AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 Jeg har da blitt ghostet av en jeg datet i ca 5 måneder. Vi var sammen omtrent hver dag og alt var rosenrødt. Siste dagen vi var sammen var alt helt fantastisk. Så var det plutselig slutt på kontakt. Noen korte svar med kun ett ord kan jeg få, men ikke mer. Så jeg vet han ikke er død eller noe. Umulig å få noe svar på hva som skjedde. Det gjør så vondt. Vondere enn å avslutte et 5 år langt forhold. For det forholdet gikk sin naturlige gang og ble avsluttet ordentlig. Her sitter jeg bare igjen med 1000 spørsmål. Hvem var egentlig denne personen jeg delte seng med? Føler meg så lurt. Er så sykt forvirret. Kvalm rett og slett. Skjønner ikke hvordan jeg noensinne skal komme over dette.... Anonymkode: 1d824...53d 2 4
Jaytee Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Høres ut som en meget umoden mann, hvis han ikke klarer å gi deg en ordentlig forklaring på hvorfor han plutselig ønsker å kutte deg ut av livet. 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Har du spurt han rett ut? At du ønsker å få svar på hvorfor det ble sånn, slik at du kan gå videre? Skjønner at det er fryktelig vondt. Men dersom du ikke får svar, så må du bare bestemme deg for at du ikke trenger svar, og går videre med livet ditt. Det eneste svaret du egentlig trenger, er at han kan finne på å gjøre noe sånt helt ut av det blå, mot en han liksom skal være glad i/bryr seg om. Ville du delt livet med en som kan finne på sånt? Tror du det over tid ville blitt et bra forhold? Neppe. Usikkerheten hadde spist deg opp, og du har det mye bedre uten sånt rot i livet ditt. Håper du snart heller tenker over hvor idiot han faktisk er som oppfører seg sånn, og at du kommer fort over han. ❤️ Anonymkode: b51dd...f2c 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 Er problemet det å bli ghostet eller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre? Anonymkode: c09f7...5e8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Bor han i nærheten? Om han gjør det, kunne du konfrontert ham med oppførselen. Etter fem måneder bør man ha såpass ryggrad at man kan si fra på en skikkelig måte om at man ikke ønsker å fortsette forholdet. Utrolig feigt å ghoste. Anonymkode: c9f62...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du spurt han rett ut? At du ønsker å få svar på hvorfor det ble sånn, slik at du kan gå videre? Skjønner at det er fryktelig vondt. Men dersom du ikke får svar, så må du bare bestemme deg for at du ikke trenger svar, og går videre med livet ditt. Det eneste svaret du egentlig trenger, er at han kan finne på å gjøre noe sånt helt ut av det blå, mot en han liksom skal være glad i/bryr seg om. Ville du delt livet med en som kan finne på sånt? Tror du det over tid ville blitt et bra forhold? Neppe. Usikkerheten hadde spist deg opp, og du har det mye bedre uten sånt rot i livet ditt. Håper du snart heller tenker over hvor idiot han faktisk er som oppfører seg sånn, og at du kommer fort over han. ❤️ Anonymkode: b51dd...f2c Vanskelig å spørre en som ghoster. Det som gjør det ekstra vondt. Det er bare en vegg foran en som man aldri får svar fra. Anonymkode: 7a5fb...d00 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 Det skjedde meg også nå nettopp, og helt uventet, siden vi hadde snakket mye om det å vise omsorg, selv i en bruddsituasjon. Vi hadde til og med en avtale om hvem vi skulle kontakte, i tilfelle den andre ble sporløst borte. Men hun er jo ikke død. Meldinger leses, og snapscore går oppover. Hun har ikke blokkert meg noe sted, så håpet er jo at jeg får et svar en gang. Det er skrevet mye om dette med å sørge en levende person, og savnet etter en avslutning er enormt. Anonymkode: e70f8...114 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har da blitt ghostet av en jeg datet i ca 5 måneder. Vi var sammen omtrent hver dag og alt var rosenrødt. Siste dagen vi var sammen var alt helt fantastisk. Så var det plutselig slutt på kontakt. Noen korte svar med kun ett ord kan jeg få, men ikke mer. Så jeg vet han ikke er død eller noe. Umulig å få noe svar på hva som skjedde. Det gjør så vondt. Vondere enn å avslutte et 5 år langt forhold. For det forholdet gikk sin naturlige gang og ble avsluttet ordentlig. Her sitter jeg bare igjen med 1000 spørsmål. Hvem var egentlig denne personen jeg delte seng med? Føler meg så lurt. Er så sykt forvirret. Kvalm rett og slett. Skjønner ikke hvordan jeg noensinne skal komme over dette.... Anonymkode: 1d824...53d Samme skjedde med meg. Jeg var sammen med en i 8 måneder da han også ghostet meg. Jeg fant plutselig ut at han var forlovet med ei annen dame . En dag dro jeg hjem til han for å konfrontere han. Han nektet på alt. Etter det slettet jeg han fra Snapchat og jeg gikk videre med livet mitt. For cirka 1 år siden fikk jeg en lang melding fra han at han «angret» på valget sitt😂😂😂😂Jeg skrev bare «Du gjorde meg en tjeneste ved å gå bak ryggen min»p Anonymkode: 12f42...571 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 Jeg skjønner egentlig ikke hva folk skal med en såkalt «avslutning». En massiv og entydig ghosting må vel være «avslutning» nok? Anonymkode: 006d1...b9d 2
Maleficenta Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er problemet det å bli ghostet eller at han ikke vil ha noe med deg å gjøre? Anonymkode: c09f7...5e8 tenker problemet ligger i frustrasjonen over å ikke få svar på hvorfor 1
Maleficenta Skrevet 19. september 2022 #13 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner egentlig ikke hva folk skal med en såkalt «avslutning». En massiv og entydig ghosting må vel være «avslutning» nok? Anonymkode: 006d1...b9d nei 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #14 Skrevet 19. september 2022 Jeg ble ghostet etter 1 år. Fra daglig kontakt, møtt hverandres barn og øvrig familie/venner, til null svar på melding og anrop. Det gjorde meg utrolig forvirret, jeg aner ikke hva som var grunnen. Kom meg ganske fort videre da det gikk opp for meg hva for en feig, lat og umoden person han var. Anonymkode: 876e0...b5f 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #15 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner egentlig ikke hva folk skal med en såkalt «avslutning». En massiv og entydig ghosting må vel være «avslutning» nok? Anonymkode: 006d1...b9d Nei. Anonymkode: 80eda...088 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #16 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Anonymkode: 80eda...088 Hva er det du ønsker da? At han skal si «dessverre, vi passer nok ikke så godt sammen», eller «det er ikke deg, det er meg»? Anonymkode: 006d1...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #17 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er det du ønsker da? At han skal si «dessverre, vi passer nok ikke så godt sammen», eller «det er ikke deg, det er meg»? Anonymkode: 006d1...b9d Ja! Anonymkode: 10f0c...955 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #18 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er det du ønsker da? At han skal si «dessverre, vi passer nok ikke så godt sammen», eller «det er ikke deg, det er meg»? Anonymkode: 006d1...b9d Man vil jo ha en beskjed om at vedkommende ikke vil treffes mer. Blir man ghostet har man alltids et håp om at i dag er dagen jeg får en melding. Uannsett hvor lite det håpet er, så har man et håp og man kommer seg da ikke alltid videre. Anonymkode: 53c8c...69e 3
Maleficenta Skrevet 19. september 2022 #19 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er det du ønsker da? At han skal si «dessverre, vi passer nok ikke så godt sammen», eller «det er ikke deg, det er meg»? Anonymkode: 006d1...b9d ja 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #20 Skrevet 19. september 2022 Cluster B folk ghoster, husk det. Les deg opp. Anonymkode: b35a7...c8c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå