kontakt. Anonymkode: b82e2...274
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå