AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #21 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, det er en sannsynlig forklaring. Dessuten er det erfaringsmessig ikke alltid man har riktig oppfatning av hvordan den andre opplevde kjemien eller for den saks skyld hva vedkommende egentlig er ute etter. Anonymkode: 0afc0...574 Den kan jeg skrive under på. Trodde det samme med en jeg traff over lang tid at han måtte jo like meg etter som vi møttes igjen og igjen. Og jeg hadde aldri følt slik spenning, gnist og kjemi med noe i hele mitt liv. Men nei det var nok ikke gjensidig. Han var veldig god på å spille med tror jeg bare. Så nei det du føler selv trenger ikke bety å at han føler det samme. Den har jeg smertelig fått erfare. Nå ser jeg kun på hva mannfolk gjør ikke hva de sier. Da har du som regel fasiten. Laber teksting... not tht into you. Så hva han sier er ikke så nøye de sier bestandig det de tror du vil like å høre og så vil de aldri gjøre en dame trist med ting de sier ... enda det er akkurat det de gjør når det de sier ikke stemmer med det de gjør. Anonymkode: 74ebd...dbe
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #22 Skrevet 19. september 2022 Lisamarie skrev (12 timer siden): Hei, Jeg har møtt en flott fyr i helgen. Vi hadde det helt supert sammen. Vi var intime og han sa han føler seg så komfortabel med meg. Vi snakket om at vi ønsker å møtes igjen, men på meldinger i ettertid har han vært laber. Korte svar og ingen initiativ. Hvorfor vil aldri mennene jeg liker noe mer? Hadde dere sex? Anonymkode: fe3e2...5ce
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #23 Skrevet 19. september 2022 Fordi du hadde sex med han såpass tidlig. Han fikk hva han var ute etter. Anonymkode: 1c5b6...536 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #24 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde dere sex? Anonymkode: fe3e2...5ce Ser det at dere hadde sex. Han har fått det han var ute etter. Gå videre. Anonymkode: fe3e2...5ce 1
Lisamarie Skrevet 19. september 2022 Forfatter #25 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Den kan jeg skrive under på. Trodde det samme med en jeg traff over lang tid at han måtte jo like meg etter som vi møttes igjen og igjen. Og jeg hadde aldri følt slik spenning, gnist og kjemi med noe i hele mitt liv. Men nei det var nok ikke gjensidig. Han var veldig god på å spille med tror jeg bare. Så nei det du føler selv trenger ikke bety å at han føler det samme. Den har jeg smertelig fått erfare. Nå ser jeg kun på hva mannfolk gjør ikke hva de sier. Da har du som regel fasiten. Laber teksting... not tht into you. Så hva han sier er ikke så nøye de sier bestandig det de tror du vil like å høre og så vil de aldri gjøre en dame trist med ting de sier ... enda det er akkurat det de gjør når det de sier ikke stemmer med det de gjør. Anonymkode: 74ebd...dbe Godt skrevet av deg. Du har rett. Man må se på handlingene. Ikke hva de sier!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå