Gå til innhold

Han ble plutselig laber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har møtt en flott fyr i helgen. Vi hadde det helt supert sammen. Vi var intime og han sa han føler seg så komfortabel med meg. Vi snakket om at vi ønsker å møtes igjen, men på meldinger i ettertid har han vært laber. Korte svar og ingen initiativ. 

Hvorfor vil aldri mennene jeg liker noe mer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gå for mennene du ikke liker vettu

Anonymkode: 65815...9e8

• Liker 1
Skrevet

Nå hører jeg ikke noe spesielt fra han. Tapt sak?

Skrevet
Lisamarie skrev (46 minutter siden):

Nå hører jeg ikke noe spesielt fra han. Tapt sak?

Om han hadde vært interessert hadde du hørt fra han. 

Anonymkode: 7efad...9bc

• Liker 3
Skrevet
Lisamarie skrev (1 time siden):

Hei,

Jeg har møtt en flott fyr i helgen. Vi hadde det helt supert sammen. Vi var intime og han sa han føler seg så komfortabel med meg. Vi snakket om at vi ønsker å møtes igjen, men på meldinger i ettertid har han vært laber. Korte svar og ingen initiativ. 

I helgen?? Det er søndag kveld. Kanskje gi han litt space .. ikke sikkert han sitter på mobilen hele tiden .. ikke saboter for deg selv med å måtte ha oppmerksomhet hele tiden. 

Anonymkode: 74ebd...dbe

• Liker 1
Skrevet
Lisamarie skrev (1 time siden):

Hei,

Du gir de blomsten din for fort....knip igjen, vent til dere er i et forhold. Dra med han ut på dagtid . Er han player, vil han ikke vises ute på dagtid med deg......  

Anonymkode: f4ebc...a1c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du gir de blomsten din for fort....knip igjen, vent til dere er i et forhold. Dra med han ut på dagtid . Er han player, vil han ikke vises ute på dagtid med deg......  

Anonymkode: f4ebc...a1c

Ja. Jeg har ikke for vane å gjøre det, men jeg møtte han i en annen by i et annet land og det oppsto kjemi. 

Skrevet
2 hours ago, Lisamarie said:

Hei,

Møtte du ham via/er han på en datingapp?

Anonymkode: 0afc0...574

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Møtte du ham via/er han på en datingapp?

Tinder 

Skrevet
30 minutter siden, Lisamarie said:

Tinder 

Som mann med plenty av matcher, opplever at dette er normen.

Mange her vil ha det til at det skyldes at man har sex for tidlig, slik at typen mister interessen, men det er etter mitt syn bare tull. Det er nok av eksempler på langvarige forhold som ingås etter sex på første date (inkl. mitt eget lengstvarende).

Derimot tror jeg det skyldes datingappens forbannelse, ved at nye kandidater er tilgjengelig hele tiden. Hvis ikke alt var 100% fulltreffer på første date, inkludert sexen, hopper man heller videre enn å ta seg tid til å sjekke om førsteinntrykket kan forbedres.

Ganske kjipt, men sånn er det blitt, så det er ikke annet å gjøre enn å stålsette seg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som mann med plenty av matcher, opplever at dette er normen.

Mange her vil ha det til at det skyldes at man har sex for tidlig, slik at typen mister interessen, men det er etter mitt syn bare tull. Det er nok av eksempler på langvarige forhold som ingås etter sex på første date (inkl. mitt eget lengstvarende).

Derimot tror jeg det skyldes datingappens forbannelse, ved at nye kandidater er tilgjengelig hele tiden. Hvis ikke alt var 100% fulltreffer på første date, inkludert sexen, hopper man heller videre enn å ta seg tid til å sjekke om førsteinntrykket kan forbedres.

Ganske kjipt, men sånn er det blitt, så det er ikke annet å gjøre enn å stålsette seg.

Ja. Jeg er enig i det du skriver, men jeg opplever at kjemien og sexen var veldig bra. Jeg opplevde det som at han likte meg godt. Så ja, jeg forstår ikke hvorfor han ble så laber etterpå. Men han har vell mange tilbud.. 

Skrevet
8 minutter siden, Lisamarie said:

Ja. Jeg er enig i det du skriver, men jeg opplever at kjemien og sexen var veldig bra. Jeg opplevde det som at han likte meg godt. Så ja, jeg forstår ikke hvorfor han ble så laber etterpå. Men han har vell mange tilbud.. 

Ja, det er en sannsynlig forklaring.

Dessuten er det erfaringsmessig ikke alltid man har riktig oppfatning av hvordan den andre opplevde kjemien eller for den saks skyld hva vedkommende egentlig er ute etter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er en sannsynlig forklaring.

Dessuten er det erfaringsmessig ikke alltid man har riktig oppfatning av hvordan den andre opplevde kjemien eller for den saks skyld hva vedkommende egentlig er ute etter.

Det er helt riktig det du skriver der, men man leser jo kroppsspråk og hører det personen sier og tolker ut i fra det. Men hvordan han egentlig synes kjemien var, vet jo bare han. 

Skrevet
Lisamarie skrev (3 timer siden):

Hei,

Du møtte han i forgårs?

Det var veldig intenst da, kanskje han bare tar seg bedre tid enn deg og synes du maser

Skrevet
totti_1 skrev (Akkurat nå):

Du møtte han i forgårs?

Det var veldig intenst da, kanskje han bare tar seg bedre tid enn deg og synes du maser

Vi møttes fredag ja. Jeg har ikke maset, men jeg merker at meldingene hans var noe reserverte. Det er bare noe man merker. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lisamarie skrev (9 minutter siden):

Vi møttes fredag ja. Jeg har ikke maset, men jeg merker at meldingene hans var noe reserverte. Det er bare noe man merker. 

Skjønner. Kanskje han gi space på 5 dager og se hva som skjer.

Nå skjønner jeg forventningene er lave og da er oppsiden ihvertfall stor 😊

Skrevet

En mann er en jeger og byttet må ikke være alt for enkelt å kapre. Litt lek må det være, men ikke for mye

Skrevet
totti_1 skrev (7 minutter siden):

En mann er en jeger og byttet må ikke være alt for enkelt å kapre. Litt lek må det være, men ikke for mye

Ja, det forstår jeg. Men det blir litt annerledes når man møter noen på ferie i et annet skandinavisk land. Da må man finne ut der og da om det er kjemi, på flere måter. Hadde han bodd nært meg, hadde jeg ventet.

Skrevet
Lisamarie skrev (17 minutter siden):

Ja, det forstår jeg. Men det blir litt annerledes når man møter noen på ferie i et annet skandinavisk land. Da må man finne ut der og da om det er kjemi, på flere måter. Hadde han bodd nært meg, hadde jeg ventet.

Enda større grunn til å la være. 

Anonymkode: 13f34...4b5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enda større grunn til å la være. 

Anonymkode: 13f34...4b5

Hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...